۱۳۸۷۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فردیناند: همسر فرگی مرا نجات داد

ریو فردیناند به تازگی آشکار ساخت که به خاطر کتی، همسر سر الکس فرگوسن از یک وضعیت ناخوشایند در باشگاه گریخته است.

طرفداری: ریو فردیناند به تازگی آشکار ساخت که به خاطر کتی، همسر سر الکس فرگوسن از یک وضعیت ناخوشایند در باشگاه گریخته است.

در جریان نپوشیدن تی شرت های گروه ضد نژادپرستی Kick It Out تو سط فردیناند به دلیل آنچه آن را عدم حمایت مناسب این گروه از برادرش در جریان توهین نژادپرستانه جان تری به او، اعلام کرد؛ فرگوسن از دست فردیناند خشمگین شد و او را به پرداخت جریمه ای برابر بایک هفته حقوقش در باشگاه محکوم کرد.

حال فردیناند در کتاب زندگی نامه اش که به شکل سریالی در سان به چاپ می رسد، درباره این موضوع و نقشکتی در حفظ رابطه فرگوسن با وی توضیح داده است.

وی درکتابش در این خصوص نوشت: " آن گروه از آمدن به دادگاه امتناع کرده بود، بنابراین من حاضر نبودم که پیراهن آن ها را به تن کنم، پدر و مادرم این مسئله را نمی پذیرفتند اگر این کار را می کردم.

"وقتی مربی فهمید که من این کار را کردم، خشمگین شد و فریاد زد: 'فکر می کنی که چه کسی هستی؟ من به همه گفته بودم که تو آن تی شرت را می پوشی.'

"من پاسخ دادم: 'تو از من نپرسیدی. من هیچ گاه آن را به تن نخواهم کرد، من به تو نگفتم که بروی و در تلویزیون بگویی که من اینکار را خواهم کرد.' او پاسخ داد: 'دیگر ادامه نده، یک هفته از حقوقت را جریمه می شوی.'

"فردای آن روز به دیدنش رفتم، او نشسته بود، من ایستاده بودم. او گفت :' ببین، می دانم که این مسئله راجع به خانواده توست اما من با تو موافق نیستم. تو باید از چنین حرکت هایی حمایت کنی. من مرد اتحادیه هستم.' او سپس ادامه داد: 'من با همسرم صحبت کردم، و او از من پرسید که آیا از پسره سوال کرده ای؟ وقتی من پاسخ منفی دادم، او گفت: پس اشتباه از سمت تو بوده است. من اغلب به اشتباهاتم اعتراف نمی کنم، اما من قرار نیست تو را جریمه کنم. من باید با تو صحبت می کردم و این اشتباه من بود و آن را می پذیرم. اما همچنان معتقدم که باید آن تی شرت را می پوشیدی، اما به اینکه این کار را نکردی احترام می گذارم.'

"من بسیار تحت تاثیر قرار گرفته بود. احترام من برای او حتی بیشتر شد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج