۱۳۸۴۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آیفون ۶ رکورد تاریخی پیش‌ فروش را شکست!

گوشی‌های هوشمند جدید اپل هنوز نیامده رکورد تاریخی پیش‌فروش را شکست و این در حالی است که سه روز دیگر آرزوی کاربران جلوی فروشگاههای اپل براورده می‌شود و آنها این محصول فوق العاده را به خانه خواهند برد.

خبرآنلاین: گوشی‌های هوشمند جدید اپل هنوز نیامده رکورد تاریخی پیش‌فروش را شکست و این در حالی است که سه روز دیگر آرزوی کاربران جلوی فروشگاههای اپل براورده می‌شود و آنها این محصول فوق العاده را به خانه خواهند برد.

فوربس نوشت: ثبت پیش‌فروش ۴ میلیون گوشی هوشمند آیفون۶ و آیفون۶ پلاس در کمتر از ۲۴ ساعت روی سایت‌ها و فروشگاه‌های اپل نشان می‌دهد استقبال بی‌نظیر مردم باعث ثبت رکورد تاریخی برای اپل شده است.

آیفون 6 رکورد تاریخی پیش‌ فروش را شکست!

گفتنی است زمانی که آیفون۵ آمد فقط ۲ میلیون نفر آن را پیش‌خرید کردند اما آیفون ۶ و ۶پلاس با زدن رکورد ۴ میلیون گوشی حتی رکورد گوشی‌های اندرویدی نظیر سامسونگ گلکسی اس۵ را نیز شکسته است.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند فروش هفته اول آیفون۶ و ۶ پلاس از مرز ۱۰ میلیون گوشی فراتر رود و رکورد تاریخی فروش دوباره توسط اپل شکسته شود و این در حالی است که تأمین‌کننده قطعات سخت‌افزاری آیفون اعلام آمادگی کرده که قادر به تولید بیشتر از این‌ها نیز در واحد زمانی کم، هست.

جمعه ۱۹ سپتامبر/ ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ /سه روز دیگر فروشگاه‌های اپل آیفون‌های جدید خریداری‌شده را به مشتریان تحویل می‌دهند (امریکا،استرالیا،کانادا،فرانسه،آلمان،هنگ‌کنگ،ژاپن،پورتوریکو، سنگاپورو انگلیس) و این در حالی است که مشتاقان اپل از هم‌اینک پشت درب برخی فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل در توکیو، نیویورک، لندن و ... صف بسته‌اند!

از روز ۲۶ سپتامبر نیز فروش در این ۲۰ کشور آغاز خواهد شد: اتریش، بلژیک،دانمارک، فنلاند،ایرلند،آیل آو من/Isle of Man، ایتالیا، لیختن‌اشتاین، لوکزامبورگ، هلند،نیوزیلند، نروژ، پرتغال، قطر، روسیه، عربستان سعودی، اسپانیا، سوئد، سوئیس،تایوان، ترکیه و امارات متحده عربی.

گفتنی است ساعت هوشمند اپل نیز از اواخر ۲۰۱۴ در ۱۵۰ کشور دنیا برای فروش توزیع خواهد شد.

آیفون 6 رکورد تاریخی پیش‌ فروش را شکست!

آیفون 6 رکورد تاریخی پیش‌ فروش را شکست!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج