جاباما
۱۳۸۸۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گزارش AFC از قرارداد کی‌روش با ایران

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی اعلام کرد کارلوس کی‌روش قرارداد ۴ ساله‌ای را با فدراسیون فوتبال ایران امضا کرد.

خبرگزاری مهر: سایت کنفدراسیون فوتبال صبح امروز در گزارشی با تیتر" کارلوس کی‌روش قرارداد چهار ساله جدیدی با ایران امضا کرد" به وضعیت تیم ملی فوتبال ایران و از تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی با فوتبال ایران خبر داد.

در این گزارش آمده است: "کارلوس کی‌روش سرانجام به هفته‌ها عدم قطعیت بین او و فدراسیون فوتبال و تردیدهای موجود پایان داد و سه‌شنبه عصر قرارداد جدیدی را با فدراسیون فوتبال امضا کرد. درحال حاضر انتظار می‌رود این مربی هدایت تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا که ماه ژانویه برگزار می‌شود را برعهده داشته باشد."

در ادامه این مطلب به نخستین اظهار نظر کارلوس کی‌روش پس از تمدید قرارداد جدید با فدراسیون فوتبال ایران هم اشاره شده است: " هدف نخست‌مان کسب مدال در جام ملت‌های آسیا است، پس باید به سختی کار کنیم. همانطور که می‌‎دانید من از فردی نیستم که تنها وعده بدهم و باید با تلاش بسیار و کار سخت بتوانیم به اهداف‌مان دست یابیم."

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: "هدف دوم‌مان بسیار روشن و آسان است، ما می‌خواهیم جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را بدست آورد.

کارلوس کی‌روش سرمربی ۶۰ ساله که به همراه ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ صعود کرد، در گروه F آن رقابتها ابتدا به نتیجه صفر بر صفر مقابل نیجریه رسید، سپس برابر آرژانتین با گل دقایق پایانی شکست خورد و در بازی سوم برابر بوسنی با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه C جام ملت‌های آسیا با تیم‌های امارات، بحرین و قطر هم گروه است که در نخستین بازی خود در آن رقابتها، روز ۱۱ ژانویه در ورزشگاه ملبورن مقابل بحرین به میدان می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج