۱۳۸۷۵۱
۱۴ نظر
۵۰۰۱
۱۴ نظر
۵۰۰۱
پ

پسر ۱۷ ساله: خواهرم فاسد بود او را کشتم!

علی گفت: فهمیدم خواهرم به راهی که نباید، کشیده شده و او حالا دختری فاسد است؛ با هم درگیر شدیم، گفتم غیرت من اجازه نمی‌دهد تو را رها کنم تا هرکاری دوست‌ داری بکنی. باز فحاشی کرد و به من گفت به تو ربطی ندارد. دست‌هایم را روی گلوی خواهرم گذاشتم و فشار دادم.

روزنامه شرق: خبر قتل هولناک الناز، دختر ۱۹ساله را مادرش به ماموران پلیس اعلام کرد. او در تماس با ماموران گفت: «پسرم علی با خواهرش درگیر شد، او را خفه و جسدش را با کندن چاله‌ای در انباری خانه دفن کرد.»

این زن مدعی شد هنگام درگیری خواهر و برادر در آنجا بوده اما نتوانسته کاری کند و پسرش هم بعد از دفن‌کردن خواهرش خانه را ترک کرده است. وقتی ماموران به خانه این زن رفتند و خاک نرم انباری را دیدند متوجه شدند آنجا به‌تازگی کنده شده ‌است. آنها در ادامه جسد الناز را از زیر خاک بیرون کشیدند. با ارسال جسد به پزشکی‌قانونی و اثبات صحت اظهارات زن میانسال، تحقیقات برای پیداکردن علی آغاز شد تا اینکه ماموران یک هفته بعد موفق شدند او را در حالی‌که قصد داشت از کشور خارج شود، بازداشت کنند.

علی بلافاصله بعد از بازداشت مسوولیت قتل خواهرش را برعهده گرفت و گفت: «مدتی بود متوجه شده‌ بودم خواهرم کارهای عجیب می‌کند و سعی دارد مسایلی را از ما پنهان کند. چندروزی او را زیر نظر گرفتم و فهمیدم الناز با آدم‌های بدی رابطه دارد. به او گفتم این رابطه را قطع کن و اگر به حرفم گوش بدهی فراموش می‌کنم تو چه کرده‌ای. ما پدر نداشتیم و با مادرمان زندگی می‌کردیم. نبود پدر باعث شده‌ بود الناز فکر کند می‌تواند هر کاری دوست دارد انجام دهد. فکر می‌کردم تذکری که به او دادم کافی است و با اینکه با من جروبحث کرد اما دیگر به آن روابط ادامه نمی‌دهد.»

علی در ادامه گفت: «خواهرم چندروز قبل از حادثه از خانه بیرون رفت زمانی که من به منزل رفتم و از مادرم پرسیدم الناز کجاست، جواب داد با دوستانش بیرون رفته‌ است. خواهرم چند شب به خانه نیامد وقتی که آمد با هم جروبحث کردیم و به او گفتم باید به من بگویی کجا رفته‌ای و توضیح بدهی چه اتفاقی افتاده ‌است و او به من گفت به تو ربطی ندارد.» متهم ادامه داد: «خواهرم دوسال از من بزرگ‌تر بود و می‌گفت کارهایم به تو هیچ ربطی ندارد و هرکاری بخواهم می‌کنم مادرم هم با او برخوردی نمی‌کرد. به الناز گفتم باید جواب بدهد، کتکش زدم و گوشی تلفنش را از او گرفتم متوجه شدم عکس‌ها و پیامک‌های نامناسبی در گوشی او است ضمن اینکه شماره‌تلفن‌های غریبه هم در گوشی‌اش بود.

فهمیدم خواهرم به راهی که نباید، کشیده شده و او حالا دختری فاسد است؛ با هم درگیر شدیم، گفتم غیرت من اجازه نمی‌دهد تو را رها کنم تا هرکاری دوست‌ داری بکنی. باز فحاشی کرد و به من گفت به تو ربطی ندارد. دست‌هایم را روی گلوی خواهرم گذاشتم و فشار دادم. مادرم خواست جلو من را بگیرد اما نتوانست.

من خیلی عصبی و ناراحت بودم وقتی به خودم آمدم خواهرم خفه شده و جانش را از دست داده‌ بود. آن‌موقع اصلا از کارم پشیمان نبودم. در انباری خانه چاله‌ای کندم و خواهرم را دفن و بعد هم از خانه فرار کردم. او آبرو و حیثیت من را برده بود در محله همه درباره خواهرم صحبت می‌کردند و انگشت‌نمای مردم شده بودم حتی خجالت می‌کشیدم سر کار بروم. من به خواهرم گفته ‌بودم اگر کسی در زندگی‌اش هست می‌تواند او را به ما معرفی کند و با هم ازدواج کنند اما بعد متوجه شدم خواهرم از این راه پول درمی‌آورد و همین موضوع هم من را به‌شدت ناراحت کرد. هرچند به‌خاطر مرگ خواهرم ناراحت هستم اما راهی نداشتم و باید او را می‌کشتم.»

پزشکی‌قانونی در ادامه تحقیقات، مرگ الناز بر اثر خفگی را تایید و اعلام کرد علت مرگ فشار بر عناصر حیاتی گردن است. علی باتوجه به این نظریه و شکایت مادر مقتول بازداشت و کیفرخواست علیه او با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه قتل صادر شد و وی به زودی در شعبه ۷۴ دادگاه کیفری‌ استان تهران محاکمه می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • user

      هزاران آفرین بر غیرتش

      هرچند که خودشو بدبخت کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیچاره مادرش!

    • منیره

      افرین به تو که صورت مسئله راکه پاک کردی ای کاش همه غیرت تورا داشتند درود برتو

    • بدون نام

      یعنی آقا یا خانم user شما هم با خواهر و مادر همین کار رو میکنی که بقیه اینطور تشویق می کنی شما فکر کنم از اون ادمهای هستی در این موقعیت قرار بگیرید که بقیه رو تشویق و خودتون رو نهی بکنید و سرتون میندازید پایین و خودتون رو به اون راه می زنید ..لطفا ادعا غیرت نکیند که این عمل عین بدبخت بودن و نشان از بی عرضه بودن..به دلیل اینکه پسر یا مرد هستید بخود حق می دهید جای خداهم قضاوت کنید...

    • سارا

      مامانشون رو باید مجازات کنن با این بچه تربیت کردنش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جامعه و محیط ایران باید مجازات بشود و معلوم شود چرا خواهر به این راه کشیده شد ! و برادر برای چه به خود حق داد که با نام غیرت هم جان خواهر را بگیرد و مرتکب قتل شود و هم خود را بدبخت کند ! چرا مادر بدبخت را محکوم می کنید مگر بچه فقط در خانه تربیت می شود ؟ مدرسه و جامعه و رسانه ها مگر مسئولیت ندارند ؟ گناه پدر و مادر ها چیست ؟ که باید بار تمام مسئولیت فرزندان را بدوش بکشند ، بیکاری ، فقر فرهنگی ، آموزش و . . . جوانها سردر گم و ناامیدند . والدین هم پشیمان از بدنیا آوردن فرزندان !

    • کرد

      مرحباااااااااااااااااااااااا به غیرتت

    • مهدی

      افرین مرد.وقتی تصور میکنم که تو محل باعث خجالتت بوده تنم میلرزه.منم اگه تو این موقعیت قرار میگرفتم همین کارو میکردم.با افتخار مردن بهتر از زنده بودن با ذلت است.کاش میتونستم یه کمکی بهت میکردم.

    • مسعود

      خواهرت اشتباه کرد..
      ولی تو هم باید پیش چشم خدا جواب پس بدی..
      اون جلو عفیف بودن خودشو نتونست بگیره و تو جلوی خشمتو.. هر دو مقصر هستین.
      اگه قرار باشه هر داداشی غیرت کاذبش رو اینجوری سر خواهرش خالی کنه سنگ رو سنگ بند نمیشه.

    • مهران

      مملکت ما رو ببین تو رو خدا
      یارو میزنه خواهرش رو میکشه بعد بهش میگن با غیرت!!!!
      دیگه تو این مملکت هیچی سر جای خودش نیست

    • شیر ین

      متا سفانه این جا معه ماست مسو لین فکری برای ازدواج جوانان بکنن این دنیا فانیست بداد مردم برسن

    • شادی

      متاسفانه این آقا بابت قتل خواهرش فقط زندان میشه و بعد هم آزاد . چون مادرش خواهان حکم قصاص برای پسرش نمیشه. یعنی نمیشد از اشتباهش آگاهش کرد اگه اون دختر به قول خودت فاسد بود تو هم الان قاتلی و مردم با دید بد به تو نگاه می کنند

      پاسخ ها

      • mhsen

        متاسفانه این مشکلات هست وباید چاره ی اندیشید.باید چند نفر قربانی شوند تابه فکر بیفتیم

    • بدون نام

      اگه سایه ی پدر بالای سرشون بود شاید اینطور نمی شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج