۱۳۶۵۴۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بچه خوش تیپ ها!

برای طراحی یک‌دست لباس اسپرت که هم جذاب باشد و هم متفاوت می‌توانید به یک پیراهن مردانه آستین کوتاه فکر کنید و متناسب با رنگ آن به یک تی‌شرت با طراحی‌های کودکانه. می‌توانید به شلوار جین هم فکر کنید.

بچه خوش تیپ ها!
مجله سیب سبز:

خیلی زود مرد می‌شوند

برای طراحی یک‌دست لباس اسپرت که هم جذاب باشد و هم متفاوت می‌توانید به یک پیراهن مردانه آستین کوتاه فکر کنید و متناسب با رنگ آن به یک تی‌شرت با طراحی‌های کودکانه. می‌توانید به شلوار جین هم فکر کنید اما معمولا شلوارهای کتان گشاد برای این فصل مناسب‌ترند و مهم‌تر اینکه دنبال شلوار ساده نباشید. پسربچه‌ها عاشق جیب هستند .

بچه خوش تیپ ها!

کوله پارچه‌ای مخصوص تابستان

حالا که فصل مدرسه نیست و کوله‌پشتی‌ها فقط قرار است جایی برای قمقمه و خوراکی باشند، کوله‌پشتی‌های شق‌ورق را فراموش کنید و در عوض به یک مدل پارچه‌ای سبک فکر کنید.

رنگ‌های تیره را فراموش کنید

رنگ کت انتخابی شما در درجه اول باید با رنگ پوست پسرکوچولوی‌تان هماهنگ باشد و ترجیحا به رنگ روشن. حتی بهتر است سراغ رنگ‌های نامتعارف مثل زرد و سبز بروید و چه بهتر که به کت‌های تک رنگ فکر نکنید. قرار نیست رنگ شلوار پسرکوچولوی شما هم‌رنگ کتش باشد. شما می‌توانید به رنگ‌های مکمل، متضاد و حتی رنگی چنددرجه تیره‌تر یا روشن‌تر از رنگ کت فکر کنید. جنس شلوار هم نباید از دو حال خارج باشد یا جین یا کتان و در آخرسراغ شلوارهای کاملا راسته بروید نه گشاد!

بچه خوش تیپ ها!

کلیشه‌ای انتخاب نکنید

بلندی یا کوتاهی گردن پسر کوچولوی شماست که مدل یقه پیراهن را تعیین می‌کند. اگر پسر کوچولوی شما گردن کوتاهی دارد، بهتر است به یقه‌های ایستاده فکر کنید در غیر این صورت می‌توانید کاملا سلیقه‌ای انتخاب کنید.

قاعدتا به کتانی فکر نمی‌کنید! لازم نیست به کفش‌های مردانه هم فکر کنید فقط کافی است رنگ کفش با لباس هارمونی داشته باشد.

اسپرت برای آقا کوچولو

حالا می‌ماند یک ساعت اسپرت رنگی با صفحه گرد کم‌ و بیش بزرگ!

بچه خوش تیپ ها!

آبی برای پوست‌های سفید

بهترین انتخاب برای دختر کوچولوها آن هم وقتی پای یک مهمانی رسمی در میان است، پیراهن است. اما این انتخاب به ظاهر ساده کلی ریزه‌کاری دارد؛ اول اینکه بهتر است برای انتخاب پیراهن دختر کوچولوها دور رنگ‌های تیره را یک خط قرمز بکشید و یک راست بروید سراغ رنگ‌های شاد؛ حالا از میان شادترین رنگ‌ها رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوست دخترکوچولوی‌تان هماهنگ است.

بچه خوش تیپ ها!

طوسی؟ حرفش را هم نزنید

پیراهن انتخابی شما قرار نیست به خاطر مجلسی بودنش شق‌ورق و بدون انعطاف باشد! پوشیدن جوراب‌شلواری ظاهر رسمی‌تری به دختر کوچولوی شما می‌دهد اما رنگ آن مهم است. رنگ طوسی‌ تایت این دختر کوچولو با رنگ لباسش هماهنگ است اما با سن و سالش نه! بهتر این بود که برای انتخاب رنگ سراغ یکی از رنگ‌های تکه‌دوزی پیراهن مثلا قهوه‌ای یا حتی زرد می‌رفت.

کیفش را کوک کنید

دختربچه‌ها عاشق کیف هستند، حالا وقتش است که به فکر یک کیف کوچک برای دختر کوچولوی‌تان باشید. یک کیف هم‌رنگ کفش که آن را با همان گل‌هایی که برای تزئین کفش به کار برده‌اید تزئین کرده‌اید!

بچه خوش تیپ ها!

گوجه‌ای؟ نه!

مدل موی این دختر کوچولو هم یک امتیاز منفی دارد؛ ‌آن هم اینکه مدل گوجه‌ای از پشت سر با سن و سال دخترکوچولوها اصلا جور درنمی‌آید. حالا فکر کنید اگر همین خانم کوچولو موهایش را از دوطرف به صورت خرگوشی بسته بود چقدر چهر‌ه‌اش با نشاط‌تر و حتی پرتر به نظر می‌آمد!

بچه خوش تیپ ها!

سراغ خنثی‌ها نروید

تی شرت انتخابی این دختر کوچولو شاید به تنهایی انتخاب بدی نباشد اما در این ترکیب دوردو امتیاز منفی می‌گیرد. امتیاز منفی اول به این دلیل که طرحش با روحیات شاد و سرخوشانه دختربچه‌ها هماهنگ نیست و امتیاز منفی دیگر هم به خاطر ترکیب رنگ خنثی آن. انتخاب این رنگ باعث شده رنگ پوست دختر کوچولو بی‌روح و سرد به نظر بیاید!

گلگلی و تابستانی

وقتی پای لباس اسپرت برای دختربچه‌ها به میان می‌آید یکی از بهترین گزینه‌ها شلوار است اما انتخاب شلوار به همین سادگی‌ها هم نیست. اول اینکه شلوار انتخابی شما باید مناسب فصل باشد و مهم‌تر از آن اینکه با روحیات شاد و سرخوشانه یک دختربچه‌ پنج، شش ساله جور دربیاید.

از مشکی فرار نکنید

همه فكر مي‌كنند مشكي رنگي است كه براي كودك بهتر است استفاده نشود ولي مشكي هم يكي از رنگ‌هاي زيبا به حساب مي‌آيد و در سبك كلاسيك نقش بسزايي ايفا می‌كند. در اين ست باز هم فرم‌شكني به‌وضوح ديده مي‌شود كه خطوط چهار خانه در شلوارك استفاده شده است.

بچه خوش تیپ ها!

دليلي ندارد كه اين شلوار حتما بلند باشد و اين خطوط همان‌طور كه مي‌بينيد در شلوار كوتاه هم مي‌تواند سبك كلاسيك خود را حفظ كند در حالي كه براي كودك راحت‌تر هم باشد و انتخاب كفش‌ها به اين گونه، تایيدي بر كلاسيك بودن‌شان و هماهنگي رنگ‌هاست.

به جلیقه برگردید

اين تركيب رنگ كه به صورت يك در ميان از بالا به پايين ست شده است، باوجود اختلاف دو رنگ، آنقدر مكمل هم هستند كه اصلا چشم را خسته نمي‌كند بلكه كاملا چشم شمارا به دنبال خودش مي‌كشاند و تحسين‌برانگيز است ، در عين حال كه با آرامش، بيننده را به وجد مي‌آورد.

بچه خوش تیپ ها!

اين سبك، به‌رغم اينكه اسپرت است ولي با وجود جليقه كه از ديرباز به عنوان يك پوشش سنگين و كلاسيك به كار رفته لباسی کاملا اسپرت به نظر نمی‌رسد.

لنگه به لنگه هم زیباست

تيپ اسپرت براي هر كسي و از ديد افراد، مي‌تواند متفاوت و در عين حال بسيار زيبا باشد. يكي از فرم‌هاي اسپرت تي شرت و شلوار جين است.

بچه خوش تیپ ها!

استفاده از جوراب‌هاي يك شكل و يك جنس اما هركدام يك رنگ به ما مي‌گويد كه دليلي ندارد چيزهاي جفت مثل جوراب و كفش حتما عين هم باشند. اين جوراب‌ها هم بيننده را با شادي به وجد مي‌آورد هم فرم‌شكني كرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج