۱۳۵۵۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ارزان‌ترین راه مکالمه برای زائران حج ۹۳

تعرفه هر دقیقه مکالمه صادره به سمت شبکه اپراتورهای تلفن همراه کشور عربستان در ایام حج امسال هم مانند سال گذشته ۷۰۰ تومان و هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت این کشور ۳۵۰ تومان هزینه دارد.

خبرگزاری ایسنا: تعرفه هر دقیقه مکالمه صادره به سمت شبکه اپراتورهای تلفن همراه کشور عربستان در ایام حج امسال هم مانند سال گذشته ۷۰۰ تومان و هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت این کشور ۳۵۰ تومان هزینه دارد.

معمولا هر ساله در ایام حج اپراتورهای کشور با تعریف طرح‌های تشویقی متعدد تلاش می‌کنند تا برقراری ارتباطات حجاج را به شبکه خود اختصاص دهند. امسال نیز همانند سال‌های گذشته اپراتورهای کشور به اعلام تعرفه‌ها و طرح‌های تشویقی خود در این زمینه پرداخته‌اند.

اگرچه اطلاعات دقیقی از هزینه‌های مربوط به استفاده از سیم‌کارت‌های عربی در دست نیست اما در میان سایر شیوه‌ها تعرفه‌های متعددی وجود دارد که بی شک اطلاع از آن‌ها می‌تواند حجاج و اطرافیان آن‌ها را برای برقراری تماس با ارزان‌ترین شیوه یاری کند.

در این زمینه اگر افراد برای برقراری تماس با حجاج از تلفن‌های ثابت داخل کشور استفاده کنند برای هر دقیقه تماس هزینه معادل ۳۵۰ تومان اعمال خواهد شد که این رقم برای تماس با شبکه موبایلی عربستان به ۷۰۰ تومان می‌رسد و بر این اساس اگر فردی از خط ثابت ایران با سیم کارت عرب زائری تماس بگیرد ملزم می‌شود برای هر دقیقه تماس هزینه ۷۰۰ تومانی پرداخت کند.

اما در ارتباط با سیم‌کارت‌های ایرانی و تعرفه تماس آن‌ها برای حجاج نیز اپراتور اول با تغییری اندک نسبت به سال قبل برای هر دقیقه تماس دریافتی حجاج هزینه‌ای ۷۰۰ تومانی و برای برقراری هر دقیقه تماس از سیمکارت همراه اول به مقصد عربستان یا ایران تعرفه ۶۰۰ تومانی در نظر گرفته است.

همچنین این اپراتور برای دریافت پیامک هزینه‌ای در نظر نگرفته و برای ارسال پیامک نیز تعرفه ۲۰۰ تومانی تعریف کرده است که البته این تعرفه در سال گذشته ۲۹۰ تومان بوده است و امسال با کاهش به نسبت قابل قبولی مواجه شده است.

اپراتور دوم ارتباطی کشور نیز امسال طرح‌های متعددی برای حجاج در نظر گرفته و بر این نکته تاکید کرده که حجاجی که از گوشی‌های تلفن همراه هوشمند استفاده می‌کنند می توانند از بستر اینترنت و به صورت کاملا رایگان نسبت به برقراری تماس و ارسال پیامک با استفاده از نرم افزارهای مربوطه اقدام کنند.

ایرانسل نیز تعرفه‌های خود در ایام حج را نیز به شرح ذیل اعلام کرده است:

نوع تماس

تعرفه با احتساب تخفیف(ریال )

تماس با ایران

۵,۹۹۰

تماس در داخل عربستان سعودی

۵,۹۹۰

ارسال پیامک

۲,۴۹۰

شماره های ضروری

۵,۹۹۰

تماس دریافتی از ایران

۵,۹۹۰

دریافت پیامک از ایران

رایگان

هزینه اینترنت همراه

رایگان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج