۱۳۶۵۵۲
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

خواستگار دختر صدام کیست؟ +عکس

اخبار رسیده از امان پایتخت کشور اردن حاکی از آن است که «طارق هاشمی» معاون فراری رئیس‌جمهور سابق عراق که بدلیل دست داشتن در عملیات‌های تروریستی به اعدام محکوم شده، از دختر دیکتاتور سابق عراق یعنی «رغد صدام حسین» خواستگاری کرد.

خبرگزاری ایسنا: اخبار رسیده از امان پایتخت کشور اردن حاکی از آن است که «طارق هاشمی» معاون فراری رئیس‌جمهور سابق عراق که بدلیل دست داشتن در عملیات‌های تروریستی به اعدام محکوم شده، از دختر دیکتاتور سابق عراق یعنی «رغد صدام حسین» خواستگاری کرد.

افکارنیوز با انتشار این خبر افزود: طارق هاشمی در نامه‌ای خطاب به دختر صدام نوشت: هدف از این ازدواج، تعمیق روابط میان مخالفان حکومت عراق و همبستگی گروه‌های مخالف علیه نظام حاکم در عراق است.

معاون فراری رئیس‌جمهور سابق عراق همچنین افزود: امیدوارم با ازدواج با "رغد" دختر صدام در راستای بنای عراق جدید و بدون روافض (شیعیان) سهیم باشیم.

خواستگار دختر صدام کیست؟ +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      الخبیثات للخبیثین

    • برجی

      سگ زرد برادر شغاله

    • علی

      شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی کم کم خورد گه دانه دانه
      آرزوی شما بیچاره های موقعیت از دست داده باید با خیال پردازی و توهم سپری شود تا اینکه روزی مثل اربابتان صدام در چاله ای در روستایی دور افتاده گیر بیفتید آنهم اگر به دست قانون بیفتید که درد و زجر کمتری میل میفرمایید وزودتر به درک کنار اجداد ملعونتان فرستاده میشوید واگر بد بیاورید و توسط اطرافیان خاءن خودتان لو داده شوید که بیچاره اید مثل سرهنگ قزافی یادتان هست چه به سرش آوردند مردم کشورش در سراسر جهان بخاطر تحقیر شما وطن فروشان نمایش داده شد هم صدام و هم قزافی توسط مردم کشورشان اول چوبی در ... کردند که بیچاره نفسش داشت بند میرفت وبعد در آخر با اسلحه کلت طلایی خود ش به سر و صورتش شلیک کردند و امثال شما بز دل مثل موش در سوراخی خارج از کشور پنهان بودید و حالا گستاخانه دم از ازدواج تاکتیکی و اتحاد برای حذف شیعیان میزنید اگر شما مرد بودید که فرار نمیکردید پشت شیخ های تکفیری قطر پنهان و از دور با پیام کوتاه برای دختر صدام در خواست ازدواج نمیدادی شهامت امثال شما زمانی که قدرت در دستتان بود معلوم است صدام را تنها در چاله گذاشتید و الفرار حالا که دیگه بیچاره ای بیش نیستی بدون اعتبار و قدرت اگر به دست بچه های ده ساله شیعه عراق بیفتی مطمعن مثل سرهنگ قزافی از شما پذیرایی و بعد به کنار دست آنها ارسال خواهیدشد

      پاسخ ها

      • dara

        زنده باشی داش علی
        گل گفتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج