جاباما
۱۳۸۰۱۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

قيمت لبنيات آزاد شد

دبير انجمن صنايع لبني گفت: با آزاد شدن قيمت لبنيات و رقابت كارخانه‌ها در بازار عرضه احتمال دارد در ماه‌هاي آتي هم شاهد كاهش برخي برندهاي لبني باشيم.

باشگاه خبرنگاران جوان: دبير انجمن صنايع لبني گفت: با آزاد شدن قيمت لبنيات و رقابت كارخانه‌ها در بازار عرضه احتمال دارد در ماه‌هاي آتي هم شاهد كاهش برخي برندهاي لبني باشيم.

رضا باکری گفت: قيمت محصولات لبنی آزاد شده است و كارخانه‌ها در رقابت آزاد تلاش می‌كنند تا جلب مشتری بيشتری داشته باشند و همچنين سرويس‌دهی انجام دهند.

وی افزود: به همه كارخانه‌ها اعلام شده است براساس عرضه و تقاضا قيمت را تعيين كنند و طبيعی است هر كارخانه‌‌ای نتواند در اين رقابت پيروز شود بازار خود را از دست خواهد داد. حتی برخی كارخانه‌ها 15 درصد افزايش قانونی را نيز به دليل حذف نشدن در بازار رقابت اعمال نكرده‌اند.

باكری در پاسخ به اينكه آيا احتمال دارد در آينده هم برخی محصولات لبنی كاهش قيمت داشته باشند، گفت: به هر حال كارخانه‌ها در رقابت‌ها هستند و برای حذف نشدن در بازار احتمال كاهش قيمت هست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاعلی

      تمام این کارخانه های لبنی باهم کار می کنن،اراده کنن می تونن تبانی کنن قیمتها رو ببرن بالا،برای این مشکل چی به مغزتون رسیده؟اگربخوان هزارتا شگرد برای بالابردن قیمت رو کنن.وقتی نمی تونید نظارت کنید،دیگه کسی به فکر مردم نیست.

    • بدون نام

      این نوشته و تاریخ آن را به یاد داشته باشید چند روز دیگر دولت اعلام می کند که هنوز به لبنیات یارانه پرداخت می کند از زمانی که شیر 20 ریال بود تاکنون 22000 ریال دولت هنوز یارانه پرداخت می کند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج