۱۳۶۷۲۷
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

«آرمین ۲afm» عضو هلال احمر شد +عکس

خواننده مشهور رپ که تا امروز به صورت زیرزمینی فعالیت می کرد در یک مراسم خیریه حضور یافت...

«آرمین 2afm» عضو هلال احمر شد +عکس





روزنامه هف ت صبح: چند وقتی می شود که حرف هایی مبنی بر مجوز گرفتن برخی از خواننده های رپ از جمله آرمین 2afm به گوش می رسد. حالا آرمین در مراسمی که جمعیت داوطلبان هلال احمر در حمایت از بیماری های خاص برگزار کرده بود، کنار کسانی چون داریوش ارجمند، پویا امینی، یاسر داوودیان و بهروز صفاریان که چهره های شناخته شده و معتمد و معتبر حوزه سینما و موسیقی هستند حضور یافت و حتی به دعوت بانیان مراسم چند کلمه ای درباره بیماری های خاص حرف زد. در پایان برنامه، آرمین زارعی به همراه بقیه میهمانان این مراسم، داوطلبانه به جمعیت هلال احمر پیوستند.

آرمین کارش را در گروهی با اعضایی به نام های علی، فرهاد و مهرداد شروع کرد و لقبش هم در واقع از اول اسم همه اعضای گروه برداشته شده است. برخلاف خیلی از خوانندگان رپ، آرمین 2afm در رپ هایش به موارد ناراحت کننده و سیاه اشاره نمی کرد، شاید به همین دلیل او اول صف رپ خوان هایی باشد که منتظر دریافت مجوز هستند.

«آرمین 2afm» عضو هلال احمر شد +عکس

آرمین زارعی در گفتگو با یک نشریه (تماشاگران امروز) از علاقه اش به گرفتن محوز حرف زده بود: «اگر بخواهم کار مجاز بکنم، باید یکسری کلمات را که ممکن است مشکل ساز به نظر برسند، عوض کنم. اصلا این را هم بگویم که در دو سه تا کار آخرم این کلمه ها کمتر شده اند. من پسر ایران هستم و دوست دارم با مجوز در ایران کار کنم. دوست دارم مجاز باشم و به راحتی برای مردم کار کنم.» آرمین در حرف هایش گفته بود که حتی حاضر است تعهدنامه بنویسد و از مردم ایران عذرخواهی کند تا مجوز دریافت کند.

ماجرا وقتی به مرحله جدی تری می رسد که پیروز ارجمند، مدیر دفتر کل موسیقی ارشاد هم اخیرا در سخنانی درباره مجوز دادن به خوانندگان رپ صحبت کرد. او حتی به این موضوع اشاره کرد که عنوان رسمی مصوب برای موسیقی رپ، «گفتاواز» است. سخنان ارجمند برای دوستداران موسیقی رپ خیلی امیدوارکننده بود. سر در آوردن نام خیلی از خوانندگان زیرزمینی رپ خوان از مراسم رسمی و سایت ها و نشریات هم امیدها را بیشتر کرده است؛ آنقدر که حالا طرفداران آرمین ۲afm در شبکه های اجتماعی کمپین هایی تشکیل داده اند در حمایت از او برای گرفتن مجوز.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قیافه رو

    • یکی بود یکی نبود

      خداییش این خیلی بهتر از اوون تتلو (:-)) میخونه

    • امیر

      چقدر خوبه ه ه ه ه ه ه ه ه ه موزیکم تا خود صبح میخونه ه ه ه ه ه ه

    • Mobina

      خیلی خوش تیپ شده من که عاااااشقشم(:

    • 2415

      من یکی که عاشقشم خیلی توپه ععععععاشششششششقتم

    • بدون نام

      بنده خدا معراج محمدی یه زمونی واسه خودش خواننده ای بود الان فقط تو گردهمایی ها میبینیمش...حیف خواننده های اون دوران که الان کمرنگ شدن...امیرکریمی,قاسم افشار,امیرتاجیک,حسن پیغان,سعید شهروز و و و

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج