۱۳۵۰۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمایت بکن‌باوئر از جذب بازیکنان‌اسپانیایی

قیصر فوتبال آلمان ژابی آلونسو را خرید بسیار خوبی برای بایرن مونیخ دانست. او می‌گوید جذب بازیکنان اسپانیایی اشتباه نیست و کسانی که چنین سخنانی را می‌گویند چیزی نمی فهمند.

خبرگزاری ایسنا: بعد از آنکه بایرن مونیخ ژابی آلونسو را با ۱۰ میلیون یورو جذب کرد بسیاری از رسانه‌های آلمانی به انتقاد از سبک گواردیولا در جذب بازیکن پرداختند. آنها نوشتند گواردیولا چون اسپانیایی است دوست دارد هموطنان خود را به بایرن بیاورد و این باعث می شود تا بازیکنان آلمانی کیفیت خود را از دست دهند.

فرانس بکن باوئر اسطوره فوتبال آلمان چنین نظری ندارد و معتقد است که خریدهای اسپانیایی بایرن مونیخ به جا و مناسب هستند. رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ در گفت‌وگو با روزنامه بیلد آلمان گفت: این یک بحث احمقانه است. چه تیم‌هایی در این چند سال اخیر بر فوتبال جهان سلطه پیدا کرده‌اند؟ رئال مادرید، بارسلونا و تیم ملی فوتبال اسپانیا. بنابرین نمی‌توانیم بگویم که بایرن در جذب بازیکنان اسپانیایی راه اشتباهی را در پیش گرفته است.

او ادامه داد: فوتبال آلمان فلسفه خاص خود را دارد. ما تجارب بسیار خوبی داریم و این تجربه‌ها می‌تواند کمک زیادی به ما کند. به تجربه رائول گونزالس در شالکه نگاه کنیم. این بازیکن در سال‌های آخر بازیگری خود به شالکه آمد اما چه تغییر و تحولی در تیم داد.

بکن باوئر در پایان سخنان خود به ستایش از آلونسو پرداخت و او را خریدی مناسب برای بایرن مونیخ دانست. قیصر فوتبال آلمان گفت: آلونسو بازیکن بسیار خوبی است. اصلا از نمایش خوب او در دیدار نخستش برابر شالکه غافلگیر نشدم چرا که او بازیکنی طراز اول است و نیازی به تمرین تاکتیکی ندارد. او به خوبی می‌داند چه وظیفه‌ای در میدان دارد. او آمده است که فوتبال بازی کند و نامش ژابی آلونسو است. او شایسته ستایش است چرا که بزرگ است بنابراین خرید بسیار خوبی برای بایرن مونیخ است و می‌تواند کمک زیادی به این تیم کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج