۱۳۵۰۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کی‌روش پیشنهاد داشت در ایران نمی‌ماند

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، اگر کارلوس کی‌روش از تیم‌های دیگر پیشنهاد داشت به هیچ عنوان در تیم ملی نمی‌ماند.

خبرگزاری تسنیم: آتیلا حجازی در مورد وضعیت نامشخص کی‌روش اظهار داشت: اگر قرار است کی‌روش را نگه داریم باید یک قرارداد چهار ساله با او امضا شود. هر چند مردم دوست دارند کی‌روش بماند و نظر آنها این بوده که او عملکرد خوبی داشته است ولی من نظر دیگری دارم. در این سه سال و نیمی که کی‌روش سرمربی تیم ملی‌ بود ما فقط در نیمه دوم بازی با آرژانتین یک فوتبال خوب را از تیم ملی‌ دیدیم و معتقدم این مربی تغییر چندانی در تیم ملی‌ ایجاد نکرده است.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال ادامه داد: در جام جهانی قبلی هم این نتایج را گرفتیم و با یک امتیاز حذف شدیم. ما نباید به خاطر بازی خوبی که در یک نیمه مقابل آرژانتین انجام دادیم خیلی چیزها را نادیده بگیریم. واقعیت این است که در این چند سال از تیم ملی کار تاکتیکی و گروهی ندیده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر دو حالت وجود دارد. یا کی‌روش پیشنهاد مالی هنگفتی از فدراسیون خواهد گرفت یا اینکه از هیچ تیم دیگری پیشنهاد ندارد. اگر کی‌روش پیشنهاد داشت شک نکنید در ایران نمی‌‌ماند. اگر تیمی کی‌روش را می‌‌خواست قطعاً رسانه‌ای می‌شد. به عنوان مثال اگر تیمی در انگلیس این مربی را می‌‌خواست آیا او ایران را ترک نمی‌کرد؟ شک نکنید که این کار را می‌کرد.

حجازی در پاسخ به این سؤال که «آیا موافق ماندن کی‌روش در تیم ملی‌ هستید؟»، گفت: اگر قرار باشد مربی جدیدی بیاوریم او نیاز به زمان دارد تا با فوتبال ایران آشنا شود. من معتقدم در این شرایط کی‌روش باید بماند ولی به شرط آنکه جوانگرایی کند. ما باید برای چهار سال آینده برنامه‌ریزی کنیم و کی‌روش باید ۶۰ درصد تیم ملی‌ را تغییر دهد. خیلی از این بازیکنان باید خداحافظی کنند یا اینکه تا چهار سال دیگر به زمان خداحافظی خواهند رسید.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال همچنین در خصوص مدعیان قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر اظهار داشت:‌ من ابتدا استقلال و سپس سپاهان را در قواره قهرمانی می‌‌بینم. با توجه به شش هفته قبلی باید بگویم که فقط این دو تیم شرایط قهرمانی دارند، هر چند که شانس استقلال برای دستیابی به این عنوان بیشتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج