۱۳۸۴۰۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

احمدی‌ نژاد برنامه‌ ای برای انتخابات آینده ندارد

مدیر مسئول سابق روزنامه شهروند، در پاسخ به سوالی درباره اینکه برنامه آقای احمدی نژاد برای شرکت‌ در انتخابات‌های آتی چیست؟ تصریح کرد: دکتر احمدی نژاد هیچ برنامه‌ای برای شرکت در هیچ انتخاباتی اعم از مجلس و ریاست جمهوری ندارد.

نامه نیوز: اگر تا 8 سال پیش نام محمود احمدی نژاد با «پاستور» عجین شده بود، همه روزها، «ولنجک» مرکز ثقل خبرهای رسانه ای پیرامون رییس دولت سابق شده است. جاییکه که گفته می‌شود تمام برنامه‌ها، دیدارها و برنامه‌ریزی‌ها برای دانشگاه ایرانیان و فعالیت های سیاسی در همان ساختمان معروف ولنجک توسط احمدی نژاد و طیف همراهانش صورت می‌گیرد.

همین چند روز پیش بود که غلامحسین الهام سخنگوی دولت دهم از ترافیک رفت و آمدی به دفتر احمدی نژاد در ولنجک سخن گفت«ولنجک ترافیک زیاد است و افرادی می روند و می ‌آیند.»

در همین راستا عبدالرضا داوری رییس موسسه هما(تشکیلات رسانه ای اطرافیان احمدی نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار نامه نیوز با بیان اینکه منظور غلامحسین الهام از ترافیک ولنجک و رفت آمدها به دفتر احمدی نژاد، ادامه یافتن راه 8 ساله دوران ریاست جمهوری ایشان است، گفت: حجم ملاقات‌های وسیع کنونی با دکتر احمدی نژاد در واقع ادامه مراجعات به ایشان در زمان ریاست جمهوری وی است، به قشر خاصی از جامعه نیز محدود نمی‌شود بلکه تمامی شخصیت‌ها همچون سیاسیون و مردم عادی به دفتر دکتر احمدی نژاد مراجعه می‌کنند.

مدیر مسئول سابق روزنامه شهروند، در پاسخ به سوالی درباره اینکه برنامه آقای احمدی نژاد برای شرکت‌ در انتخابات‌های آتی چیست؟ تصریح کرد: دکتر احمدی نژاد هیچ برنامه‌ای برای شرکت در هیچ انتخاباتی اعم از مجلس و ریاست جمهوری ندارد.

وی ادامه داد: هم‌طیفان و حامیان رئیس جمهور سابق نیز هیچ برنامه‌ای برای انتخابات ندارند.

عبدالرضا داوری در بخشی دیگر از اظهاراتش به پرونده «محمدرضا رحیمی» اشاره و با بسیار حساس دانستن آن، افزود: به علت حساس بودن پرونده‌ معاون رئیس جمهوری سابق نمیتوانم اظهار نظری درباره‌ آن داشته باشم.

داوری که از نزدیکان احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی به شمار می‌رود، همچنین به فعالیت‌های علمی پژوهشی مشایی اشاره کرد و گفت: آقای رحیم مشائی به فعالیت‌هایی علمی، پژوهشی، فرهنگی و مطالعاتی خود مشغول هستند و روابط شان هم با آقای احمدی نژاد کم شده است و در جلسات احمدی نژاد نیز شرکت نمی‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج