۱۳۷۱۳۵
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

ماجرای مرگ دردناک مرد ۴۵ ساله و دخترش

دختر ۱۳ ساله زمانی که برای گرفتن وضو به آشپزخانه می رفت نمی دانست چه سرنوشت شومی در انتظارش است. ریزش چاه مرگ تلخ دختر نوجوان و پدر ۴۵ ساله اش را رقم زد.

خبرگزاری مهر: دختر ۱۳ ساله زمانی که برای گرفتن وضو به آشپزخانه می رفت نمی دانست چه سرنوشت شومی در انتظارش است. ریزش چاه مرگ تلخ دختر نوجوان و پدر ۴۵ ساله اش را رقم زد.

روز دوشنبه سقوط دختر و پدری به داخل چاهی در خیابان طبسی مشهد به پلیس و نیروهای امدادی اطلاع داده شد.

در ادامه تیمی از ماموران خود را به محل حادثه رسانده و متوجه شدند قربانیان عضو یک کاروان زیارتی بودند که از دزفول به مشهد آمده بودند.

یکی از شاهدان ماجرا به ماموران گفت: با یک کاروان ۱۵۰ نفره از دزفول به مشهد آمده و در این مهمان پذیر سکونت داشتیم و شبی ۷۰ هزار تومان اجاره می دادیم. امروز ظهر قصد صرف ناهار داشتیم که دختر ۱۳ ساله گفت من اول نمازم را بخوانم بعد ناهار می خورم. او برای گرفتن وضو به آشپزخانه رفت که ناگهان زمین زیر پایش نشست کرد و او به عمق چاه سقوط کرد. پدرش با مشاهده این صحنه قصد داشت دست او را بگیرد که وی نیز به عمق چاق افتاد.

نیروهای آتش نشانی در ادامه مرد ۴۵ ساله و دختر ۱۳ ساله اش را از داخل چاه خارج کردند که امدادگران اورژانس پس از معاینه جسد اعلام کردند آنها بر اثر خفگی جان خود را از دست داده اند. با تایید مرگ پدر و دختر موضوع به سید جواد حسینی بازپرس ویژه قتل مشهد اطلاع داده شد که وی با حضور در محل تحقیقات جنایی در این زمینه را آغاز کرد. در بررسی های اولیه مشخص شد این بنا بیش از ۳۰ سال عمر دارد و بدون مجوز اقدام به پذیرش مسافر کرده بود.

بازپرس پس از تحقیقات مقدماتی دستور بازداشت مسئول پذیرش این مهمانسرا را صادر کرد. همچنین به تیمی از ماموران دستور داد مالک ساختمان نیز به علت عدم رعایت نظامات دولتی بازداشت شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دلم شکست.

    • بدون نام

      همه میدونن و دیدن که یه سری از مهمانپذیرهای دور حرم یه سری مشکلات بهداشتی و ساختمانی دارن ولی متاسفانه تا برای کسی اتفاقی نیفته هیچ اقدامی صورت نمی گیره!

    • بدون نام

      خلق را تقلیدش بر باد دادا ! چرا امام رضا معجزه نکرد چند ثانیه دیرتر یا زودتر چاه میریخت تا زائرانش کشته نشوند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • dara

        دوست عزیزم این مساله چه ربطی به حضرت امام رضا(ع)داره؟؟؟
        اگر قرار باشه هرکس که توی مشهد زندگی میکنه یا اقامت داره امام بزرگوار(ع)مانع مرگ یا خطرش بشه که دیگه سنگ روی سنگ بند نمیشه.اگر شما مقداری اطلاعات داشته باشید باید بدونید پیامبران و امامان معصوم از خودشان معجزه نمیکنند بلکه وسیله معجزه هستند آن هم با اذن و دستور پروردگار یکتا.بارها خداوند در قرآن کریم فرمود(بنده به بیان عامیانه نقل میکنم)=ای پیامبر مبادا برخود مغرور شوی زیرا تو فقط مسئولیت بشارت و راهنمایی مردم را داری و هرچه داری ما به تو بخشیدیم.
        یعنی تا پروردگار یکتا با حکمت بی پایانش تشخیص نده هیچ پیامبر و معصومی قدرت کرامت و معجزه نداره.افرادی که مشکلی دارن و با قلب شکسته و خلوص نیت به آستان حرم مقدس امام رضا(ع)یا سایر معصومین میرن و مشکلشون حل میشه در واقع خداوند رو به صاحب آن مکان مقدس قسم میدن تا بواسطه آبروی آن بزرگوار خداوند مشکلشون رو حل کنه.
        من هم مثل شما دوست عزیزم راضی به مرگ هیچ انسانی حتی انسانهای بی دین نیستم و آرزو میکنم همه انسانها در سلامتی باشند ولی مرگ حقه و تقدیره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج