۱۳۵۴۵۷
۱ نظر
۵۰۵۴
۱ نظر
۵۰۵۴
پ

ارائه خدمات و امکانات بی نظیرکلاس بیزینس شرکت هواپیمایی قطر در سالن ترانزیت المرجان فرودگاه بین المللی حمد

سالن المرجان برای مسافران ویژه کلاس بیزینس

از این پس، مسافران ویژه قطر می توانند از خدمات متنوع سالن بیزینس المرجان درمرکز هوایی بین المللی جدید دوحه بهره مند گردند.


سالن المرجان برای مسافران ویژه کلاس بیزینس

سالن ترانزیت تازه تأسیس المرجان برای مسافران ویژه کلاس بیزینس در فرودگاه بین المللی حمد (دروازه جدید جهانی قطر به دنیا) امکانات و خدمات بی نظیری را در یک محیط ۱۰ هزار متری کاملا آفتاب گیر فراهم کرده است.

حضور در این لانژ اختصاصی از همان لحظه ورود در سالن پذیرش و خوش آمدگویی توسط پرسنل، تجربه یک تفرجگاه را برای شما تداعی خواهد. محدوده مرکزی سالن امکان نشستن روی صندلی های متنوعی را در محوطه ای مشجر با درختان ساج در کنار جریان آب و همچنین بخار آب برای خنک شدن فراهم کرده است. در مقایسه با دیگر قسمت های فرودگاه، در این سالن صندلی های کاربردی چند منظوره ای برای مسافران کلاس بیزینس تعبیه شده است که از جمله می توان به امکاناتی نظیر نمایشگراختصاصی، چراغ مطالعه، جایگاه چمدان ها، اتصالات برقی و دیتا، نمایشگرشخصی برای اطلاعات پرواز و همچنین اتاق رسانه ها با یک تلویزیون بزرگ و مبلمان راحتی مجهز به بلندگو اشاره کرد. تمامی مشتریان در این محوطه می توانند از بوفه ۲۴ ساعته با نوشیدنی و مزه های مختلف بهره مند شوند.

اکبرالباکر، مدیرعامل گروه هواپیمایی قطر گفت: "هدف ما از ایجاد چنین سالن مجللی تأمین خواسته های مشتریان ویژه مان بوده است. شما از لحظه ای که بلیط خود را رزرو می کنید خدمات ۵ ستاره قطر را تجربه می کنید. خدمات سفارشی کارکنان مخصوص این سالن مطابق معیارهای بین المللی یقینا بیش از انتظار مسافران بوده و واقعا لحظات خاطره انگیزی را در زمان حضورشان در فرودگاه بین المللی حمد رقم می زند "

سالن المرجان محیطی اختصاصی نیز برای خانواده هایی که کودک دارند فراهم کرده است. یک اتاق اختصاصی برای خانواده ها با نیمکت ها و تلویزیون شخصی که راحتی و آرامش را به همراه می آورد. پرسنل خانم وآقای شرکت هواپیمایی قطر با انواع نوشیدنی ها و میوه های مختلف درکنار رستوران های فوق العاده تمام آنچه که نیاز دارید را برای شما فراهم می سازند. درکنار دیگر امکانات، اتاق بازی ها با دستگاه پینبال، پلی استیشن ۴ و فوتبال دستی نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است. برای مادرانی که نوزاد به همراه دارند نیز امکاناتی نظیر پوشک بچه، پاک کننده ها و غذای کودک در اتاقی مخصوص لحاظ شده است.

برای آن دسته از مسافرانی که خواهان آرامش و استراحت کامل هستند نیز اتاق های یک نفره و دونفره دنجی به این منظور ایجاد شده است. پرسنل اختصاصی سالن المرجان برای این مسافران لباس خواب، مسواک، بالش و دیگر امکانات استراحت را مهیا می کنند تا مسافران در طول اقامت خود تا حد امکان راحت باشند. سرویس تماس یادآوری نیز به مسافران کمک می کند که از پرواز خود جا نمانند. علاوه براین، مسافران می توانند بعد از استراحت خود از امکانات لوکس حمام در این بخش برای رفع خستگی استفاده کنند.

تمامی مسافران مسلمان می توانند فریضه نماز را در اتاق های جداگانه مردانه و زنانه به جا آورده و هر آنچه را که نیاز دارند مانند قرآن کریم و چادر یا عبا از خدمه خانم یا آقا درخواست کنند.

یقینا سالن المرجان بدون داشتن یک مرکز تجاری کامل نخواهد بود. فرودگاه حمد و شرکت هواپیمایی قطر نیازهای تجاری مسافران را در این زمینه کاملا تأمین کرده اند؛ از فضای کاری با رایانه ها و پرینترهای حرفه ای گرفته تا اتاق های کنفرانس و لانژهای اختصاصی برای برگزاری ملاقات ها با آرامش بیشتر. خدمات اداری، اتاق رسانه ها و اتاق بازی با شاهکار شبیه ساز رانندگی فرمول۱ در تمام مدت شبانه روز و کل هفته در دسترس مسافران خواهد بود.

مسافران عزیزی که در مورد امکانات فرودگاه، پروازها و عملکردهای هواپیمایی قطر به دنبال اطلاعات بیشتر هستند، می توانند سایت فرودگاه را به آدرس ذیل مشاهده کنند .





سالن المرجان برای مسافران ویژه کلاس بیزینس سالن المرجان برای مسافران ویژه کلاس بیزینس
سالن المرجان برای مسافران ویژه کلاس بیزینس سالن المرجان برای مسافران ویژه کلاس بیزینس




پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پویا

      اینا که تو فرودگاه مهرآباد هم هست اگه راست میگن یه سفر دست جمعی به لقالله واسه مسافراشون فراهم کنن!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج