۱۳۸۵۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خوردبین: برای کادرفنی تیم امید متأسفم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم امید بازیکنان خوبی دارد که می‌توان به آنها امید داشت اما مشکل اینجاست که به وینگادا نمی‌شود امید بست.

خبرگزاری تسنیم: محمود خوردبین در مورد شکست ۴ بر یک تیم امید ایران مقابل ویتنام در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: برای کادر فنی تیم امید متأسفم که چنین تیمی را ساخته‌اند. کادر فنی نتوانست از بازیکنان استفاده بهینه ببرد. سابقه نداشت ما از ویتنام یک گل بخوریم چه برسد به خوردن ۴ چهار گل در یک بازی.

وی ادامه داد: نمی‌شود به وینگادا امید داشت اما می‌شود به بازیکنان امیدوار بود، واقعاً وینگادا هیچ چیز خاصی از خود نشان نداده است.

پیشکسوت فوتبال ایران در واکنش به این مسئله که خیلی‌ها می‌گویند این باخت تقصیر کی‌روش بوده نه وینگادا اظهار داشت: کی‌روش تقصیری ندارد و تمام تقصیرها متوجه وینگادا است. به کی‌روش چه ارتباطی دارد که تیم امید چهار گل می‌خورد.

خوردبین تصریح کرد: تیم امید بازیکنان خوبی دارد که می‌توان به آنها امید داشت اما مشکل اینجاست که به وینگادا نمی‌شود امید داشت!

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود هدف وینگادا و شاگردانش صعود به المپیک است نه بازی‌های آسیایی، خاطرنشان کرد: یعنی چه؟ اگر به ژاپن ببازیم و این حرف را بزنیم طبیعی است اما بعد از باخت به ویتنام نباید این صحبت‌ها را مطرح کرد. باید ویتنام را در تمرین هم شکست بدهیم چه برسد به بازی رسمی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج