جاباما
۱۳۸۰۰۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

احتمال معرفی نجفی برای پست وزارت علوم

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت بنا دارد از مهلت سه‌ماهه قانونی خود برای معرفی وزیر پیشنهادی علوم استفاده کند، پیش بینی کرد که محمدعلی نجفی به عنوان وزیر پیشنهادی دولت معرفی شود.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا منادی سفیدان در گفت‌وگویی اظهار کرد: دولت قانونا برای معرفی وزیر علوم جدید سه ماه فرصت دارد و پیش از این هم معاون پارلمانی وزارت علوم گفته بود که از مهلت سه ماهه استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در هفته آینده تصریح کرد: عدم معرفی وزیر پیشنهادی علوم پیش از آغاز به کار دانشگاه‌ها مشکلی را در برنامه‌ریزی به وجود نخواهد آورد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: زمانی که آقای فرجی دانا از وزارت علوم رفت از نشر تقویم زمانی، برنامه دانشگاه‌ها ریخته شده بود، برنامه دروس نوشته شده بود و اساتید هم مشخص شده بود لذا مشکل برنامه‌ریزی در دانشگاه‌ها وجود نخواهد داشت.

منادی سفیدان با بیان اینکه دولت احتمالا محمدعلی نجفی را به عنوان وزیر پیشنهادی علوم معرفی خواهد کرد، گفت: آقای نجفی هم سابقه وزارت دارد و هم از اساتید دانشگاه‌ است.

وی درباره اینکه آیا در صورت معرفی نجفی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت علوم، مجلس به او رأی اعتماد خواهد داد یا خیر، اضافه کرد: آقای نجفی پیش از این زمانی که به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد تنها با اختلاف یک رأی به کرسی وزارت نرسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج