۱۳۸۴۶۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هر آنچه مسافران آخر شهریور باید بدانند

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در روزهای پایانی تعطیلات تابستان با صدور اطلاعیه ای بر حفظ و آمادگی ستادهای اجرائی خدمات سفر استانها و همچنین برنامه‌­ریزی هدفمند برای انتخاب مقاصد سفر با رعایت نکات ایمنی و قوانین راهنمائی و رانندگی از سوی مسافران و گردشگران تاکید کرد.

خبرآنلاین: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در روزهای پایانی تعطیلات تابستان با صدور اطلاعیه ای بر حفظ و آمادگی ستادهای اجرائی خدمات سفر استانها و همچنین برنامه‌­ریزی هدفمند برای انتخاب مقاصد سفر با رعایت نکات ایمنی و قوانین راهنمائی و رانندگی از سوی مسافران و گردشگران تاکید کرد.

در اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر آمده است:

۱- تمامی سازمانها و نهادهای خدمات رسان به مسافران و گردشگران و ستادهای اجرائی خدمات سفر استانها ضمن آماده باش کامل در هفته آخر شهریور ماه، برنامه‌­ریزی لازم برای ساماندهی خدمات سفر را معمول دارند.

۲- ادارات کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استانها نسبت به آماده سازی موزه ها، کاخ‌موزه­‌ها سایت موزه‌­ها و باغ‌‌موزه‌­های تحت پوشش به جهت افزایش ساعات کار و تعداد راهنمایان اقدام لازم معمول دارند.

۳- ستادهای اجرائی خدمات سفر استان­ها اقدام لازم در جهت راهنمائی مسافران گردشگران ازطریق برپائی کیوسک و چادرهای اطلاع رسانی و همچنین با انجام تبلیغات محیطی در سطح شهرها، مبادی ورودی و مراکز مورد تردد مسافران گردشگران اقدام کنند.

۴- سازمانها و دستگاه‌های نظارتی عضو ستادهای اجرائی خدمات سفر استان‌ها نسبت به تشدید نظارتها و بازرسی­ها با هدف کنترل نرخ، کمیت و کیفیت خدمات قابل عرضه به مسافران و گردشگران اقدام کنند.

۵- هموطنان عزیز ضمن برنامه‌­ریزی هدفمند برای انتخاب مقاصد سفر و با رعایت نکات ایمنی و قوانین راهنمائی و رانندگی، لازم است شماره تلفن‌ ­سامانه‌های اطلاعات راه‌ها، هواشناسی و اطلاعات سفر و گردشگری را به همراه داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکلی ویا شکایتی با سامانه ملی ۰۹۶۶۹ تماس بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج