۱۳۸۶۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اجرای طرح نهضت ماندگار برای اهدای یارانه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز طرح نهضت ماندگار بهزیستی خبر داد و گفت: در این طرح خانواده‌ها می‌توانند تمام یا بخشی از یارانه خود را به مددجویان بهزیستی اختصاص دهند.

خبرگزاری مهر: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز طرح نهضت ماندگار بهزیستی خبر داد و گفت: در این طرح خانواده‌ها می‌توانند تمام یا بخشی از یارانه خود را به مددجویان بهزیستی اختصاص دهند.

علی ربیعی در حاشیه بازدید از شیرخوارگاه امام علی(ع) که روز سه شنبه با حضور رئیس سازمان بهزیستی و جمعی از خیرین برگزار شد، اظهار داشت: یکی از سیاستهای دولت تدبیر و امید تحول در مسایل حمایتی و معیشتی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: همزمان با هفته دولت اجرای طرح نهضت ماندگار بهزیستی در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه اثرات خوبی را داشته است.

وی افزود: با اجرای طرح نهضت ماندگار در استان البرز به صورت پایلوت تا به امروز بالغ بر ۱۰هزار نفر از خانواده‌ها یارانه خود را به مددجویان بهزیستی اختصاص داده شده است.

ربیعی اضافه کرد: از زمان اجرای طرح نهضت ماندگار تا امروز ۴۰۰ میلیون تومان ماهانه به اعتبارات بهزیستی استان البرز اضافه شده است و بنا داریم این طرح‌ها به صورت کشوری اجرا کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: چنانکه زمینه‌های لازم فراهم شود تا پایان سال ۵ الی ۶ میلیون نفر در طرح اشاره شده مشارکت خواهند داشت.

ربیعی گفت: اولویت‌های در نظر گرفته شده برای طرح ماندگار در بحث اشتغال توسعه مراجع نگهداری است ضمن اینکه تا دو هفته آینده سامانه سایت طرح نهضت ماندگار بهزیستی رونمایی می‌شود و خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به این سایت اقدام به اختصاص یارانه خود به مددجویان بهزیستی باشند.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم دولت تدبیر و امید تصویب لایحه عمومی اجتماعی و حمایت از کودکان بی‌سرپرست، بدسرپرست و زنان بی‌سرپرست است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اشتغال معلولان گفت: در گذشته سازمان‌های دولتی موظف بودند که سه درصد از سهمیه استخدام خود را به معلولان اختصاص دهند که با رایزنی‌های صورت گرفته این روند در دوره جدید افزایش یافته است.

ربیعی با اشاره به اختصاص یک هزار میلیارد تومان از اعتبارات دولتی در بخش اشتغال معلولان گفت: در این زمینه بنا داریم اقدامات خوبی را در حوزه اشتغال معلولان انجام دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج