جاباما
۱۳۷۲۷
۱۴ نظر
۶۳۹۰
۱۴ نظر
۶۳۹۰
پ

;-(

هیچ کس تحمل دیدن این عکس ها را ندارد

پی بردن به دلیل واقعی گریه کودکان، چندان کار آسانی نیست ولی تجربه ثابت کرده که در اغلب موارد گریه آنها چندان هم بی دلیل نیست که البته شما والدینی که تحمل شنیدن صدای گریه های معصومانه کودکتان را ندارید چه بهتر که دلایل آنرا بدانید...

پی بردن به دلیل واقعی گریه کودکان، چندان کار آسانی نیست ولی تجربه ثابت کرده که در اغلب موارد گریه آنها چندان هم بی دلیل نیست که البته شما والدینی که تحمل شنیدن صدای گریه های معصومانه کودکتان را ندارید چه بهتر که دلایل آنرا بدانید تا درصدد خوشنودی و آرامش او برآیید. گرچه می دانید که آنها از بودن در کنار شما، دیدن شما، گوش دادن به صحبت های شما و آموختن از شما والدین عزیر لذت می برند.

هیچ کس تحمل دیدن این عکس ها را ندارد
هیچ کس تحمل دیدن این عکس ها را ندارد
هیچ کس تحمل دیدن این عکس ها را ندارد
هیچ کس تحمل دیدن این عکس ها را ندارد
هیچ کس تحمل دیدن این عکس ها را ندارد
هیچ کس تحمل دیدن این عکس ها را ندارد
هیچ کس تحمل دیدن این عکس ها را ندارد
هیچ کس تحمل دیدن این عکس ها را ندارد
هیچ کس تحمل دیدن این عکس ها را ندارد
هیچ کس تحمل دیدن این عکس ها را ندارد
هیچ کس تحمل دیدن این عکس ها را ندارد
هیچ کس تحمل دیدن این عکس ها را ندارد
هیچ کس تحمل دیدن این عکس ها را ندارد
هیچ کس تحمل دیدن این عکس ها را ندارد
هیچ کس تحمل دیدن این عکس ها را ندارد


برای پی بردن به دلایل شگفت انگیز گریه کردن آنها بهتر است از زبان خود آنها بشنوید :

۱. لطفا این لباس را از تن من خارج کنید!

تنها به خاطر این که هوای بیرون سرد است، نباید کودک را مثل اسکیموها پوشاند. اصولا والدین عادت دارند که نوزادان خود را با وسواس بیش از اندازه از سرما حفظ کنند و این باعث ناراحتی نوزاد می شود. اگر از دمای بدن نوزاد خود مطمئن نیستید بهتر است دست خود را روی شکم یا پشت او قرار دهید تا از حرارت فیزیکی او مطمئن شوید. همچنین گونه ها و پاها از خنکای مطبوع نوزاد به راحتی خبر می دهد!

۲. لطفا کمی با هم سازگار باشید!

نوزادان جملات شما نظیر "چرا زباله ها را سر موقع بیرون نمی گذاری" را نمی فهمند. ولی به راحتی تنش و مشاجره والدین را احساس می کنند و این می تواند باعث نگرانی و بی قراری آنها شود. مسلما جر و بحث های گاه و بی گاه بین شما و همسرتان اتفاق می افتد. اما بهتر است لااقل تا زمانی که نوزاد شما هوشیار و بیدار است کمی با آرامی با یکدیگر مشاجره کنید و دعوای اصلی خود را به بعد از خواب او موکول کنید.

۳. من مضطرب و پریشان شده ام!

صداهای بیش از اندازه، جابه جایی و حرکت، نور خیره کننده، حضور در اجتماعات شلوغ مثل مهمانی می تواند آرامش نوزاد را مختل کرده و باعث بی قراری او شود. حتی محصور شدن در بین کوهی از اسباب بازی نیز می تواند به همین نسبت برای نوزاد ایجاد تنش کند. این هوشیاری والدین است که دقیقا مراقب حساسیت نوزاد خود بوده و پی به علت اصلی این بی قراری ببرند. و فضای مطبوع و آرام او را خلق کنند.

۴. دلم درد می کنه!

هیچ دلیل روشنی برای ناراحتی های گوارشی نوزادان وجود ندارد و متاسفانه بسیار رایج است. ممکن است نوزاد دچار رفلکس معده باشد یا فرمول شیر مصرفی او را دچار این حساسیت کرده است. ممکن است نوزاد مبتلا به یبوست شده و هزاران دلیل گوارشی دیگر. مهمترین کار والدین این است که بعد از هر وعده غذا دادن به نوزاد، او را وادار کنند که آروغ بزند. برای رفع گاز معده بهتر است که به آرامی شکم نوزاد را ماساژ دهید یا پاهای او را به حالت دوچرخه زدن تکان دهید. اگر کودک از شیر مادر تغذیه می کند، بهتر است در هر وعده غذا تنها از یک پستان مادر شیر بخورد یا اگر با شیشه شیر به او غذا می دهید، سعی کنید سر شیشه ای که مجاری باریک دارد انتخاب کنید. این کارها باعث می شود که کودک هنگام غذا خوردن هوای کمتری را به درون دستگاه گوارش خود بفرستد.

۵. کسی من را نیشگون گرفت!

اطراف انگشتان دست و پای نوزادان زواید بسیار ظریفی است که ممکن است هنگام زدودن آنها، نوزاد احساس ناراحتی کند. بنابر این کار باید به دقت و به کمک وسایل مخصوص انجام شود. همچنین در اغلب موارد برچسب لباس نوزاد یا زیپ لباس می تواند کودک را ناراحت کند. حتی کمربند ایمنی کالسکه یا ماشین باعث ساییدگی پوست نوزاد و آزردگی او می شود.

۶. من احساس تنهایی می کنم!

از ماههای 6تا 9 نوزاد متوجه جدایی خود از مادر می شود. اما تنها گذاشتن او در اتاق می تواند غیر قابل تحمل باشد و گریه او را به همراه داشته باشد. اینکه نوزاد را در فضایی قرار دهید که ضمن کنترل او، به کار خود بپردازید خوب است. اما اگر احساس کردید که همین جدایی نیز برای او سخت است، هر از گاهی به او توجه و محبت کنید. گاهی تنها دیدن شما یا در آغوش گرفتن او برای چند لحظه به او تسکین دهد. ولی اگر به هیچ عنوان حاضر به جدایی نشد، در هر حال امیدوار باشید که با ورود به 15 ماهگی بهتر با این حقیقت کنار می آید.

۷. من از دیدن این فضای تکراری خسته شدم!

ماندن بیش از اندازه در یک وضعیت ثابت مثل قرار گرفتن روی صندلی و یا گوشه از یک اتاق می تواند سبب خستگی و کسالت نوزاد شود. بنابر این بد نیست که کمی او را حرکت دهید. فضای متنوعی را برای او خلق کنید یا هر از گاهی او را به پارک ببرید. اگر به قدری پر مشغله هستید که فرصت این کار را ندارید لااقل با او صحبت کنید.

۸. من گرسنه هستم !

نوزاد شما ممکن است درست یکساعت بعد از شیر خوردن ناآرامی کند و دقیقا این ناآرامی به خاطر گرسنگی او باشد. این اتفاق اصولا در مراحل رشد نوزاد پیش می آید. مثلا در هفته 2 ، 3 و ماه های 3 و 6 که تقریبا 2 روز ادامه می یابد. اگر از گرسنه بودن او مطمئن نیستید، او را بلند کنید و چند دقیقه راه بروید، اگر به خواب رفت یا حداقل آرام شد، به این معناست که گرسنه نیست ولی اگر گریه او همچنان ادامه داشت بهتر است به او شیر بدهید.

منبع: پرشیـــــن استار

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • fatemeh

      اگه من اونجا بودم 10 بار خورده بود توی دهنشون تا ساکت شن....

      پاسخ ها

      • پری

        نه اینجوری نگو گناه دارن!!!! کتک مال وقتیه که کار بدی کرده باشن...

    • زهره

      واقعا فقط کسی که بچه داره درک میکنه که این اشکها چقدر ناراحت کننده هستن

      پاسخ ها

      • فائز

        خوب

    • مجتبی

      واقعا بچه ها وقتی گریه میکنند دل ادم میسوزه

    • بدون نام

      هی

    • saeid

      هرکی زده خوب کاری کرده حقشونه

    • خودم

      آآآآآآخخخخخخخیییییییی دلم سوخت

    • مریم

      خیر شما اشتباه توضیح دادید تمام این عکس ها نقاشی بوده و ما روانشناس ها به تازگی تشخیص دادیم که تمام این عکس ها از روی کودکان واقعی کشیده شده .
      علت گریه ی این کودکان کودک آزاری است زیرا کودکان واقعا دارند شیون میزنند ولباسی به تن ندارند و اکثر شان موهای ژولیده دارند . اگر میمیک صورت کودکان را وان کاوی کنید به این نتیجه میرسید که این عکس ها کودکان را بعد از آزار نشان میدهد .
      به امید روزی که دیگر آزاری نباشد

    • بدون نام

      کسی تهمل دیدن این
      عکس هارا ندارد

    • بدون نام

      الاهی شکر بازم بزنید بزنید تا بمیرن

    • مسعود

      بعضی از کامنتا رو که خوندم واقعا تعجب کردم، مخصوصا این اخری که میگه اینقدر بزنین تا بمیرن. البته بگم اینحور کامنتا ناشی از جلب توجه میشه. مثلا میخوان بگن ما خیلی بی احساسیم. ادم تا این حد مسخره ندیده بودم.

    • لیلا

      بخدا دلم اب شد دیدم این عکسارو بخدا دلم به حالشون سوخت من خاهش میکنم ازهمه پردمادرا که بیشتر وبیشتر به بچه هاشون توجه کنن مثلا خاهر خودم دوتا بچه داره توجهش به بچه دومش بیشتر اولش خیلی درد ناکه که پدرمادرا با بچه هاشونداین کارارومیکنن تازه یکی از این کامنتارو خوندم از حرفش راضی نبودن

    • آرش

      هرکسی این هارا زده الاهی بمیره چون بچه ها را خدا برای زدن نآفریده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج