۱۳۸۵۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنچلوتی: رئال معضل دروازه‌بان ندارد

با وجود اعتراض‌های گسترده‌ای که علیه کاپیتان و سنگربان کهکشانی‌ها صورت گرفته، سرمربی ایتالیایی تیم معتقد است که تیمش درون دروازه خود مشکلی ندارد.

خبرگزاری تسنیم: بحث مشکلات دفاعی و به خصوص دروازه‌بانی رئال مادرید که بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی آن را دلیل اصلی شکست کهکشانی‌ها در دربی اخیر مادرید برابر دانسته‌اند چندان به مذاق کارلو آنچلوتی خوش نمی‌آید و آنقدر به این مربی ایتالیایی فشار آورده که در کنفرانس خبری پیش از اولین بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا که لحن آرام و خونسرد همیشگی‌اش را کنار بگذارد.

کارلو آنچلوتی معتقد است تیمش می‌تواند شروع ضعیفی که در این فصل داشته (یک پیروزی و دو شکست در سه هفته اول لالیگا) را جبران کند. او با ابراز امیدواری به اینکه بازی تیمش و بازل در دور نخست دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند استارت بازگشت کهکشانی‌ها به سطح ایده‌آل باشد،‌ گفت: اینگونه احساس می‌کنم که این وظیفه من به عنوان سرمربی تیم است که مشکلات تیم را برطرف کنم، مانند کاری که سال گذشته انجام دادم. بازی با بازل برای واکنش نشان دادن ما به وضعیت اخیر درست در زمان مناسبی از راه رسید. فکر می‌کنم که رئال مادرید دوباره به تیمی جنگنده و مدعی که می‌خواهد برای دومین سال پیاپی لیگ قهرمانان اروپا شود،‌ تبدیل خواهد شد.

آنچلوتی در خصوص تغییرات احتمالی که ممکن است برای بازی برابر بازل در ترکیب‌ تیمش ایجاد کند، اظهار داشت: بعد از بازی برابر رئال سوسیه‌داد زمانی که گفتم باید تغییراتی را در تیم اعمال کنم، منظورم تغییر در رویکرد بازیکنان بود نه تغییر بازیکنان. مشکل ما کاملاً ‌مشخص است. ما نسبت به فصل گذشته داریم بازی می‌کنیم اما باید ثبات داشته باشیم.

برای بسیاری از خبرنگاران حاضر در اتاق کنفرانس جالب بود بدانند که آیا ایکر کاسیاس پس از نمایش ضعیفش در دربی باز هم در ترکیب اصلی رئال مادرید برای بازی برابر بازل قرار خواهد گرفت یا نه.

کارلتو در این خصوص عنوان کرد: کاسیاس هم تجربه دارد و هم شخصیت. او می‌داند وضعیت ما چگونه است و هیچ مشکلی برای اینکه به ما کمکی برای رفع این مشکلات به ما کمک کند مشکلی ندارد. اگر از من می‌پرسید می‌گویم این موضوع دروازه‌بانی رئال تمام شده است. من می‌خواهم حرفم را صریح بزنم. رئال هیچ مشکلی از بابت دروازه خود ندارد و درون تیم هم هیچ بحثی در خصوص دروازه‌بان‌ها صورت نگرفته است. من هم نمی‌خواهم هیزم بر آتش شایعات رسانه‌ها بگذارم. من این فصل درباره دروازه‌بانان تیمم حرفی نخواهم زد.

آنچلوتی در خصوص دلایل شروع ضعیف تیمش در این فصل خاطرنشان کرد: مهمتر از هر چیز این است که ما هنوز روی غلطک نیفتاده‌ایم و هنوز در حال خو گرفتن به بازی با تاکتیک و بازیکنان جدید هستیم. ما باید خودمان را به بازی با بازیکنانی مانند جیمز و کروس عادت دهیم. با این حال من از تیمی که در اختیار دارم راضی هستم. تیم من گروهی متشکل از بازیکنان حرفه‌ای است.

سرمربی ایتالیایی سفید‌پوشان مادرید درباره هو شدن بازیکنانش در دربی مادرید هم گفت: اگر خوب بازی کنیم هواداران پشت ما هستند و اگر ضعیف نشان دهیم آنها اعتراض‌شان را اعلام خواهند کرد. واکنش آنها یک امر طبیعی بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج