۱۳۸۴۶۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

درخواست انگلیس از ایران درباره داعش

وزیر امور خارجه انگلیس طی سخنانی در کنفرانس پاریس ابراز امیدواری کرد که تهران طرح‌های مقابله با داعش را که در کنفرانس پاریس مطرح شده، تایید کند.

خبرگزاری تسنیم: وزیر امور خارجه انگلیس طی سخنانی در کنفرانس پاریس ابراز امیدواری کرد که تهران طرح‌های مقابله با داعش را که در کنفرانس پاریس مطرح شده، تایید کند.

فیلیپ هاموند" وزیر امور خارجه انگلیس روز دوشنبه و در کنفرانس پاریس درباره همکاری ایران با ائتلاف موسوم به مقابله با داعش در عراق ابراز امیدواری کرد.

هاموند گفت: اعتقاد دارم که می توانیم امیدوار باشیم که ایران گام‌های طرح ما در مقابله با داعش را تایید کند. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که ایران با طرح‌هایی که این ائتلاف اعلام کرده همکاری کند اگر چه ایران عضو این ائتلاف نیست. کنفرانس پاریس با انتشار بیانیه‌ای با تاکید بر حمایت از عراق با تمامی ابزارهای لازم در مقابله با تروریسم در ۱۰ بند به کار خود پایان داد.

شرکت کنندگان که شامل بحرین، بلژیک، کانادا، چین، چک، دانمارک، مصر، فرانسه، آلمان، عراق، ایتالیا، ژاپن، اردن، کویت، لبنان، هلند، نروژ، عمان، قطر، روسیه، عربستان، اسپانیا، ترکیه، امارات، انگلیس، آمریکا، اتحادیه عرب، اتحادیه اروپا و سازمان ملل بودند با استقبال از تشکیل دولت حیدر العبادی بر حمایت از اجرای حاکمیت قانون، سیاست جامعیت و تضمین اینکه همه گروه ها به طور عادلانه ای در نهادهای فدرال حضور داشته باشند و با همه شهروندان به طور عادلانه رفتار شود تاکید شده است. کشورهای شرکت کننده همه این اقدامات را برای مبارزه موفقت آمیز با داعش و دیگر گروهای تروریستی ضروری دانسته اند.

کشورهای شرکت کننده تاکید دارند که داعش نه تنها خطری برای عراق، بلکه تهدیدی برای کل جامعه بین الملل محسوب می شود. شرکت کنندگان بر پیگیری حقوقی قضایی تروریست ها تاکید دارند و از اجرای تحقیقات توسط دفتر کمیسریای عالی حقوق بشر برای مشخص شدن مجرمان حمایت می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج