جاباما
۱۳۸۶۵۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فتح‌اله‌زاده: همه باید پشت کی‌روش باشیم

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اعتقاد دارد لازم است همه از تیم ملی و کی‌روش حمایت کنیم تا ملی‌پوشان در جام ملت‌های آسیا نتیجه خوب بگیرند.

خبرگزاری فارس: علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره قرارداد کی‌روش گفت: اگر افق ما جام جهانی باشد باید طرز تفکر دیگری داشته باشیم اما الان جام ملت‌ها را پیش رو داریم بنابراین همه باید پشت تیم ملی باشند و از کی‌روش حمایت کرده و همفکری کنند تا تیم ملی نتیجه بگیرد. آسیا برای ما مهم است اگر اینطور نبود اینقدر درباره‌اش صحبت نمی‌کردند که مربی بیاورند بنابراین نباید از روی حب و بغض صحبت کنیم.

وی ادامه داد: می‌دانم کی‌روش در قراردادش چیزهایی که یک طرفه بوده حذف شده اما در جریان ریز آن نیستم.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه پیش از این اعلام شده بود قرار است دستیاران کی‌روش ایرانی باشند اما در نهایت دو دستیار خارجی معرفی شدند آیا این زیر سوال رفتن مربیانی مانند فرکی نیست،‌اظهار داشت: نباید فرکی را به عنوان دستیار معرفی می‌کردند. این کوچک کردن مربی خودمان است. این یک ظلم به مربی ماست. فرکی باید به عنوان سرمربی کاندیدا شود من اگر جای رئیس فدراسیون فوتبال بودم دستیار خارجی نمی‌‌گذاشتم یا یک نفر انتخاب می‌کردم برای کفاشیان ناراحتم او خیلی تحت فشار است.

مدیرعامل سابق استقلال درباره شکست تیم امید مقابل ویتنام، در بازی‌های‌ آسیایی اینچئون گفت:‌درباره وینگادا نظر خاصی ندارم اما فوتبال پایه و آکادمی را باید به یک ایرانی بدهیم و در کنارش آنالیزور خارجی داشته باشیم. در این رده مربی خارجی به درد نمی‌خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سجاد

      مثل همیشه بازنده هر مسابقه ای هستیم.ما که استعداد پرورش فوتبال و نداریم چرا اینقد هرینه برای فوتبال این مملکت می کنیم.بجای این هزینه ای که به فوتبالیست های مفت خور می کنیم همین هزینه و با بچه های با غیرت والیبالیست بکنیم تا تو جهان والیبالمون حرف اول و بزنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج