جاباما
۱۳۸۵۸۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

قتل، پايان دوستی ۲ پسر با دختر ۱۶ ساله

ارتباط تلفني ۲ جوان با يک دختر ۱۶ ساله، در حالي به نزاعي خونين انجاميد که تيغه تيز چاقو سينه جوان ۲۵ ساله را شکافت.

روزنامه خراسان: عقربه هاي ساعت 20:30 را نشان مي داد که جوان ۲۵ ساله اي به نام «م» با دختر ۱۶ ساله اي که از چند ماه قبل در پارک آشنا شده بود تماس گرفت و از او خواست براي ديداري حضوري به چهارراه الغدير در بولوار شهيد رستمي بيايد.

دختر نوجوان هم که به همراه خواهر ۱۸ ساله و يکي از دوستانش در خيابان گردش مي کرد از اين پيشنهاد خوشحال شد و دقايقي بعد به سر قرار رفت. در همين حال «م» با موتورسيکلت آپاچي مشکي به کنار دختر ۱۶ساله رسيد و مشغول صحبت با او بود که ناگهان «الف» جوان ۲۲ ساله ديگر با موتورسيکلت هوندا به طرف آن ها آمد.

او آن قدر عصباني بود که نرسيده به دختر نوجوان موتورسيکلت را روي زمين رها کرد و در يک چشم بر هم زدن برق تيغه چاقويش در تاريکي شب درخشيد. او در حالي که ناسزا مي گفت ضربه اي را به گودي گردن و ضربه ديگر را به بازوي «م» فرود آورد و از صحنه حادثه گريخت. دختر ۱۶ ساله و همراهانش نيز که به شدت ترسيده بودند از محل فرار کردند.

اين گزارش حاکي است: مصدوم که به بيمارستان امدادي مشهد منتقل شده بود بر اثر عوارض ناشي از اصابت چاقو جان سپرد و لحظاتي بعد ماموران کلانتري مصلي ماجراي اين جنايت را به قاضي ويژه قتل عمد اطلاع دادند.

با توجه به اهميت موضوع، بلافاصله «قاضي سيدجواد حسيني» تلفني به نيروهاي انتظامي دستور داد هر چه سريع تر تلاش خود را براي شناسايي هويت مقتول و دستگيري عامل جنايت آغاز کنند.

در پي دريافت اين دستور، گروهي از ماموران به سرپرستي سرهنگ محمدي (رئيس کلانتري مصلي) شبانه تحقيقات خود را آغاز کردند و موفق شدند با به دست آوردن هويت مقتول، منزل دختراني را که همراه وي بوده اند نيز شناسايي کنند.

بنابراين گزارش، قاضي حسيني نيز به همراه افسر جنايي پليس آگاهي و عوامل بررسي صحنه جرم عازم بيمارستان شد و بدين ترتيب بررسي هاي شبانه درباره اين جنايت ادامه يافت. ماموران انتظامي تا ساعت ۴ بامداد روز گذشته در کنار مقام قضايي به عمليات پليسي خود براي دستگيري قاتل ادامه دادند، اما او به مکان نامعلومي گريخته بود و دامنه اين عمليات با همکاري ماموران کلانتري طرق به اطراف شهر نيز کشيده شد تا اين که ۳ دختر همراه مقتول دستگير شدند و پرده از راز اين جنايت برداشتند.

در حالي تلاش کارآگاهان براي دستگيري ضارب ادامه دارد که دختر ۱۶ ساله روز گذشته به قاضي ويژه قتل عمد گفت: شب حادثه «الف» با من تماس گرفت و گفت مي خواهد مرا ببيند اما من پاسخ او را ندادم و سپس با «م» که از مدتي قبل با او دوست بودم تماس گرفتم و گفتم «الف» چنين پيشنهادي به من کرده است او هم گفت: پس حالا بايد بيايي با هم حضوري صحبت کنيم ولي وقتي سر قرار رفتم اين حادثه رخ داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الی

      دختره ی بی سر بی پا میگن اینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج