جاباما
۱۳۷۵۰۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فیلم‌های میلیاردی روی پرده سینماها

جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها به روایت پخش‌کنندگان حکایت از میلیاردی شدن تمامی فیلم‌ها دارد.

خبرگزاری ایسنا: جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها به روایت پخش‌کنندگان حکایت از میلیاردی شدن تمامی فیلم‌ها دارد.

امیر قطبی از دفتر فروش فیلمیران درباره آخرین آمار فروش «رد کارپت» و «کلاشینکف» بیان کرد: «رد کارپت» به کارگردانی رضا عطاران در ۷۵ روز گذشته، در تهران یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان فروش داشته است.

وی ادامه داد: این فیلم هنوز در ۲۰ سینما در حال اکران است و امیدواریم فروش آن از سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان که رقم فعلی است، بالاتر برود.

این عضو دفتر فیلمیران همچنین درباره استقبال مخاطبان از «کلاشینکف» پس از حدود ۴۷ روز اکران گفت: فروش این فیلم پنج‌شنبه شب (۲۰ شهریورماه) در تهران ۱۵ میلیون تومان بود که با این حساب، میزان فروش فیلم در پایتخت به یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان رسید. همچنین فروش «کلاشینکف» در سینماهای شهرستانی ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

قطبی خاطرنشان کرد: فروش «کلاشینکف» سعید سهیلی تا امروز به یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان رسیده است و اکران آن هنوز در ۴۰ سینما ادامه دارد.

سرتیپی مدیر پخش فیلمبران هم اعلام کرد که فروش «شهر موش‌ها۲» به کارگردانی مرضیه برومند پس از حدود ۱۰ روز نمایش در کل کشور به سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان رسیده است.

محمدرضا صابری (مدیر پخش نور تابان) هم درباره فروش «امروز» گفت: این فیلم شب گذشته در تهران ۱۶ میلیون تومان فروش داشت که با این حساب، فروش آن در کل به یک میلیارد و ۱۸۸ میلیون تومان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: فروش این فیلم تاکنون در سینماهای تهران ۸۹۸ میلیون تومان و در سینماهای شهرستان ۲۹۰ میلیون تومان بوده است و اکران این فیلم همچنان در ۲۴ سینما ادامه دارد.

اکبر شاپوری (مدیر دفتر پخش بشرا فیلم) که پخش «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی را برعهده دارد هم درباره فروش این فیلم به ایسنا گفت: فروش «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» در تهران به ۹۶۹ میلیون تومان و در شهرستان‌ها به ۳۱۰ میلیون تومان رسیده است.

وی افزود: فروش‌«آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» تاکنون به یک میلیارد و ۲۷۹ میلیون تومان رسیده است و اکران آن همچنان در ۱۳ سینمای تهران و ۱۵ سینمای شهرستان ادامه دارد.

غلامرضا فرجی (مدیر پخش حوزه هنری) هم فروش «فرشته‌ها با هم می‌آیند» را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تقریبا حدود ۴۴ روز از نمایش این فیلم در سینماهای تهران و شهرستان می‌گذرد و فروش قابل توجهی را تجربه کرده است. این فیلم هنوز در ۱۶ سینما در حال اکران است و امیدوارم فروش آن بیشتر شود.

این پخش‌کننده همچنین درباره فروش تهران و شهرستان‌های این فیلم بیان کرد: فروش «فرشته‌ها با هم می‌آیند» حامد محمدی در تهران به ۷۰۷ میلیون تومان و در شهرستان به ۲۹۵ میلیون تومان رسیده است.

چهار فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند»،‌ «امروز»، «آذ، شهدخت، پرویز و دیگران» و «کلاشینکف» در هفته پایانی اکران خود در سرگروه‌های‌شان هستند و از هفته آینده، «آتش‌بس ۲»، «خانوم»، «آرایش غلیظ»، «خواب‌زده‌ها» روی پرده می‌روند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج