جاباما
۱۳۵۳۳۸
۲۴ نظر
۵۰۰۶
۲۴ نظر
۵۰۰۶
پ

جزییات تجاوز به ۲ دختر ایرانی در ساحل جمیرا

۳ مرد اماراتی برای زنان توریست دوبی دام پهن می‌کردند. این مردان مرموز با نشان دادن کارت پلیس، طعمه‌های خود را به داخل خودرو می‌کشاندند تا نقشه سیاهشان را اجرایی کنند.

روزنامه شهروند: ۳ مرد اماراتی برای زنان توریست دوبی دام پهن می‌کردند. این مردان مرموز با نشان دادن کارت پلیس، طعمه‌های خود را به داخل خودرو می‌کشاندند تا نقشه سیاهشان را اجرایی کنند. وقتی ٢ دختر ایرانی عازم سفر تفریحی دوبی شدند هرگز تصور نمی‌کردند ٥ ساعت در داخل یک خودرو در ساحل جمیرا مورد آزار و اذیت قرار بگیرند.

ساعت ٣ نیمه شب اوایل شهریورماه بود که ٢ دختر ایرانی برای گردش پا به ساحل جمیرای دوبی گذاشتند. در کنار ساحل درحال قدم زدن بودند که خودرویی با ٣ سرنشین مرد به آنها نزدیک شد. ساحل خلوت بود و ناگهان خودرو درحال حرکت مقابلشان ایستاد. یکی از سرنشینان پیاده شد و با نشان دادن کارت پلیس ادعای عجیبی داشت.

او ٢ دختر جوان را به نوشیدن مشروبات الکلی متهم کرده بود و اصرار داشت که برای روشن شدن این موضوع باید همراه آنها به اداره پلیس بروند. ٢ دختر توریست درحالی‌که ترسیده بودند، در مقابل خواسته این مرد مقاومت کردند که ناگهان پلیس جوان درحالی‌که به شدت عصبانی بود و حالت عادی نداشت سیلی محکمی به صورت یکی از دختران زد. صدای فریاد دختران در ساحل پیچید.

ناگهان ٢ مرد دیگر از خودرو پیاده شدند. مخمصه هولناکی بود و ٢ دختر جوان در وضع بدی گرفتار شده بودند. ٣ مرد با نقشه ازپیش‌تعیین‌شده ٢ دختر توریست را به زور سوار بر خودرو مرموزشان کردند.

٥ ساعت تمام طول کشید تا ٢ دختر توریست ایرانی تلخ‌ترین خاطرات زندگی‌شان را در سفر به دوبی تجربه کنند. خودرو که حرکت کرد سناریوی ٣ مرد اماراتی اجرایی شد. ٢ دختر وحشت‌زده به آنها التماس می‌کردند اما سرنشینان خودرو که رفتارشان نشان می‌داد حالت عادی ندارند و تحت‌تأثیر مصرف مواد مخدر قرار گرفته‌اند بی‌توجه به التماس‌هایشان، آنها را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

راننده پشت فرمان نشسته بود و در اطراف ساحل جمیرا پرسه می‌زدند و هیچ رهگذری نمی‌دانست در داخل این خودرو مرموز چه حادثه دردناکی درحال رخ دادن است. عقربه‌ها ساعت ٨ صبح را نشان می‌داد که خودرو مردان متجاوز متوقف شد.

یکی از دختران که حالش بد بود در عقب خودرو بی‌هوش افتاده بود اما ناگهان یکی از دختران با هوشمندی از این فرصت استفاده کرده و خودش را از داخل خودرو به بیرون پرتاب کرد. همین واکنش کافی بود تا مردان متجاوز دختر دیگر را که در داخل خودرو بود پیاده کنند و متواری شوند.

این دختران که وضع مناسبی نداشتند بلافاصله خودشان را به یک رستوران رساندند و با پلیس تماس گرفتند.

یکی از دختران به ماموران پلیس گفت: با دوستم درحال قدم زدن در ساحل بودیم که ناگهان یک خودرو با ٣ سرنشین مرد به ما نزدیک شد.

او خودش را پلیس معرفی کرد و حتی کارتش را نیز به ما نشان داد. سپس به ما گفت شما مشروبات الکلی مصرف کرده‌اید و باید با ما به اداره پلیس بیایید. ما ترسیده بودیم و در برابر خواسته‌اش مقاومت کردیم که ناگهان با مشت به بینی من کوبید و با زور ما را سوار خودرویشان کردند. ٥ ساعت در داخل خودرو مورد آزار و اذیت آنها قرار گرفتیم.

یکی از مردها حتما مواد مخدر مصرف کرده بود، چون اصلا عادی رفتار نمی‌کرد. اما بوی الکل از آنها استشمام نکردیم. با این حال قرص‌هایی در یک کیسه‌ پلاستیکی پشت خودرو دیده می‌شد. آنها پول‌های ما را نیز دزدیدند و با ضرب و شتم تهدیدمان کردند که به پلیس اطلاع ندهیم.

همین ادعاها کافی بود تا پلیس امارات دستور ردیابی خودرو این مردان متجاوز را صادر کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که این ٣ مرد متجاوز اماراتی که یک دانشجوی ٢٠ساله‌، یک فرد بیکار ٢٣ساله و یک پلیس ٢٣ساله بودند، به جرم آدم‌ربایی، مصرف موادمخدر، جعل هویت افسر پلیس، هتک حرمت به دو زن و سرقت اموال تحت تعقیب قرار گرفته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان از کجا معلوم شده این سه نفر دانشجو ، بیکار و پلیس بودند؟!!!ضمن اینکه این هتک حرمت را محکوم می کنم باید بگم من که رفتم دبی متأسفانه هموطنانمان همینکه سوار هواپیما میشن از خود بیخود میشن و به بدترین وجه ممکن کشف حجاب میکنن!!!واقعاً وقتی در بازارهای دبی قدم می زنی از دو راه و بسایر ساده میتوانی هموطنان عزیزمان را شناسائی کنی.یکی اینکه هیچ نژادی به اندازه نژاد آریایی قشنگ نیست و دوم اینکه متأسفانه از همه بدحجابتر هستن!خواهشن چاپ کنید چون هر کی یک بار به دبی سفر کرده باشد گفته های بنده را تأیید می کند.

      پاسخ ها

      • میثم

        کاملا با این حرف موافقم خود من دانشجوی دانشگاه آزاد تهران جنوب هستم..دخترای دانشگاه زمانی که از درب دانشکده میان تو دیگه کلا عوض میشن انگار که وارد یه کشور دیگه شدن وای به حال دبی ....آقا من نمیگم دخترای ما حجاب خیلی خفن داشته باشن فقط دماغشون معلوم باشه فقط میگم اون چیزی که توی عرف جامعه معموله بپوشین ...همین

    • بدون نام

      یه کمی هم از خودمون بگو!!!

    • بدون نام

      ساعت سه نیمه شب؟معلومه دیگه این اتفاقات میوفته.

    • ایرانی

      ساعت 3 نیمه شب توی دبی جای قدم زدنه .. اونم تنها دو تا دختر جوان ...

      پاسخ ها

      • آنه

        من هم موافقم پس اگه اینطوری بده حقشون هم بوده

    • محمد

      موافقم و کاملا تایید است من 4 سال قبل بودم
      به صورت فجیهی و زننده زنان و دختران ایرانی ارایش می کنند و البسه ناجور به تن می کنند.بیاید از خودمون شروع کنیم .

      پاسخ ها

      • آنه

        موافقم

    • بدون نام

      دولت ایران باید پیگیر ماجرا بشود

    • ناشناس

      قدم زدن اون هم ساعت 3 نیمه شب عاقبتش همینه
      وقتی از سرویس بهداشتی های فرودگاه دبی میان بیرون قیافه هاشون دیدن داره

    • شادی

      هه هه ساعت 3 آخی چه دخترای خوبی هه هه هه

      پاسخ ها

      • صادقی

        شادی خانوم، در مقابل تجاوز به چند دختر ایرانی خندت گرفته؟؟؟؟!!!
        درسته که اون دخترا زمان مناسبی رو برای قدم زدن انتخاب نکردند، ولی این دلیل نمیشه که فکر کنیم اونها مستحق این رفتار کثیف و حیوانی باشند...

    • ايراني

      ساعت سه شب ؟
      بدون خانواده؟
      دو تا دختر!
      تو كشورغريب!
      معلومه ديگه
      مي خواستي فرش قرنز براشون پهن كنند

    • عباس اسماعيلي

      هرچه سريع تر بايد اين متجاوزان مجازات شوندخواسته ي من از مقامات كشور لطفا ساده از اين قضيه رد نشويد- هموطنان عزيز شما هم به دختران اماراتي تجاوز كنيد!!!!!!!!!!نژادآريايي هرگز اين بي حرمتي را قبول نمي كند

      عباس اسماعيلي از استان قزوين

    • عباس اسماعيلي

      هرچه سريع تر بايد اين متجاوزان مجازات شوندخواسته ي من از مقامات كشور لطفا ساده از اين قضيه رد نشويد- هموطنان عزيز شما هم به دختران اماراتي تجاوز كنيد!!!!!!!!!!نژادآريايي هرگز اين بي حرمتي را قبول نمي كند

      عباس اسماعيلي از استان قزوين

    • چه فرقی می کنه

      من 25 ساله اين جا زندگی ميكنم
      با اينكه موافق جلف لباس پوشیدن بعضي از خانم ها به خصوص ایرانیانی که به خودی خودی زیبا و جذاب هستند نیستم، اما باید بگم که تو این مملکت پوشش کاملا آزاد هست، لذا نشانه خاصی نیست و کسی حق نداره به خاطر ظاهر شخصی به خودش همچین اجازه ای بده، ثانیا شعار امارات امنیتش هست، پس باید ثابت کنه
      این کشور محل زندگی کردن هزاران مجرد اعم از دانشجو و کارمند هست که وقت و بی وقت با توجه به زمان بندی های متفاوت کاری در حال رفت و آمد هستن و ثالثا منطقه جمیرا ، از جمله مناطق بسیار مدرن و مجهز به اکثر وسایل و راه های امنیتیه ، دولت باید جوابگوی این مسئله باشه
      این اتفاق قبلا برای یک خانم انگلیسی افتاد و سفارت انگلیس مستقیم وارد جریان شد و پدرشونو در آورد

    • ساسان

      متاسفانه آقایون و خانمای ایرانی وقتی میرن سفر احساس میکنن هر جور که شده وهر جور که راحتن خوش بگذرونن تحت هر شرایطی ساعت 3نیمه شب ساحل جمیرا؟ زنان اماراتی هم اون موقع جرات نمیکنن اونجا برن

    • sina

      دختری که ساعت 3 نصف شب تو یه مملکت غریب بره لب دریا حقش همینه

    • بدون نام

      این دختر خنما با کی رفتن اگر باوالدین رفتن متاسفم برای والدین واگر تنها رفتن ب غربت بازم متاسفم برای والدین انها

    • بدون نام

      امیدوارم ان مردان متجاوز را عمل جراحی کرده تبدیل به زن بکنند . تا بدانند زن بودن یعنی چه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیجاکردن رفتن جایی که ........... من که یه مردم میترسم برم اونجا

    • ahmad

      عشق و حال کردن خوبه اما یه حدی داره
      تو هر مملکتی اگه این موقع بری بیرون
      ممکنه هر اتفاقی برات بیفته
      دیگه حرفی ندارم یا علی مدد

    • سعیده

      خیلی دردناکه مواجه با این جور موقعیت ها مخصوصا برای دختران جوان در مقابل یه همچین آدمای حیوان صفت بسیار هولناکه بسیارسخته

    • یسن

      دروغ می گن برای پول خودشان سوارشدند وبعدبهشان پول ندادند رفتن به پلیس گفتن.این حرفهای الکی چیه اصلاچرابدون محرم رفتن اسلام میگه زن بامحرمش بره بیرون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج