۱۳۵۰۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چک‌اسپانسر پرسپولیس کمتر‌از ۵میلیارد است

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد اگر لزومی به تشکیل جلسه باشد، هیات مدیره این کار را انجام می‌دهد. او همچنین توضیحاتی را در مورد چک اسپانسر باشگاه ارائه داد.

خبرگزاری مهر: مهدی خواجه‌وند در مورد پاس نشدن چک اسپانسر باشگاه پرسپولیس که قرار بود ابتدای هفته جاری وصول شود، ضمن بیان مطلب فوق گفت: به عنوان سخنگوی هیات مدیره، در جریان ریز اتفاقات مالی باشگاه نیستم اما نباید چندان این مساله را بزرگ جلوه داد.

وی در ادامه افزود: کار سیستم اداری و مالی باشگاه به شکل مطلوب پیش می‌رود و اگر مبلغی در حساب اسپانسر نباشد، آنها روند قانونی را طی خواهند کرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد خبر عدم برگزاری جلسه هیات مدیره اینگونه توضیح داد: این خبر که گفته می‌شود به خاطر پاس نشدن این چک، جلسه هیات مدیره تشکیل نشد، کاملا اشتباه و غلط است چرا که اصولا برگزاری جلسات ما یک روال مشخص را دارد.

خواجه‌وند همچنین اضافه کرد: طبق برنامه هر یک هفته در میان، رئیس هیات مدیره باشگاه دستور جلسه را اعلام می‌کند و اگر موضوع قابل بحثی باشد، ما تشکیل جلسه می‌دهیم اما اگر نباشد لزومی به برگزاری این کار نیست.

وی سپس در مورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: قطعا مشکلاتی وجود دارد و ما آن را نفی نمی‌کنیم اما امسال برای نخستین‌بار موفق شدیم تقریبا همه مطالبات فصل قبل را تسویه کنیم. این امر کار کوچی نیست.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان در مورد مبلغ چک اسپانسر که گفته می شود ۵ میلیارد تومان است گفت: این مبلغ که رسانه‌ها آن را مطرح کردند، درست نیست و مبلغ این چک کمتر از این مقدار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج