۱۳۵۰۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سوال عجیب AFC از فدراسیون فوتبال ایران

باشگاه ملوان امسال در حالی طبق ادوار گذشته بازی های خانگی خود را در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می کند که این موضوع مغایر با آن چیزی است که فدراسیون فوتبال ایران به AFC ارایه داده است .

خبرآنلاین: پاییز سال گذشته نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت بازید از ورزشگاه هایی که میزبان مسابقات لیگ برتر هستند به کشورمان سفر کردند اما از ورزشگاه تختی انزلی بازید نکردند چرا که مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به خوبی نسبت به نواقص غیر قابل حل ورزشگاه تختی انزلی آگاه بودند و اطمینان داشتند که نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا این ورزشگاه را تایید نخواهند کرد. به همین خاطر ورزشگاه سردار جنگل به عنوان ورزشگاه اول میزبانی ملوان و ورزشگاه عضدی به عنوان ورزشگاه دوم خانگی ملوان به نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شد .

اما ملوانان هرگز چه در فصل پیش و چه در این فصل در این ورزشگاه ها بازی نکرده است. این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصور می کند باشگاه ملوان بندرانزلی دیدارهای خانگی خود را در لیگ برتر در یکی از این دو ورزشگاه برگزار می کند .

درج نام ورزشگاه تختی انزلی در مقابل محل بازی های خانگی ملوان در سایت رسمی سازمان لیگ برتر باعث تعجب مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا شده که ملوان چطور و چرا در این ورزشگاه بازی می کند؟ ورزشگاهی که در پاییز سال ۹۲ به هیچ وجه توسط نمایندگان این کنفدراسیون مورد بازدید قرار نگرفته.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج