جاباما
۱۳۸۴۶۳
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

توصیف «اشپیگل» از فرمانده شجاع ایرانی

یک هفته نامه آلمانی با اشاره به نقش ایران در موفقیت های ارتش عراق در مقابله با داعش از سردار "قاسم سلیمانی" به عنوان خطرناک ترین سردار ایرانی در نبرد با این تروریست ها نام برد.

خبرگزاری مهر: یک هفته نامه آلمانی با اشاره به نقش ایران در موفقیت های ارتش عراق در مقابله با داعش از سردار "قاسم سلیمانی" به عنوان خطرناک ترین سردار ایرانی در نبرد با این تروریست ها نام برد.

طی روزهای اخیر و در پی اعلام راهبرد جدید دولت آمریکا علیه داعش، رسانه ها به پوشش اخبار تلاش های غرب برای تشکیل یک ائتلاف به اصطلاح بین المللی به این منظور پرداخته اند. در همین راستا و با رویکردی متفاوت هفته نامه اشپیگل به نقش ایران در این مبارزه اشاره کرده و به ویژه از یک سردار ایرانی نام برده است.

به نوشته این هفته نامه سردار "قاسم سلیمانی" را باید خطرناک ترین سردار ایرانی در مقابله با تروریست های داعش دانست. در این مطلب آمده است: قاسم سلیمانی از آن دسته از فرماندهان نیست که در خانه بنشیند و نیروهایش در خط مقدم نبرد باشند. وی فرمانده نیروهای سپاه قدس است که همان "یگان نیروهای ویژه" در عملیات برون مرزی سپاه پاسداران به شمار می رود.

اشپیگل با اذعان به شجاعت سردار سلیمانی می افزاید: نام این سردار ایرانی ۵۷ ساله در عملیات نظامی علیه داعش در آمرلی عراق بر سر زبان ها افتاد. وی با یک بالگرد از مواضع خطرناک تروریست های داعش عبور کرده و به منطقه رفت. گروه های مسلح شیعی توانستند پس از دو ماه مقاومت، آمرلی را از محاصره تروریست ها در آوردند. به این ترتیب برای نخستین بار یک شهر در عراق در برابر حمله تروریست ها ایستاد که این یک موفقیت بزرگ برای سلیمانی است.

در ادامه این مطلب به ویدیوهای منتشر شده از شادی مردم عراق به خاطر شکستن محاصره آمرلی در یوتیوب اشاره و تاکید شده است سلیمانی با این پیروزی به یک قهرمان تبدیل شده و لقب خطرناک ترین سردار ایرانی را از آن خود کرده است. بر این اساس سلیمانی با شخصیتی شجاع، بی پروا و بلند پرواز و هوشمند دارایی جاذبه ای بی حد و حصر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      خدا قوت سردار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج