۱۳۸۰۳۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تکذیب یک خبر درباره وام ازدواج

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نادرست بودن خبر کاهش سقف وام ازدواج از سه به دو میلیون تومان، گفت: سقف وام ازدواج کاهش نمی‌یابد و همچنان به هر یک از زوجین سه میلیون تومان پرداخت می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نادرست بودن خبر کاهش سقف وام ازدواج از سه به دو میلیون تومان، گفت: سقف وام ازدواج کاهش نمی‌یابد و همچنان به هر یک از زوجین سه میلیون تومان پرداخت می‌شود.

دکتر محمود گلزاری در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: من در هیچ برنامه‌ای نگفته‌ام که قرار است سقف وام ازدواج کاهش یابد. از سوی دیگر موضوع پرداخت وام در اختیار وزارت ورزش و جوانان نیست؛ بلکه بانک مرکزی عهده‌دار این کار است.

وی با اشاره به صحبت‌های خود در زمینه نقش خیرین حوزه ازدواج در رفع موانع ازدواج، گفت: خیرین حوزه ازدواج می‌توانند در کنار دولت به این حوزه کمک کنند و از مشکلات آن بکاهند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره اخباری مبنی بر احتمال اتمام مهلت پرداخت وام ازدواج تا پایان شهریورماه جاری گفت: طبق صحبتی که با علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی داشته‌ام، او گفته که مرحله اول اعطای وام ازدواج شهریورماه پایان می‌یابد و مرحله دوم بدون وقفه از مهرماه همچنان با همان مبلغ سابق آغاز می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج