جاباما
۱۳۸۲۴۰
۴ نظر
۵۰۱۴
۴ نظر
۵۰۱۴
پ

پیشنهادهای مُد و لباس به وقت پاییز ۲۰۱۴

اگر این روزها چرخی در فروشگاه‌های لباس زده باشید، حتما این مدل سرهمی توجه‌تان را جلب کرده است

پیشنهادهای مُد و لباس به وقت پاییز 2014
مجله زندگی ایده آل:

۱. معرفی محصول تازه بازار

پیشنهادهای مُد و لباس به وقت پاییز 2014

اگر این روزها چرخی در فروشگاه‌های لباس زده باشید، حتما این مدل سرهمی توجه‌تان را جلب کرده است. طراحی چنین سرهمی‌هایی تازه نیست اما امسال دوباره مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفته و در میان لباس‌های امسال دیده می‌شود. نمونه‌های مختلفی از این سرهمی‌ها در جنس‌های اسپرت و رسمی و در مدل‌های بلند و کوتاه در فروشگاه‌ها موجود است که پیشنهاد خوبی برای دخترخانم‌های جوان محسوب می‌شود. سرهمی از آن دسته لباس‌هایی است که می‌توانید با اطمینان از جذابیت و زیبایی همیشگی، برای خرید آن هزینه کنید.

۲. رونمایی نایک از مجموعه جدیدش

پیشنهادهای مُد و لباس به وقت پاییز 2014

اگر در این روزها، سری به یکی از فروشگاه‌های نایک در سراسر دنیا بزنید، می‌توانید مجموعه جدید لباس‌های ورزشی این برند را ببینید و یکی از اولین خریداران آن باشید. طراحان نایکی در طراحی این مجموعه از راه راه مرسوم به گورخری الهام گرفته‌اند و آن را در لباس‌های مناسب برای ورزش‌های مختلف به کار برده‌اند. کفش‌های سبک ورزشی با رنگ‌های شاد و نشاط‌آور هم در این مجموعه دیده می‌شود. در این کفش‌ها از نوع پارچه بافتدار استفاده شده تا پا هنگام تحرک و ورزش، گرمای کمتری احساس کند.

۳. پیش به سوی ریو ۲۰۱۶

پیشنهادهای مُد و لباس به وقت پاییز 2014

شرکت ساعت‌سازی امگا، یار قدیمی مسابقات المپیک است؛ از سال ۱۹۳۲ که این مسابقات در لس‌آنجلس برگزار شد تا امروز شرکت امگا، با طراحی یک ساعت برای هر دوره از مسابقات المپیک، بخشی از این رقابت ورزشی بوده است. چندی پیش محصول تازه امگا برای المپیک ۲۰۱۶ که در ریودوژانیرو برزیل برگزار می‌شود، رونمایی شد. طرح کلی این ساعت برگرفته از مجموعه «اسپید مستر» امگاست. ساعت امگا برای المپیک ۲۰۱۶ فقط با یک طرح تولید شده: این ساعت صفحه مشکی با اعداد سفید دارد و برای بند و قاب ساعت از استیل ضدخش استفاده شده است. ساعت ریو ۲۰۱۶، یک کرنوگراف کامل است که کلیه امکانات برای زمان سنجی و نشان دادن تاریخ روز، ماه و ... را دارد. در پشت صفحه ساعت « ریو ۲۰۱۶» حکاکی شده است.

۴. رولکس در اعماق آب‌ها

پیشنهادهای مُد و لباس به وقت پاییز 2014

شرکت ساعت‌سازی رولکس، ساعت جدیدی از مجموعه ایستر خود رونمایی کرد که تا عمق ۱۱ هزار متری دریا قابل استفاده است. ساعت«دی بلو» صفحه آبی تیره و قطر ۴۴ میلی‌متری دارد؛ در ساخت آن از استیل و تیتانیوم استفاده شده است. اعداد و عقربه‌های روی صفحه ساعت، سفید رنگ هستند، به گونه‌ای که در زیر آب قابل مشاهده هستند. صفحه ساعت به نسبت ساعت‌های معمولی لایه‌های بیشتری دارد تا از نفوذ آب در عمق ۱۱ هزار متری جلوگیری کند.

۵. پیشنهاد ویژه برای دانشجویان خوش‌تیپ

پیشنهادهای مُد و لباس به وقت پاییز 2014

به نظر شما مناسب‌ترین کیف برای روزهای دانشجویی چیست؟ کوله پشتی، کیف‌های دستی چرمی یا برزنتی؟ گروهی از دانشجویان که اغلب در رشته‌های هنری درس می‌خوانند به کیف‌های پارچه‌ای یا گلیمی علاقه دارند اما در این شماره، ما یک پیشنهاد جذاب برای دانشجویان شیک‌پوش داریم. شرکت بوتگا ونتا، کیفی با الهام از مدل قدیمی کیف پستچی‌ها به اسم کیف نامه‌رسان طراحی و تولید کرده که به نظر ما پیشنهاد خوبی برای دانشجویان است. در تولید این کیف از نوعی چرم نرم مرغوب استفاده شده که سبکی خاصی دارد و فضای خوبی برای قرار دادن وسایل در اختیار دانشجویان قرار داده است. بوتگا ونتا به تولید محصولات چرمی مرغوب در میان برندهای لوکس شهرت دارد. این کیف در رنگ و ترکیب چرم مختلف در بازار موجود است.

۶. کیف محبوب این روزها

پیشنهادهای مُد و لباس به وقت پاییز 2014

بهتر است کیف‌های بزرگ خودتان را برای چند وقتی کنار بگذارید چون این روزها، کارشناسان ست لباس ( استالیست‌ها) در انواع ست لباس مهمانی، روز ، شب و ... به جای انواع کیف‌های بزرگ، کیف‌های کوچک دوشی را پیشنهاد می‌کنند؛ یکی از همان مدل کیف‌هایی که شاید در عکس‌های جوانی مادران‌تان دیده باشید. شرکت فرانسوی شنل، اولین نمونه‌های این مدل کیف را در نخستین روزهای شکوفایی برند خود به بازار عرضه کرد که همچنان یکی از پرفروش‌ترین نمونه‌های این کیف است. این کیف‌ها فضای مناسبی برای یک عینک، رژلب و کیف پول را به خانم‌ها می‌دهد و از بار اضافی خبری نیست.

۷. ارکیده بنفش، خواهر کوچک ارکیده سیاه

پیشنهادهای مُد و لباس به وقت پاییز 2014

چند وقت پیش شرکت تام فورد، عطر ارکیده سیاه را تولید کرد که مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفت. به تازگی این شرکت از عطر ارکیده بنفش رونمایی کرد. که خواهر کوچک ارکیده سیاه محسوب می‌شود. این عطر در همان شیشه عرضه شده و به جای رنگ مشکی، بنفش است. ارکیده بنفش رایحه گرم زنانه‌ای دارد و در گروه عطرهای با بوی ابریشمی قرار می‌گیرد. ارکیده سیاه در مقایسه با این عطر، بوی ادویه‌ بیشتری دارد و عطر جدید ملایم‌تری از نسخه قبلی محسوب می‌شود.

۸. همکاری دو برند از دو دنیا

پیشنهادهای مُد و لباس به وقت پاییز 2014

شرکت آلمانی تولیدکننده محصولات ورزشی پوما با شرکت انگلیسی الکساندر مک کوئین که نامی شناخته شده در دنیای مد است، دست به همکاری مشترک زده‌اند و محصولی تازه با عنوانی تازه به نام «پوما مک» روانه بازار کرده‌اند. این محصول تازه کفشی ورزشی است که با کارهای مرسوم مک کوئین تفاوت دوچندانی دارد. در تولید این محصول از مواد اولیه طبیعی مثل نبوک اصل استفاده شده است. این کفش جدید در مراسمی که به مناسب همکاری مشترک این دو برند در لندن برگزار شده بود، رونمایی شد.

۹. آدیداس در لیگ قهرمانی اروپا

پیشنهادهای مُد و لباس به وقت پاییز 2014

شرکت آدیداس برای لیگ قهرمانی اروپا یک مجموعه محصولات بهداشتی تولید کرده است. این مجموعه شامل یک عطر، یک افترشیو، یک لوسیون بدن، یک شامپو بدن و یک اسپری است که در ماه جاری میلادی به بازار آمده است. در تولید این مجموعه از رایحه لیموو لوندر استفاده شده و به همین دلیل عطر و بوی خنکی دارد که انرژی لازم برای شروع یک بازی هیجان‌انگیز فوتبال را در فوتبالیست‌ها ایجاد می‌کند. لیگ قهرمانی اروپا از آخر شهریورماه کار خودش را شروع می‌کند. در طول ۶۰ سالی که از عمر این رقابت ورزشی می‌گذرد، آدیداس یک همراه همیشگی برای‌آن بوده است.

۱۰. هفته مد در شهریورماه

پیشنهادهای مُد و لباس به وقت پاییز 2014

هفته مد نیویورک طبق سنت هر ساله ۱۳ تا ۲۰ شهریور در این شهر برگزار می‌شود. در حالی که ما خودمان را برای پاییز آماده می‌کنیم، طراحان نیویورکی، مجموعه‌های خود برای بهار و تابستان ۲۰۱۵ را به نمایش می‌گذارند. هفته مد نیویورک، اولین بار در سال ۱۹۴۳ برگزار شد. وقتی دنیای مد به تدریج از اروپا به سمت ایالات‌متحده حرکت کرد و برندهای بزرگی در این نقطه دنیا شکل گرفت، این طراحان، هفته مدی برای خودشان به راه انداختند تا محصولات‌شان را به دنیا معرفی کنند. هفته مد نیویورک دو بار در سال برگزار می‌شود.

۱۱. بربری و طرحی تازه برای پاییز

پیشنهادهای مُد و لباس به وقت پاییز 2014

شال‌ها و پانچوهای پشمی، انتخاب خوبی برای روزهای نه چندان سرد و نه چندان گرم پاییزی هستند، وقتی هنوز زمان بیرون کشیدن پالتوها فرا نرسیده و سرمای تازه رسیده را می‌توانید با یک شال پهن پشمی دور کنید. شرکت بربری نمونه‌های زیبایی از شال‌ها و پانچوهای پشمی با طرح چارخانه معروف خود دارد. این شرکت برای پاییز پیش رو طرح جدیدی معرفی کرده که شما می‌توانید یکی از این پانچوها را با حک اسم خودتان داشته باشید. شما می‌توانید شالی با نام خودتان در سایت بربری سفارش دهید و پاییز امسال را شیک‌پوش‌تر از همیشه گرم شوید.

۱۲. عطر جدید باس،شهریور به بازار می‌آید

پیشنهادهای مُد و لباس به وقت پاییز 2014

نام شرکت هوگو با نام عطرهای موفقی پیوند خورده است. این شرکت آلمانی در طول تاریخ فعالیت دیرینه و قدیمی خود نه یک بار، بلکه بارها توانسته عطرهایی تولید کند که در زمان خود رکوردهای فروش را شکسته و لقب عطرهای ماندگار را گرفته اند. این شرکت در ماه شهریور، عطر زنانه جدید خود را عرضه می‌کند. عطری به نام «ماوی» که در تولید آن از رایحه شکوفه‌ها همچنین گل‌های کاکتوس استفاده شده است. مدیران شرکت باس می‌گویند این عطر تازه برای آن لحظه‌ای مناسب که یک خانم می‌خواهد روزی متفاوت را برای خود بسازد، عطر ماوی باس را بزند، خود را از دغدغه‌های زندگی دور کند و به سوی یک روز آرام قدم بردارد.

۱۳. به استقبال پاییز بروید

پیشنهادهای مُد و لباس به وقت پاییز 2014

برای پاییز امسال به چه مدل کفش‌هایی فکر کرده‌اید؟ کفش‌های کلاسیک آکسفورد این روزها رونق زیادی پیدا کرده‌اند و بسیاری از طراحان و تولیدکنندگان لباس، به دنبال طراحی و تولید دوباره این مدل کفش‌ها رفته‌اند، به همین دلیل پیش بینی می‌کنیم پاییز امسال کفش‌های چرم معروف به آکسفوردی، در رنگ‌های مدرن و متفاوت از مشکی و قهوه‌ای همیشگی، بازار گرمی پیدا کنند. خرید یک جفت کفش کلایک آکسفورد، از آن دسته خریدهایی است که پشیمان‌تان نمی‌کند و در موقعیت‌های مختلف به کارتان خواهد آمد.

۱۴. پاییز خردلی در راه است

پیشنهادهای مُد و لباس به وقت پاییز 2014

اصلا حواس‌تان هست؟ دقت کرده‌اید که دکور فروشگاه‌ها در حال رنگ عوض کردن هستند و لباس‌های نخی و رنگ روشن تابستانی، جای خودشان را به کت و بلوزهای زمستانی می‌دهند. با شروع فصل پاییز، در صفحات داخلی مجله به طور مفصل به بازار پوشاک پاییز و زمستان خواهیم پرداخت اما بد نیست بدانید که در مجموعه‌های طراحان برای پاییز و زمستان پیش‌رو از رنگ خردلی استفاده شده است؛ آن هم نه به صورت پررنگ بلکه به صورت تک‌رنگ‌های خاص و حساب شده؛ رنگ حاشیه‌ای که به ست‌ها و لباس‌ها حس و حال داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تبسم

      خب اينايي كه نشون ميديد مال كشور خودمون نيست !!! اينجا ميشه اينا رو پيدا كرد ؟

    • sa sa

      خیلی عالیه که مد روز دنیا رو همیشه معرفی کنید ممنون.

    • العبد

      این عکس اخری چقدر زشت بود

    • مسعود

      از کجا و بخریم چه خوب بود یک فروشگاه برترینها هم داشتین....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج