۱۳۵۱۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

روز دوم والیبال قهرمانی جهان

پیروزی‌های آسان برای برزیل و روسیه

رقابتهای گروه‌های B و C والیبال قهرمانی جهانی در حالی آغاز شد که تیم‌های ملی برزیل و روسیه بردهای آسانی برابر حریفان خود کسب کردند و کوبا با شکست برابر فنلاند نشان داد به تیره روزی‌هایش پایان نداده است

خبرگزاری مهر: رقابتهای والیبال قهرمانی جهان در گروههای B و C پی گرفته شد که طی آن تیم‌های ملی برزیل روسیه، بلغارستان، کره جنوبی و فنلاند برابر حریفان خود پیروز شدند. در این بین پیروزی فنلاندی‌ها برابر کوبا یکی از نتایج جالب بود.

در نخستین بازی روز دوم تیم‌های برزیل و آلمان برابر یکدیگر قرار گرفتند که شاگردان رزنده این بازی را در سه ست متوالی از آن خود کردند. لوکارلی، دسوزا، موریلیو، سیدنی سانتوس، لوکاس و برونو رزنده نفرات اصلی برزیل در این بازی بودند. این تیم که مدعی قهرمانی جهان است با همان ترکیب لیگ جهانی عازم این مسابقات شده است. این دو تیم در گروه B با یکدیگر مصاف داشتند.

در یکی دیگر از بازهای این گروه فنلاند به مصاف کوبا رفت و این تیم را ۳ بر ۲ پشت سر گذاشت. کوبا که افت فاحشی در دو سال اخیر داشته است هنوز هم نتوانسته به روزهای خوب خود بازگردد و در مقابل تیم فنلاندی‌ها نشان دادند همچنان در راه توسعه گام بر می‌دارند.

کره جنوبی و تونس دو تیم آسیایی و آفریقایی سومین بازی گروه B را برگزار کردند که این بازی را برتری شاگردان پارک کی وون به پایان رسید. بی‌تردید کره یکی از حریفان اصلی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون خواهد بود و مربیان تیم ملی بازی‌های این تیم را زیر نظر خواهند داشت.

اما از گروه C نیز دو بازی برگزار شد. ابتدا روسیه و کانادا برابر هم ایستادند که این بازی را روسیه در سه ست متوالی به سود خود پایان داد. آپالیکوف، گراکین، موزرسکی، اسپیریدونوف، ایلینیخ و پاولوف یاران اصلی این تیم بودند که نشان از تیم کامل روسیه در این مسابقات دارد.

در دیگر بازی این گروه تیم بلغارستان در سه ست متوالی از سد مکزیک گذشت. بلغارها در این بازی از حمایت خوبی برخوردار بودند ولی باید دید آنها توان صعود به جمع چهار تیم برتر را دارند یا خیر.

نتایج کامل بازی‌های برگزار شده به شرح زیر است:

گروه B

* برزیل ۳ - آلمان یک(۲۵ - ۲۱، ۲۵ - ۱۹ و ۲۵ - ۱۷)

* فنلاد ۳ - کوبا ۲( ۱۸ - ۲۵، ۲۱ - ۲۵، ۲۷ - ۲۵، ۲۵ - ۲۳ و ۱۵ - ۱۲)

* کره جنوبی ۳ - تونس یک(۲۴ - ۲۶، ۲۶ - ۲۴، ۲۵ - ۲۱ و ۲۵ - ۱۸)

گروه C

* روسیه ۳ - کانادا یک(۲۵ - ۲۱، ۲۵ - ۱۹ و ۲۵ - ۲۱)

* مکزیک صفر - بلغارستان ۳(۱۶ - ۲۵، ۱۷ - ۲۵ و ۲۱ - ۲۵)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج