۱۳۷۴۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۲۱ / ۰۶ / ۱۳۹۳

فال روزانه 21 / 06 / 1393



فال روزانه 21 / 06 / 1393

فروردین

امروز کمی سرعت خود را کم کنید تا بتوانید از زیبایی های اطراف بهره مند شوید. همیشه در یک عجله زیاد به سر می برید و امروز وقت آن است که از این همه شتاب دست بکشید. حس زیباشناسی خود را تقویت کنید. به دل طبیعت بروید و از نعمت های خدادی لذت ببرید. اگر به خانه دوستی دعوت شدید، قبول کنید. این جمع ها انرژی های بسیار خوبی دارند که می تواند موجب آرامش چند روز آینده شما بشود. امروز بسیار مراقب واژه هایی که به کار می برید باشید. در مسایل عاطفی حتی لحن و بلندی صدای خود را نیز باید زیر ذره بین ببرید. ممکن است کمی حرف هایتان ناراحت کننده به نظر برسند در حالی که در واقعیت این طور نیست. بنابراین، برای اینکه از زیبایی های رابطه خود بهره مند شوید، باید با وسواس خاصی رفتار و گفتار خود را انتخاب کنید.

اردیبهشت

امروز همه کائنات در اختیار شما است. یک روز مملو از انرژی مثبت در انتظارتان نشسته است تا شما به همه خواسته و اهدافتان برساند. البته به واسطه هیجانی که دارید، شاید جزئیات این مسیر را فراموش کنید یا آنها را نادیده بگیرید. این امر در رسیدن شما به هدف تاثیری ندارد و فقط به پایان راه بیندیشید تا بتوانید در رقابتِ موفقیت، پیروز شوید. با ذهن خلاقی که امروز دارید می توانید برای آینده طرح ریزی کنید. در مسایل عاطفی امروز کمی سخت‌گیر می شوید. شاید دوست داشته باشید بیشتر روی خواسته های خود تمرکز کنید. این مساله اشکالی ندارد اما هم‌زمان به فرد مورد علاقه خود نیز نشان دهید تا چه اندازه برایتان مهم و ارزشمند است. توجهی که شایستگی آن را دارد به او عطا کنید

خرداد

امروز دید درست و واضحی از برنامه های آینده خود ندارید. نمی دانید اکنون در چه مرحله ای از مسیری هستید که برای خود انتخاب کرده اید. رفتارهای شما با نوعی واکنش های غیرارادی ترکیب شده است. با خودتان فکر می کنید بسیار مفید و سازنده هستید، اما دیگرانی که از بیرون شما را می بینند، تقاضا دارند خودتان را عوض کنید. امروز متاسفانه بدون اینکه فکر کنید، حرف می زنید. این مساله می تواند برای موقعیت اجتماعی شما خطرناک باشد. در مسایل عاشقانه نیز بسیار خیال‌پرداز شده اید اما جای شکرش باقی است که این رویاها همه در جهت مثبت جریان دارند. مسایل فراواقعی همه ذهن شما را درگیر خود کرده اند. می توانید در مورد این رویاهای معنایی با عشقتان حرف بزنید. شاید هم بهتر باشد با قرار گذاشتن با او و بیرون رفتن، از این فاز فکری بیرون بیایید. از جزئیات و زیبایی عشقی که شما را فراگرفته است، غافل نشوید.

تیر

شما اصولا عادت ندارید در مورد پول و هزینه رستوران یا غذا خساست به خرج بدهید. در همین راستا، امروز با یکی از دوستان یا همکاران که برایتان ارزش بسیاری دارد، برای صرف غذا بیرون می روید و سهم او را نیز شما حساب می کنید. این مساله در آن لحظه به شما حس خوب می دهد اما مدتی بعد، شروع به حساب و کتاب خواهید کرد. اینکه چرا دونگ او را حساب کرده اید کمی برایتان عجیب و احمقانه به نظر می رسد. اما این تفکرانت بیهوده را دور بریزید و به زیبایی این ملاقات فکر کنید. با این کار دوستی خود را بیشتر کرده اید و می توانید از جوانب معنوی این دوستی بهره بگیرید. دست و دل باز بودن شخصیت دوم شما است. به آن احترام بگذارید. با نگاه مثبت به اطراف و اطرافیان، می توانید حس های خوب از محیط دریافت کنید. همین مساله در رابطه عاطفی شما نیز تاثیر می گذارد. می توانید توجهی که عشقتان شایستگی آن را دارد به او عطا کنید. همیشه با رعایت محدودیت ها، موجب خوشحالی طرف مقابل خود بشوید.

مرداد

افسار اسب خود را بکشید و در همین جا توقف کنید. کمی در مسیر بایستید و از این همه زیبایی طبیبعت و غروب خورشید لذت ببرید. با چنان شتابی به جلو می رانید که هیچ کدام از جزئیات زیبای اطراف خود را نمی بینید. کمی وقفه در مسیر پیشرفت هم بد نیست. می تواند موجب تقویت روحیه شما بشود. با مثبت‌نگری و امید به آینده، در پروژه های خود کمی تنوع ایجاد کنید و برای داشتن چشم‌اندازهای وسیع‌تر برنامه ریزی کنید. ایده هایی که به ذهنتان خطور می کنند را یادداشت کنید تا در زمان مناسب از همه آنها به نحو احسن بهره بگیرید. در رابطه عاطفی خود رویاهای بزرگی در سر دارید. اما در وهله نخست باید خوش‌بین باشید تا بتوانید برنامه های ذهنی خود را پیاده کنید. امروز شاید آن حس عاشقانه ای که انتظار دارید را نداشته باشید. اما ناامید نباشید. فردا روز دیگری است.

شهریور

از اینکه در کارهای گروهی می توانید تا این اندازه مفید و موثر باشید به خودتان افتخار می کنید. اما برخی انرژی های منفی همچون غباری در جلوی نگاه شما هستند که نمی گذارند به آینده دید واضحی داشته باشید. بهتر است به جای اینکه عبارت های «ای‌کاش» یا «چه می شد اگر ... » را با خود تکرار کنید، برای آینده برنامه ریزی شفاف و دقیق داشته باشید. مطالعه کنید و با همکاری دیگران از این حس ها که موجب عقب ماندن شما می شوند، دست بکشید. شاید کمی پیاده روی یا انجام ورزش های سبک بتواند به خلاقیت بیشتر شما کمک کند. امروز بهتر است از عشق خود دور باشید. هر چه قدر که وسوسه نزدیکی دارید، به آن اهمیت ندهید. رابطه شما می تواند وارد مسیر اشتباه بشود و به جای آرامش موجب ناراحتی شود. همه گفت‌وگوها در جهت منفی پیش خواهند رفت، بنابراین بهترین کار فاصله گرفتن از هم است.

مهر

شما برای مردم ارزش بسیاری قایل هستید. حتی می توان گفت نصف کارهای خود را برای خوشایند آنها انجام می دهید. اما این را هم در نظر داشته باشید که کارهای گروهی تا چه اندازه می توانند موجب ارتقای شغلی شما بشوند. در حالی که ارتباط نزدیک با دوستان یا همکاران خود دارید، به همکاری های همزمان نیز توجه داشته باشید. البته نیازها و اهداف خود را فدای نظرات دیگر نکنید. همیشه همه انسان ها در برهه ای از زمان احساس می کنند در رابطه عاطفی اشتباه قرار دارند و فردی که در کنارشان هست، آن کسی نیست که آنها می خواهند. اما این حس کاملا گذرا است و نباید به آن بها دهید. این دیدگاه منفی می تواند رابطه خوب شما را خراب کند. برای فرار از این تفکرات، کمی از عشقتان دوری کنید تا حس های منفی نیز از بین بروند.

آبان

هدف شغلی جدیدی که برای خود تعیین کرده اید، بسیار هیجان انگیز و جالب به نظر می رسد. از این امر به قدری هیجان زده هستید که می خواهید در مورد آن با نزدیک ترین و عزیزترین فرد زندگی خود صحبت کنید، اما این کار را انجام ندهید. انرژی های کائنات امروز به گونه ای هستند که بهتر است در ارتباط های خود زیاده روی نکنید. خیلی خوب نیست که هر چه در سر یا در دل دارید را حتی با عشقتان در میان بگذارید. به جای این کار، برای پروژه خود برنامه ریزی کنید. در مسایل عاطفی نیز، ادب و احترام مهم ترین چیزی است که باید به آنها پایبند باشید. هر چه قدر هم که از دست عشق خود دلخور هستید، نباید مراتب ادب را فراموش کنید. برای سلامت رابطه خود، بهتر است چند روز از هم دور باشید.

آذر

چند وقت است که دوست دارید از جایگاه فعلی خود بالاتر بروید. می خواهید خیلی زود به اهدافی که در سر دارید برسید، امروز این فرصت را پیدا خواهید کرد. کائنات دو مسیر متفاوت پیش روی شما قرار می دهد و می توانید با بررسی مزایا و معایب هر کدام، بهترین آنها را انتخاب کنید. از اینکه به حرف دل خود گوش کنید، نترسید. اتفاقا همیشه به ندای درونی دل خود گوش کنید تا کاری که انجام می دهید را دوست داشته باشید. امروز شاید بهتر این باشد که در رابطه عاطفی خود کمی تجدید نظر کنید. تفاهم و شادی بیشتری به رابطه خود وارد کنید. اجازه دهید این روند دایمی در هم شکسته شود تا هر دو شما حس بهتری به هم داشته باشید. اگر مجرد هستید، امروز این فرصت را دارید تا در مکان های شاد یا فرهنگی با فرد دلخواه خود آشنا شوید.

دی

امروز میان عقل و دل خود نمی توانید تمایز بارزی قائل شوید. احساس می کنید بین مسایلی که ظاهر جذاب هستند با مسایلی که واقعا ارزشمند هستند، نمی توانید فرق بگذارید. در یک دوراهی گیج کننده اسیر شده اید که توان تصمیم گیری ندارید. پیشنهاد ما این است که دست نگه دارید! لازم نیست همین امروز برای ایده های مغزی خود تصمیم گیری کنید. اجازه دهید چند روز بگذرد تا بتوانید راه درست را تشخیص دهید. در رابطه عاطفی خود باید خوش‌بین باشید و از تفکرات غیرواقعی دوری کنید. عشق امروز در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. اگر در حال حاضر در رابطه ای هستید خیلی خودخواهانه رفتار نکنید. اگر هم مجرد هستید، امروز این فرصت را دارید تا در مکان های عمومی با فرد دلخواه خود روبه رو شوید.

بهمن

آیا همیشه چرخه زندگی بر وفق مراد افراد می چرخد؟ نه لزوما این طور نیست. گاهی حتی با محبت کردن به دیگران هم ممکن است بی مهری از آنها دریافت کنید. نباید انتظار داشته باشید هر خوبی ای به کسی می کنید، او نیز در حق شما انجام دهد. بنابراین، این شما هستید که باید در رفتارهای خود تجدید نظر کنید و بیش از اندازه به دیگران توجه و ارزش ندهید. این موجب می شود با ناراحتی و توقع کمتری زندگی کنید. امروز روی مسایلی متمرکز شده اید که همه ذهن شما را درگیر خود کرده است. اگر نتوانید احساسات عمیق خود را به فرد مورد علاقه تان نشان دهید، احساس غذاب وجدان خواهید داشت. اما این را در نظر داشته باشید که برای تصمیم گیری روز مناسبی نیست و باید چند روز دست نگه دارید.

اسفند

امروز زمان آن است که واقعیت را بررسی کنید. چند ساعت در روز کار می کنید؟ آیا احیانا معتاد کار نشده اید؟ سخت‌کوشی و تلاش بسیار خوب است اما اگر از حد خود بگذرد، خلاقیت شما را می گیرد. بهتر است برای یک برنامه کاری موثر و خلاقانه برنامه ریزی داشته باشید. مدت های بسیاری است که از عشق خود دور شده اید و بهترین زمان است تا دوباره حس نزدیکی به او رادر خود به وجود بیاورید. برای انجام به موقع کارها نیز می توانید از همکاران کمک بگیرید. شاید امروز کمی حس ناامیدی داشته باشید و تصور کنید، رابطه عاشقانه شما چیزی نیست که انتظارش را داشته اید. اما از هر نوع تصمیم ناگهانی بپرهیزید. برای بهبود رابطه خود نقشه های خوب بکشید اما امروز هیچ کاری را عملی نکنید. اجازه دهید گذر زمان، احساسات شما را تثبیت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج