۱۳۵۷۷۶
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

این سارق را شناسایی کنید +عکس

کیف قاپ حرفه ای که زن جوان را تا یک قدمی مرگ پیش برده بود، در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری مهر: کیف قاپ حرفه ای که زن جوان را تا یک قدمی مرگ پیش برده بود، در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

ساعت ۹ شب چهارم شهریور امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یک فقره دستگیری سارق کیف قاپ در محل سرقت به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض اعلام شد .

با حضور مأموران کلانتری در خیابان سازمان آب ، با مشاهده زن جوانی با جراحت و آسیب دیدگی شدید از ناحیه دست ، پا و پهلوی راست ناشی از کشیده شدن بر روی زمین اطلاع پیدا کردند که تک سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت پالس آبی رنگ اقدام به کیف قاپی از این زن کرده که در حین فرار به یک دستگاه خودرو ۲۰۶ برخورد و از سوی مردم دستگیر شده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کیف قاپی و به دستور قاضی موسوی ، بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران ، پرونده به همراه متهم و جهت انجام تحقیقات در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

این سارق را شناسایی کنید +عکس

با انتقال متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی بلافاصله وی به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار به نام "علی محمد" مورد شناسایی قرار گرفت . این متهم با داشتن هفت فقره سابقه دستگیری به اتهام ارتکاب جرایم مختلف در زمینه موادمخدر ، سرقت اتومبیل ، سرقت داخل خودرو ، کیف قاپی و ... ، در همان تحقیقات اولیه به دهها فقره کیف قاپی در مناطق مختلف شهر به ویژه در مناطق غرب تهران اعتراف کرد .

شاکی پس از بهبود نسبی ، با حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : در خیابان بهنام به سمت خانه در حال حرکت بودم . کیف خود را بر روی شانه سمت راستم قرار داده بودم که ناگهان یک دستگاه موتورسیکلت با تک سرنشین به سمت من حمله ور شد و کیف مرا حاوی مدارک ، وجه نقد ، گوشی تلفن همراه و ... را سرقت کرد و باعث کشیده شدنم بر روی زمین شد.

سرهنگ کارآگاه افشار احسانی فر ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به دهها فقره کیف قاپی در مناطق مختلف شهر تهران و به منظور شناسایی دیگر شکات و مالباختگانی که توسط متهم مورد سرقت اموال قرار گرفته اند ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر این متهم سابقه دار از سوی مقام قضایی صادر شده است.

به همین خاطر از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان آزادی - خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حكم تير اين ملعون رو بديد

    • عابدى

      عزيزجان همين اول مراحل ادارى رضايت بده جون خودت را ازاد كن بنده چند مورد مثل قضيه بالا برايم بيش امده انقدر در مراحل مختلف ادارى داد سرا كرفتار شدم كه از كار و زندكي ساقط شدم در اخرين پرونده مشابه با ما مى كويند خودت متهم را با سلام وصلوات بر دار بياور از طرف دوستان واشنايان اين عزيز متهم انقدر به شما مراجعه ميشود كه كلافه خواهيد شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج