جاباما
۱۳۸۷۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیاده‌ روی اختصاصی برای معتادان به موبایل!

مدیران شهر چونگ کینگ در جنوب غرب چین برای آن که جلوی برخورد افراد پیاده را با معتادین به استفاده از تلفن همراه را بگیرند، برای این افراد پیاده روهای اختصاصی در نظر گرفته‌اند.

خبرگزاری فارس: مدیران شهر چونگ کینگ در جنوب غرب چین برای آن که جلوی برخورد افراد پیاده را با معتادین به استفاده از تلفن همراه را بگیرند، برای این افراد پیاده روهای اختصاصی در نظر گرفته‌اند.

بخش‌هایی از هر مسیر پیاده روی در این شهر با خط کشی سفید رنگ از بقیه پیاده رو متمایز شده و مسیر رفت و برگشت با فلش‌هایی به رنگ سفید کاملا متمایز شده تا افرادی که به علت توجه بیش از حد به گوشی ممکن است خود و دیگران را به خطر بیندازند بتوانند راحت تر مسیر حرکتشان را بیابند.

ظاهرا علت این تصمیم برخوردهای مکرر افراد بی توجه موبایل به دست با کودکان و افراد مسن بوده که در مواردی موجب جراحات جدی گردیده و تداوم این مشکل مدیران شهری را به فکر حل ریشه ای مشکل انداخته است.

در واقع می توان گفت رنگ آمیزی پیاده روها به این شکل هشداری به مردم است که در استفاده از تلفن همراه افراط نکنند، به محیط اطرافشان توجه کنند و به دیگر مردمی که از کنارشان عبور می کنند اهمیت بدهند.

البته این طرح فعلا چندان مورد توجه و استقبال عابران پیاده قرار نگرفته و صرفا برخی افراد موبایل به دست برای عکس گرفتن از این خط کشی ها با گوشی چندثانیه ای کنار پیاده رو می ایستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج