جاباما
۱۳۵۰۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رونالدو خریدهای رئال را زیر سوال برد

کریستیانو رونالدو با آرزوی موفقیت برای رادامل فالکائو در منچستریونایتد، خریدهای جدید تیمش را زیر سوال برد.

خبرگزاری ایسنا: رادامل فالکائو، مهاجم گلزن کلمبیایی، مهم‌ترین بازیکنی بود که در روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی تیم جدید خود را انتخاب کرد. او تا پایان فصل به صورت قرضی از موناکو راهی منچستریونایتد شده است تا جانشین خاویر هرناندس مکزیکی شود.

کریستیانو رونالدو، مهاجم رئال مادرید که هنوز هم اخبار تیم سابق خود را دنبال می‌کند خرید فالکائو را اتفاق مثبتی برای منچستریونایتد قلمداد کرد و ابراز امیدواری کرد این مهاجم گلزن کلمبیایی بتواند منچستر را بار دیگر به صدر اول فوتبال جهان برساند.

رونالدو درباره جذب رادامل فالکائو از سوی باشگاه منچستر، گفت: فالکائو، پسر فوق‌العاده‌ای است. من خیلی خوب از توانایی‌های او آگاهی دارم. مطمئنم فالکائو در منچستر می‌درخشد. درست مانند آتلتیکو مادرید.

او ادامه داد: منچستر فصل را خوب شروع نکرده است. کسب دو امتیا‌ز از سه بازی و حذف از جام اتحادیه هواداران این تیم را نگران کرده است. پس آنها نیاز به بازیکنان باکیفیتی دارند که بتوانند تیم را از شرایط بحرانی خارج کنند و فالکائو دقیقا یکی از این بازیکنان با کیفیت است. فکر می‌کنم منچستر در نقل و انتقالات تابستانی عالی بود. خرید رادامل فالکائو قطعا به سود این تیم خواهد بود. آنها آنخل دی ماریا را نیز جذب کردند که او نیز بازیکن فوق‌العاده‌ای برای منچستر محسوب می‌شود. مطمئنم بازیکنانی همچون فالکائو و دی ماریا منچستر را به سطح اول فوتبال دنیا برسانند.

رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی ژابی آلونسو و آنخل دی ماریا را از دست داد. شکست چهار بر دوی آنها برابر سوسیداد ناراحتی هواداران رئال را دو چندان کرد تا کریستیانو رونالدو به این وضعیت اعتراض کند. رونالدو که از فروش آلونسو و دی ماریا ناراحت بود، گفت: من نظر خیلی واضح و روشنی درباره سیاست باشگاه رئال در نقل و انتقالات تابستانی دارم، ولی همیشه نمی‌توانم آنچه که فکر می‌کنم را به زبان بیاورم. اگر حرف‌هایی که به آن اعتقاد دارم را بگویم فردا تیتر یک روزنامه‌ها خواهم بود و اصلا این موضوع را نمی‌خواهم. اگر من مسئول خریدهای رئال بودم به هیچ وجه نمی گذاشتم این اتفاق رخ دهد و آلونسو و دی ماریا تیم را ترک کنند. اگر رییس باشگاه فکر می‌کند که خرید بازیکنی به سود باشگاه است و یا فروش بازیکنی به موفقیت تیم کمک می‌کند باید به تصمیم او احترام گذاشت و از آن حمایت کرد.

مهاجم پرتغالی رئال مادرید در پایان گفت: با بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته‌ایم شیوه بازی ما تغییر خواهد کرد. در هر صورت امیدوارم که شرایط ما با بازیکنان جدید بهتر شود. بازیکنان نیاز به هماهنگی دارند. خرید بازیکنان جدید باعث تغییر و تحول در تیم شده است. بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته‌ایم هر سه شرایط بسیار خوبی دارند و به زودی با تیم هماهنگ خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج