جاباما
۱۳۵۹۲۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

قیمت خودرو به وزارت صنعت ربطی ندارد!

مشاور خودرویی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اصلا قیمت خودرو به این وزارتخانه ربطی ندارد.

خبرگزاری ایسنا: مشاور خودرویی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اصلا قیمت خودرو به این وزارتخانه ربطی ندارد.

بیوک علی‌مرادلو در گفت‌وگویی، در پاسخ به این‌که با توجه به اعتراض برخی نمایندگان مجلس به قیمت خودروهای داخلی، موضع وزارت صنعت، معدن و تجارت در این باره چیست و آیا قیمت‌های فعلی مورد تایید است یا خیر؟ اظهار کرد: اصلا قیمت خودرو ربطی به وزارت صنعت، معدن و تجارت ندارد. وزارتخانه از این لحاظ که تعادل مناسبی باید بین تولید‌ و مصرف‌کننده ایجاد شود اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: به این‌گونه که ما تولیداتمان بتواند سود معقول و مطلوبی داشته باشد و از آن طرف نیز مصرف‌کننده قیمت کالایی را که به دست می‌آورد، پرداخت کند.

مشاور خودرویی وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: طبق قانون تعیین قیمت خودرو بر عهده شورای رقابت است و وظیفه‌ این شورا این است که با توجه به بحث انحصار در خودرو، براساس فرمول و مکانیسم خاصی که آقایان هر از چند گاهی نیز تغییرش می‌دهند، می‌خواهند به تعادل برسند.

وی افزود: بنابراین دیگر این بحث که بگوییم قیمت بالا یا پایین است بر می‌گردد به موضوعاتی که در شورای رقابت وجود دارد و قیمت تمام شده خودروسازان.

علی‌مراد‌لو با بیان این‌که تعیین‌کردن قیمتی که ایجاد ضرر برای بنگاه کند درست نیست، خاطر نشان کرد: این کار بنگاه را از بین می‌برد البته بالا‌بردن قیمت نیز در حدی که مصرف‌کننده و مشتریان به آنها فشار وارد شود نیز درست نیست.

مشاور خودرویی وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: در وزارت صنعت، معدن و تجارت دنبال این نیستیم که قیمت را بالا پایین کنیم ما در وزارتخانه دنبال آن هستیم که تیراژ تولید خودرو افزایش یافته و بحث توسعه‌ محصول، بهبود کیفیت و صادرات را نیز داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج