۱۳۵۰۴۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

روایت فرانس ۲۴ از چالش «آب یخ» در ایران

مانند همه اتفاقات و روندهای بین المللی چالش سطل یخ هم خیلی زود به ایران رسید. بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان ایرانی نیز وارد ماجرا شدند.

پایگاه خبری انتخاب: مانند همه اتفاقات و روندهای بین المللی چالش سطل یخ هم خیلی زود به ایران رسید. بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان ایرانی نیز وارد ماجرا شدند.

فرانس ۲۴ نوشت: اما این وسط برای شرکت ایرانی ها در چالش سطل یخ یک مشکلی وجود دارد. مشکل اینجاست که بانک های ایرانی به دلیل تحریم ارتباطی با جهان خارجی ندارند و عملا انتقال پول به سازمان مردم نهادی که درخواست کمک مالی با هدف تحقیق روی یک بیماری ناشناخته کرده بود در ایران به در بسته خورده است.

ایرانی ها هم مانند همیشه برای این دست مشکلات خود راه حل پیدا کرده اند. اکنون مردم ایران در مانند بسیاری دیگر از همنوعان خود در سطح دنیا در چالش سطل یخ شرکت می کنند و پولی که باید به عنوان کمک مالی پرداخت کنند را به موسساتی چون محک که در زمینه کمک به کودکان سرطانی مشغولند، هدیه می کنند.

با این حال، شرکت در چالش سطل یخ نیز خود تبدیل به نوعی مد و در برخی موارد خودنمایی شده است و از هدف اصلیش یعنی انسان دوستی و کمک به رفع و کاهش درد و رنج هم نوعان فاصله گرفته است.

روزبه هنرمند ایرانی ساکن تهران است و به تازگی در چالش سطل یخ شرکت کرده است و کمک خود را به حساب بانکی بنیاد بیماری های خاص در ایران واریز کرده است.

او می گوید: من هم مثل همه از طرف یک دوست در ایران دعوت به این کار شدم. بسیاری در ایران این کار را انجام داده ام و یا از طریق رسانه ها و یا شبکه های اجتماعی از آن با خبر شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج