۱۳۸۶۰۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

موسوی: آلمان دست و پا بسته نیست

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران و بهترین مدافع روی تور مسابقات گفت: آلمان اصلاً حریف دست و پا بسته‌ای نیست که می‌گویند قرعه راحتی داریم.

خبرگزاری فارس: به گزارش سایت فدراسیون والیبال، سید محمد موسوی در باره مسابقه تیم ملی ایران با آلمان در مرحله سوم قهرمانی جهان گفت: آلمان جزو تیم‌های خوب دنیاست و برابر تیم‌های بزرگ پیروز شده است. بازی با آلمان شرایط خاص خودش را دارد. آلمان تیمی فیزیکی است و بازیکنان قد بلند و بالای دومتر دارد.

وی تصریح کرد: ایران معمولاً مقابل تیم‌های قد بلند مشکل پیدا می‌کند؛ قبلاً دو بار با این تیم بازی کرده‌ایم، یک بار ۳ بر صفر برده‌ایم و یک بار باخته‌ایم. تیم خیلی خوبی است و والیبال را کلاسیک بازی می‌کند. با تاکید روی ضعف‌های آلمان می‌توانیم برنده شویم. امیدوارم بتوانیم با برد شروع کنیم.

وی در باره صعود ایران خاطر نشان کرد: صعودی خاطره انگیز، شاد و تاریخی بود. به خاطر دو مساله خوشحالم؛ اول اینکه به خاطر نتیجه ای که تا به حال برای والیبال در مسابقات مهم رقم نخورده بود و بعد هم صعود به دور نهایی قهرمانی جهان اتفاق نبوده، نتایج تیم درلیگ جهانی دو سال اخیر ادعایم را ثابت می کند. هرچند شاید بعضی ها بگویند تیم در لیگ جهانی با تیم های خاص بازی کرده و شانس تیم برای صعود خیلی زیاد بوده است. ولی این نتایج ثابت می کند ما خوب هستیم و در سطح فنی بالایی بازی می کنیم.

موسوی ادامه داد: در بازی با صربستان شرایط خوبی نداشتیم. همه بچه ها از پوئن یک بازی در زمین فقط پیگیر نتیجه بازی آمریکا و آرژانتین بودند. بالاخره تقلب به ما می رساندند، اما کاش به ما نمی گفتند. چون اگر می باختیم در مجموع حذف می شدیم. خوشبختانه بردیم و صعود کردیم. حق تیم ما با پنج برد و دو باخت از هفت بازی صعود بود. خیلی باید تیم بدشانس باشد که با این شرایط و بازی ها صعود نکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعضی ها رو ولش.
      شماها هورااااااااااااااااااااایین،اولین،تکین...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج