جاباما
۱۳۵۰۶۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بازی مارادونا و باجو برای صلح در غزه +عکس

دیدار دوستانه ستارگان فوتبال جهان برای کمک به مردم غزه با برتری یاران زانتی به پایان رسید.

خبرگزاری ایسنا: زمانی که جام جهانی برزیل برگزار می‌شد و علاقمندان به فوتبال تمام نگاه‌هایشان به این جام بود رژیم صهیونیستی حملات وحشیانه خود را به نوار غزه آغاز کرد که طی آن هزاران نفر از مردم این منطقه که اغلب کودک بودند به شهادت رسیدند.

ستاره‌های گذشته و حال حاضر فوتبال جهان در دیداری دوستانه که هدف آن افزایش صلح در فلسطین بود در شهر رم به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم موسسه خیریه پاپی بوئنوس آیرس یا همان تیم خاویر زانتی برابر تیم موسسه خیریه چولاس آکورنتس که از طرف پاپ تاسیس شده با نتیجه ۶ بر ۳ به برتری رسید.

در این دیدار مائورو ایکاردی، مهاجم اینتر موفق شد هت تریک کند و سه گل تیم زانتی را به ثمر برساند. شاید جذاب‌ترین نقطه این دیدار همکاری دیگو مارادونا و روبرتو باجو باشد. مارادونا در این دیدار موفق شد یک پاس گل برای روبرتو باجو فراهم کند تا این دو ستاره گذشته فوتبال جهان بار دیگر بدرخشند.

پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان که از خاویر زانتی درخواست کرده بود تا این دیدار دوستانه برای افزایش صلح در منطقه غزه برگزار شود پیش از شروع این دیدار با اعضای دو تیم به خوش و بش پرداخت.

در بازی شب گذشته ۵۰ ستاره فوتبال جهان در ورزشگاه المپیک شهر رم به میدان رفتند. بیشتر علاقه‌مندان به فوتبال زمانی که مارادونا صاحب توپ می شد به تشویق این ستاره آرژانتینی پرداختند. مارادونا نیز چندین بار با حرکات تکنیکی پاسخ تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه رم را داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج