۱۳۶۴۲۰
۲۷ نظر
۵۰۲۱
۲۷ نظر
۵۰۲۱
پ

قصاب داعش را بشناسید! +عکس

قصاب گروه تروریستی تکفیری داعش که سر نظامیان ربوده شده لبنانی را می برد، کیست؟ او یک جوان ۲۰ ساله لبنانی است که به « ابو هریره» شهره شده است.

خبرگزاری ایرنا: قصاب گروه تروریستی تکفیری داعش که سر نظامیان ربوده شده لبنانی را می برد، کیست؟ او یک جوان ۲۰ ساله لبنانی است که به « ابو هریره» شهره شده است.

تلویزیون لبنانی الجدید تاکید کرد که اطلاعات در باره سنگدلی که سرنظامیان ربوده شده لبنانی را می برد، تکمیل شده و او « بلال عمرمیقاتی » ملقب به « ابوهریره المیقاتی» متولد ۱۹۹۴ در شمال لبنان است.

ابوهریره هنگام بریدن سرها با پارچه ای سر خود را می پوشاند اما چشم و ابروی خود را به نمایش می گذارد تا هویت واقعی او با یک مقایسه ساده عکس هایش برملا شود.

اطلاعات دستگاه های امنیتی تایید کرده اند که قصاب داعش و مامور بریدن سر نظامیان ربوده شده لبنانی ، ابوهریره است.

قصاب داعش را بشناسید! +عکس

گروه تروریستی تکفیری داعش تاکنون سر « علی السید» و « عباس مدلج» دو نظامی ربوده شده لبنانی را بریده تهدید کرده است که اگر به مطالباتش از جمله آزادی زندانیان تکفیری از زندان رومیه ، پرداخت مبالغی هنگفت پول و خروج حزب الله از سوریه جامه عمل پوشانده نشود، دیگر نظامیان ربوده شده را سر می برد.

تلویزیون الجدید یک مکالمه صوتی از ابوهریره را پخش کرد که درکمال خونسردی از بریدن سرها از جمله نظامیان ربوده شده لبنانی سخن می گوید.

او در این مکالمه می گوید: قطری های مذاکره کننده با قبول مبادله موافقت کرده اند که در مقابل هر نظامی لبنانی در اختیار ما، ۱۵ زندانی تحویل دهند.

ابوهریره، یک سلفی جهادی است که با گروه تروریستی تکفیری داعش بیعت کرده است و به اتهام شرکت در چند عملیات امنیتی در شمال لبنان ، تعداد زیادی قرار بازداشت برای او صادر و تحت تعقیب دستگاه قضایی لبنان است.

با شروع برنامه امنیتی در شهر شمالی طرابلس لبنان به سوریه فرار کرده و در منطقه القلمون مستقر می شود.

قبلا در خبرها آمده بود که ارتش لبنان در جریان برنامه امنیتی با یورش به برخی خانه ها در صدد بازداشت کردن برخی عناصر تحت تعقیب از جمله احمد میقاتی و عمر میقاتی «ابوهریره» بوده اما نتوانسته است به آنها دست یابد.

حتی یک بار نیروهای ارتش لبنان به آپارتمانی در منطقه ابی سمرا در شهر طرابلس حمله و با گروهی که در آنجا بوده است، درگیر می شوند، بدنبال پرتاب بمب های دست ساز ابوهریره موفق به فرار می شود اما دیگر اعضای گروه بازداشت می شوند.

الجدید خاطرنشان می کند به یک شماره تلفن همراه دست پیدا کرده که گفته می شود متعلق به ابوهریره بوده و ۱۰ روز قبل واگذار شده است.

خبرنگار الجدید با صاحب فعلی این شماره تلفن تماس می گیرد و او در پاسخ می گوید که ۱۰ روز قبل این تلفن را خریده اما همواره افرادی تماس می گیرند و می خواهند با ابوبلال المیقاتی صحبت کنند.

وی تاکید می کند که قصد دارد شماره تلفن را واگذار کند زیرا همواره از طریق «واتس آپ»، پیام ها، عکس ها و فیلم های مربوط به گروه تروریستی تکفیری داعش را دریافت می کند.

این تلویزیون لبنانی در پایان گزارش خود تاکید کرد: ابوهریره قبل از حمله گروه های تروریستی تکفیری از جمله داعش و جبهه النصره به شهرک عرسال در یکی از مناطق شمالی لبنان دیده اما سپس مخفی شده است تا اینکه در ویدئوی بریدن سر « علی السید» نظامی ربوده شده لبنانی در بلندی های عرسال در حالی که در یک دستش موهای جلوی سر السید و در دست دیگرش چاقو وجود دارد، مشاهده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خورشید

      تف به روت بیاد بی شعور عوضی.......

      پاسخ ها

      • مهسادخمل آذر

        بیاد روزی که تیکه تیکه بشین خودتون

        اللهم عجل لولیک الفرج

    • بدون نام

      دیدن سر این ابو کلب جیگرم رو حال میاره،امیدوارم به چنگ بچه های خودمون بیفته،آخه بیست سالشه پس موقع مرگ صورتش دیدنی خواهد بود.

      پاسخ ها

      • مهدی

        تو هم که مثل همون فکر میکنی.آخه یعنی چی که جیگرت با دیدن سر بریده حال میاد.بابا جون ما انسان هستیم .خشونت به هر شکل و برای هرکس مخالف دین و قانون و انسانیت است.هیچ وقت حتی برای حیوانات هم مرگ را نخواهید.

      • بدون نام

        بدی را با بدی پاسخ ندهیم

    • طُرفه

      انشاءاله دستگیر شد به یکباره حق اعدامش را ندارید! بایستی هر روز یک تکه از بدنش را کنده جلوی سگو شغال بندازید و روی زخمهایش نمک و اسید بپاشید و هر روز این کار را تکرار کنید تا این لعنت اله علیه زجرکُش نِفلِه شود!

    • محمد

      اون دیگه چه پست فطرتیه که به هموطنان خودشم رحم نمیکنه.چه برسه به بقیه

    • نبي

      آقا مهدی خلاف دین و انسانیت نیست وقتی این جانور سر چند بی گناه رو می بره .پس قصاص در دین که اومده به چه معناست.؟اتفاقا هم آرزو ،هم دعا می کنیم که عین همین ظلمی که می کنند به سرشون بیاد

    • حسین

      گیرم که خلق را به طریقی فریفتی !! با دست انتقام طبیعت چه میکنی ؟؟؟!!

    • علی

      اینا از اون عراقی های بعثی و حتی اون آمریکایی هایی که چند تا ایرانی حزب اللهی رو میدیدن هم ترسوترن...این کارها رو میکنن که رعبو وحشت بندازن تو دل منو شماها و مبارزان سوری و عراقی...

    • سعید طهمورثی

      جهت اطلاع مجامع حقوق بشری!سئوال اینجاست که چرا پلیس بین اللملل،ناتو، دادگاه لاهه،مجمع عمومی وشورای امنیت وسایرارگان ها ومجامع بین اللملی سکوت کرده اندوهی گره کاررا با سکوتشان کورتروپیچیده تر می کنند، البته علماء شبعه وسنی نیزدراین ارتباط وظایفی دارندهمچنین افکارعمومی ناظربر تمام اعمال ورفتارمسئولان ذیربط هست، خداوندهم امنحان میکند

      پاسخ ها

      • حمید

        آخه اگه اونام بخوان کاری کنن از اینور هم گفته خواهد شد که دارن مسلمان کشی میکنن وقتی خود مسلمانها ساکت نشستند چطور توقع دارین که امریکاییها و یا دیگر کشششور ها بیان اینها رو قلع و قمع کنن .

    • بچه بروجن

      خداکنه یه روز گیر بجه های چهارمحال بیفته تا بهش بفهمونیم ....

      پاسخ ها

      • محمد

        آخه چرا چهار محال ؟
        بیاد لرستان ببینه ما چیکارش میکنیم

    • لیلی

      از حیوان هم کمتره .
      آخ چطور میشه اینقدر بی رحم بود

    • ساغر

      این یه کثافت تمام عیاره . به هموطن خودش رحم نمی کنه ، این دیگه چه موجود رذلیه .
      خدا از نطفه از روی زمین برشون داره این نجسها رو .

    • مریم

      کثافت حرومزاده

    • اهل همین مجله

      آقا جان چرا به قصاب ها توهین می کنید؟قصاب حیوانات را ذبح یا قطعه قطعه میکنه که بنده و شماها گوشت داشته باشیم برای مصرف ..کدوم قصاب یک انسان رو سربریده ؟اونم اسیر رو ؟تو رو خدا در انتخاب کلمات و تیترها دقت کنید ...بزنید جلاد داعش .....جلادها همیشه جانی و قاتل تشکیلاتی بوده اند ..جلادها هستن که آدمها رو گردن میزنند یا سر میبرند

    • بدون نام

      اگه دست من بیفته این بی ناموس کم کم تمام اعضای بدنش را میبرم و جلوی خودش کبابش میکنم و جلوی سگهایم میندازم.

    • ناشناس

      اگر ادم بی گناهی را بکشد مثل اینکه همه افراد کره زمین را کشته یا مهدی مدی اقا جا کجایی با این سنگ دلها بر خورد کنید ننگ بر حقوق بشر ننگ بر شراه شر ننگ (بر پدر ادمهای بی پدر) که این سگهای بی رحم را به جا گذاشتند

    • نوشین و دخترم عسل

      این عراقی ها به امام حسین رحم نکردن.عادت دارن به سر بریدن مردم بی گناه خدا لعنتشون کنه.من که خیلی میترسم ولی اینم میدونم اگه بیان سمت ایران با خاک یکی میشن

    • دختژ مبارز

      ايران ازشون پذيرايي جانانه ميکنه.ايراني غيوره.زنده باد ايران و مرزداران ايراني

      پاسخ ها

      • dara

        زنده باشی هموطن غیور

        زنده باشی ایران زمین

    • dara

      با توجه به مدارک مستند و غیرقابل انکار این گروهکهای تروریستی و آدمکش وحشی صفت که بویی از انسانیت و شرافت نبرده اند با دسیسه و توطئه کشورهای غربی و عربی به سرکردگی دولت شیطانی و خبیث انگلیس تاسیس و تقویت شده اند که هدف از ایجاد این گروهکهای شیطانی به شرح زیر است:
      1-ایجاد تفرقه و نفاق قومی و مذهبی بین مسلمانان 2-نشان دادن چهره خشن از دین مبین اسلام 3-غارت و چپاول منابع مالی و ذخایر ملی کشورهای درگیر بخصوص مسلمان 4-رونق بازار خرید و فروش و دلالی اسلحه تولیدی غرب 5-ایجاد شک و شبهه و بدعت در دین مبین اسلام 6-تضعیف کشورهای درگیر جنگ 7-ایجاد امنیت برای غرب و به خصوص رژیم وحشی کودک کش و جعلی اسراییل 8-نفوذ و ضربه به خاک پاک ایران زمین و مکتب برحق شیعه و...
      ولی اکنون به لطف خداوند یکتا و بیداری ملت بزرگ قهرمان غیور نجیب و میهن پرست ایران زمین و فرزندان جان برکف در نیروهای مسلح ایران نه تنها به اهدافشان بطور کامل نرسیدند بلکه این کفتارهای دست آموز باعث وحشت و مشکل برای خودشان شده اند کما اینکه در رسانه های غربی میبینم و میشنویم که غربیها با دست پاچگی اقدام به از بین بردن این گروهکهایی کردند که خودشان بوجود آوردند.
      جان بی ارزشم فدای ایران زمین

    • نرگس

      از خودشو گروهش متنفرم

    • علی

      با سلام
      این زنا زاده های فاسد را نبایستی سریعا" کشت بلکه اونارو بایستی با حیواناتی مثل اسب ، الاغ ، سگ ،آمیزش کنندتا بدانند دنیا دست کی؟

    • بدون نام

      طرز فکر ملت مارو باش . خدا یا با کیا هشتاد میلیون شدیم . شما ها با نیم ساعت شستشوی مغزی از داعش هم بدتر میشید ب ولا . عزیزای من ادم اشتباه رو تصحیح میکنه . اگه قرار باشه شما هم اونا رو شکنجه بدید مطمعن باشید فرزندان اونا هم از شما همین انتقام رو میگیرن . و این داستان تا عمر داریم تموم نمیشه . ب کسی که فرق بین خوب و بد رو نمیدونه باید کمک کرد نباید توی سرش زد . اونا هم انسانن ولی فریب خوردن و مخشون شستشو شده . شاید از خیلی از ماها هم دل نازک تر باشن ولی فعلا احساس میکنن کاری که میکنن درسته . تو اگه راه راست رو بلدی بهشون نشون بده . میدونم که مخالفید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج