۱۳۸۴۵۷
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

قيمت آپارتمان‌ های نوساز در تهران

مرور قیمت‌های مسکن در تهران نشان می‌دهد در هر محله خانه‌هایی که اسم نوساز روی آنها گذاشته می‌شود معمولا از سطح عمومی قیمت مسکن در آن محله به‌طور چشمگیری بالاتر است. قیمت این آپارتمان‌ها به طور میانگین متری ۵۰۰ هزار تا دو میلیون تومان بالاتر از قیمت منطقه است.

روزنامه دنیای اقتصاد: مرور قیمت‌های مسکن در تهران نشان می‌دهد در هر محله خانه‌هایی که اسم نوساز روی آنها گذاشته می‌شود معمولا از سطح عمومی قیمت مسکن در آن محله به‌طور چشمگیری بالاتر است. قیمت این آپارتمان‌ها به طور میانگین متری ۵۰۰ هزار تا دو میلیون تومان بالاتر از قیمت منطقه است.

یکی از فعالان بازار مسکن می‌گوید: بیشتر صاحبان خانه‌های نوساز بدون شرایط بازار آپارتمان‌هایشان را با قیمت بالا برای فروش می‌گذارند، ما نیز برایشان فایل تازه باز می‌کنیم. پس از چندماه که خانه بی‌مشتری ماند دوباره با آنها تماس می‌گیریم و می‌خواهیم برای پیدا شدن مشتری قیمت آپارتمانشان را به قیمت واقعی منطقه کاهش دهند که اغلب با موافقت فروشنده مواجه می‌شویم.

این فعال بازار مسکن معتقد است: برخی که قیمت‌های غیر‌واقعی برای خانه‌هایشان می‌گذارند فروشنده نیستند یا منتظر مراجعه خریدار ناآشنا به بازار مسکن تهران هستند که با همکاری مشاور املاک خانه را با قیمت غیرواقعی به این دست خریداران ناآشنا بفروشند.

شهریور ماه بازار مسکن رونق بیشتری پیدا کرده و تعداد مراجعه‌ها به این بازار افزایش یافته است، با رونق خرید و فروش واحدهای مسکونی، ساخت‌و‌ساز آپارتمان هم افزایش بیشتری پیدا می‌کند که در نهایت به نفع تقاضا در شهرهای بزرگ است و می‌تواند پاسخگوی تعداد مشتریان باشد، اما قیمت‌ها هنوز هم با توان اقتصادی خانوارها فاصله زیادی دارد.

نگاهی به آگهی‌های مسکن نشان می‌دهد که اغلب آپارتمان‌های نوساز در شهر تهران کمتر از متری ۳ میلیون تومان تعیین نمی‌شود. در واقع گرانی بازار مسکن در چندسال اخیر موجب شده که واحدهای نوساز به دلیل نو بودن و شرایط وام بهتری که دارند، با قیمت‌های بیشتری به فروش برسند و البته متقاضیان بیشتری هم برای این واحدها وجود داشته باشد.

اما سقف تعیین شده برای واحدهای نوساز چندان مشخص نیست، زیرا براساس شرایط هرواحد و محله، این قیمت‌ها می‌تواند تفاوت زیادی داشته باشد، اما در بخش متوسط شهر، این نرخ‌ها تا حداکثر ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین می‌شود که بسیار بالاتر از قدرت خرید متقاضیان این قشر است.

براساس گزارش‌های میدانی، یک آپارتمان ۴۵ متری و نوساز در پیروزی دهم فروردین با قیمت ۱۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و در فلاح ابوذر واحدی ۴۶ متری و نوساز با شرایط ۲۴ میلیون تومان نقد، ۴۵ میلیون تومان وام و ۳۰ میلیون تومان رهن فروخته می‌شود. در وحدت اسلامی روبه‌روی فرهنگ آپارتمانی به مساحت ۴۵ مترمربع با آسانسور و پارکینگ و تحویل سه ماهه متری ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت گذاشته شده است و در قصرالدشت دامپزشکی واحدی ۴۳ متری با پارکینگ و انباری و آسانسور ۱۶۶ میلیون تومان فروخته می‌شود.

در مهرآباد جنوبی واحدی ۴۵ متری با آسانسور و پارکینگ ۱۳۰ میلیون تومان قیمت گذاشته شده است و در پیروزی پرستار جنوبی واحدی با متراژ ۴۴ مترمربع متری ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. در گلبرگ غربی واحدی ۴۵ متری طبقه سوم با انباری متری ۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. در تهرانپارس ابتدای خیابان استخر هم واحدی ۵۰ متری با پارکینگ و انباری ۱۹۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در دامپزشکی یادگار هم واحدی ۴۹ متری با انباری متری ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قيمت آپارتمان‌ های نوساز در تهران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آگاه

      هموطنان عزيز با عدم خريد مطمين باشيد قيمتها پايين مياد،انقدر در هر محل دور و برتون نگاه كنيد آپارتمان هست كه چندين برابر نياز و تقاضاست ،سازنده ها و دلالان املاك روي هر ملك بيش از چند ماه نميتونن منتظر بمونن و بايد قيمتهارو پايين بيارن

    • مشتري

      شك نداريم كه قيمتا پايين مياد ،الان اين روند نزولي شروع شده ،مثلا سعادت اباد ٢٤متري ، الان ١١تومان معامله ميشه

    • علي

      اميدواريم و منتظر زودتر ارزون شه ،ما هم جابجا شيم

    • گرونه

      اين قيمتارو واسه اين ميزنن كه قيمتو بالا ببرن درصورتيكه تو خيلي اين محله ها كه نام برده قيمت پايين تر از اينه

    • نخريد

      نخريد

    • رفتاري

      از سازنده ها خريد راحتتره اونا تا ٢٠٪هم پايين تر و با شرايط اقساط معامله ميكنن

    • بدون نام

      ديگه وقتشه بازار بساز بندازي جمع شه و همه برگردن سر كاسبي قبليشون

    • مشير

      توي محله هايي كه من ميشناسم بازم قيمتا پايينتره

    • اجاره

      اين اتفاق تو بازار اجاره هم داره ميوفته

    • نصر

      اگه فروشنده ها كوتاه بيان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج