۱۳۸۵۷۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حرف‌های جنجالی رضایی درباره کی‌روش

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: از بازیکنانی که در برزیل بودند بپرسید که چه اتفاقاتی قبل از جام جهانی افتاده که امیدوارم دیگر تکرار نشود.

خبرگزاری فارس: غلامرضا رضایی در خصوص شرایط تیم فوتبال نفت، پیروزی این تیم مقابل استقلال، تغییر و تحولات رخ داده در باشگاه پرسپولیس و شکست سنگین تیم ملی امید مقابل ویتنام صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

با توجه به پیروزی نفت مقابل استقلال، به نظر می‌رسد شرایط تیم‌تان برای ادامه مسابقات خوب شده است.

بله، خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است و در مدت زمانی که تا بازی با استقلال فرصت داشتیم به خوبی این تیم را آنالیز کردیم و روی نقاط ضعفشان برنامه ریختیم و توانستیم خواسته‌های مربیان را در زمین پیاده کنیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم و همین موضوع باعث شد تا انتها راحت بازی کنیم.

پیش از شروع بازی فکر پیروزی مقابل استقلال را در سر داشتید؟

ما برای پیروزی مقابل استقلال به میدان آمده بودیم، البته گل زودهنگام هم کمک کرد تا شرایط به نفع ما باشد و همه چیز دست به دست هم داد تا این نتیجه رقم بخورد. ما می‌دانستیم استقلال چطور بازی می‌کند اما شاید اگر استقلال گل اول را می‌زد نتیجه عوض می‌شد، با این همه ما تمرکز بالایی داشتیم و با همین موقعیت توانستیم بازی را ببریم.

شاید اگر در سایر بازی‌ها هم همین‌گونه بازی می‌کردید شرایط بهتری در جدول رده‌بندی داشتید.

در یکی دو بازی هم ما در دقیقه ۹۰ گل خوردیم که اگر این اتفاق نمی‌افتاد چهار امتیاز ما در جدول بیشتر بود و به همین دلیل باید بتوانیم در همه بازی‌ها تا دقیقه ۹۰ تمرکزمان را حفظ کنیم.

چطور است که تیم شما مقابل تیم‌های بزرگ نتیجه می‌گیرد اما مقابل تیم‌های کوچک بعضاً نه؟!

شاید یکی از دلایل این باشد که بازیکنان ما انگیزه زیادی برای اینگونه بازی‌ها دارند و بیشتر تمرکز می‌کنند اما من امیدوارم که در همه بازی‌ها اینگونه وارد زمین شویم چرا که بازی آسان در لیگ وجود ندارد.

پس باید انتظار نتایج خوب از نفت در آسیا داشته باشیم چرا که قطعاً‌ بازیکنان تیم‌تان برای این بازی‌ها هم انگیزه زیادی دارند!

قطعاً در آسیا هم انگیزه تیمی بالاست و منصوریان سعی می‌کند این روند خوب را در لیگ برتر هم ادامه دهد چرا که اگر در لیگ خودمان این روند را ادامه دهیم در آسیا هم کار راحت‌تری در پیش خواهیم داشت.

به عنوان بازیکنی که در تیم ملی امید هم بازی کردی باخت سنگین روز گذشته تیم کشورمان مقابل ویتنام را چطور ارزیابی می‌کنی؟

مطمئن باشید همه تیم‌های دنیا بر روی تیم‌های پایه‌شان کار می‌کنند و با برنامه‌ریزی وارد مسابقات می‌شوند و اینطور نیست که یک ماه قبل از شروع بازی‌ها یک تیم را تشکیل دهند. اگر زحمت نکشیم به نتیجه هم نمی‌رسیم. چهار سال قبل با غلامحسین پیروانی به گوانگجوی چین رفتیم و با اینکه خوب نتیجه گرفتیم اما یکسری اشتباهات هم وجود داشت چرا که خیلی‌ها فکر می‌کنند این مسابقات آسان است. این تیم تا چند ماه قبل دست منصوریان بود اما به نظرم با یک بازی نباید همه چیز را سیاه دید و انتقاد کرد. هرچند که به نظر من دست کم گرفتن تیم‌های حریف و برنامه‌ریزی اشتباه باعث به دست آمدن چنین نتایجی می‌شود. شاید اگر همان بازیکنان امید می‌رفتند بهتر بود چرا که شرایط سنی آنها به مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ هم می‌خورد.

شاید این سیاه‌ دیدن نتیجه بازی روز گذشته به دلیل تجربه‌ای است که جامعه فوتبال از تیم‌های پایه دارد چرا که معمولاً این تیم‌ها ناموفقند مگر اینکه خلافش ثابت شود!

من از شرایط تیم‌ پایه زیاد اطلاع ندارم و به همین دلیل هم نمی‌توانم انتقاد کنم اما می‌دانم که اگر بر روی تیم‌های پایه مربیان خوب، فعالیت کنند و برنامه‌ریزی دقیقی هم وجود داشته باشد می‌توان نتیجه گرفت و این کار حتی در تیم‌های بزرگ هم نتیجه می‌دهد چه برسد به تیم‌های پایه که انگیزه زیادی برای یاد گرفتن دارند. متأسفانه فکر می‌کنم در تیم‌های پایه ما خیلی آموزش وجود ندارد و فوتبالیست‌های ایرانی هرچه خودشان بلد هستند را انجام می‌دهند.

به عنوان یک پرسپولیسی سابق در خصوص اتفاقات یک هفته اخیر این باشگاه و تغییر و تحولاتی که رخ داده چه صحبتی دارید؟

من دوست ندارم راجع به تیم‌های دیگر حرف بزنم اما این را می‌گویم که اگر کاری با هدف نباشد قطعاً تغییرات هم بی‌ثمر خواهد بود. همیشه این حرف را گفته‌ام که تغییرات باید با هدف باشد و اگر بی‌هدف تغییری انجام شود فایده‌ای نخواهد داشت.

به نظرت این تغییر و تحولات هدف‌دار بوده؟

ببینید اگر نظر شخصی من را بخواهید باید بگویم که اگر من مدیرعامل باشم به ریشه‌یابی علت می‌پردازم و کسی که به درد تیمم می‌خورد را حفظ می‌کنم. در تیم نفت فرصت شش‌ماه به منصوریان نمی‌دهند بلکه از او برنامه چند ساله گرفته‌اند و وقتی شرایط اینگونه باشد می‌توان کار کرد و حرف من هم این است که در هر تیمی تغییرات صورت می‌گیرد باید با هدف باشد.

کی‌روش هم وارد تهران شد تا باز هم به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان فعالیت کند. فکر می‌کنی با حضور او تیم ملی ما چه آینده‌ای خواهد داشت؟‌

کی‌روش آن اوایل که آمده بود بیشتر خودش بازیکنان را انتخاب می‌کرد و تمرکز زیادی بر روی بازی‌ها می‌گذاشت و امیدوارم که الآن هم باز شرایط همانگونه باشد و خیلی اتفاقاتی که قبل از جام جهانی افتاد دیگر تکرار نشود.

نمی‌خواهی بگویی چه اتفاقاتی رخ داده؟

این را از من نپرسید! این را از بازیکنانی که برزیل بودند بپرسید! مطمئن باشید یک روز همه چیز رو می‌شود و مشخص خواهد شد که چه اتفاقاتی رخ داده است. از بازیکنانی که در برزیل بودند بپرسید تا متوجه شوید چه اتفاقاتی رخ داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج