۱۳۵۳۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درخشان: وینگادا با سفارش کی‌روش آمد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: فکر می‌کنم نلو وینگادا با سفارش کارلوس کی‌روش هدایت تیم‌ملی را برعهده گرفت.

خبرگزاری فارس: حمید درخشان در مورد وضعیت تیم‌ملی امید ایران در آستانه حضور در رقابت‌های آسیایی اینچئون گفت: اطلاع خیلی دقیقی از وضعیت تیم‌ملی امید ندارم اما اینطور که شنیدم این تیم دو اردوی تدارکاتی در ارمنستان و اردن داشته است که کفایت نمی‌کند. تیمی که می‌خواهد به المپیک برود باید برنامه‌ریزی گسترده‌تری داشته باشد تا شانس حضور در این رقابت‌ها را پیدا کند. امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ای که فدراسیون انجام داده این تیم بتواند به رقابت‌های المپیک راه پیدا کند.

وی در مورد اینکه قرار است در رقابت‌های آسیایی اینچئون تیم‌ملی امید از ۷ بازیکن بالای ۲۳ سال استفاده کند خاطرنشان کرد: چرا وقتی نمی‌توانیم از این بازیکنان در رقابت‌های مقدماتی المپیک استفاده کنیم آنها را به اردو فرا می‌خوانیم؟ سال‌ها این تجربه اشتباه را تکرار کردیم و هیچ‌وقت هم از آن نتیجه نگرفتیم. تیمی که قرار بود به رقابت‌های مقدماتی المپیک برود بهتر بود با حضور در این بازی‌ها آزمون و خطای خود را انجام می‌داد تا مشکلی برای آن بازی‌ها نداشته باشد. در این صورت شرایط حضور پرافتخار ایران در المپیک فراهم می‌شد اما اکنون بار دیگر اشتباه گذشته را تکرار کردیم.

درخشان در مورد سرمربی تیم‌ملی امید اظهار داشت: هنوز عملکرد نلو وینگادا را ندیدیم و نمی‌توانیم در موردش نظر بدهیم. او بعد از یک دوره حضور ناموفق در پرسپولیس بار دیگر به ایران بازگشته است. وقتی این مربی نتوانست در باشگاه‌های ما نتیجه بگیرد بار دیگر او را بازگرداندیم. فکر می‌کنم با سفارش کارلوس کی‌روش، وینگادا به ایران آمده است.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اردوی تیم‌ملی امید در چین اظهار داشت: هر اردویی که تشکیل شود برای آمادگی تیم‌ملی امید مفید است. امیدواریم تیم امید هرچه زودتر سروسامان بگیرد و با یک برنامه‌ریزی خوب آماده مسابقات مقدماتی المپیک شود. شنیده‌ام وینگادا اعلام کرده تمرینات این تیم خیلی دیر شروع شده است و این اتفاق خوبی نیست و ما را به اهدافمان نمی‌رساند و با یک برنامه‌ریزی دقیق می‌توان مسیر موفقیت را پیمود.

درخشان در پاسخ به این سوال که چه ارزیابی‌ای از دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی دارد گفت: امیدوارم پرسپولیس در این مسابقه با فکر و درایت بازی کند و بتواند با یک برنامه‌ریزی خوب و کسب پیروزی از بحران خارج شود و هفته به هفته شرایط بهتری پیدا کند. بازی بسیار سختی است و پرسپولیس کار آسانی در پیش ندارد. پرسپولیس برای رسیدن به روزهای خوب خیلی کار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج