جاباما
۱۳۸۹۰۱
۵۷ نظر
۵۲۲۳
۵۷ نظر
۵۲۲۳
پ

همه کنایه های کریس رونالدو به مسی

کریستیانو رونالدو مرد سال فوتبال اروپا شد اما تقابل او با لیونل مسی همیشه جالب توجه بوده است. هر چند مسی درباره ادعاهای کریس رونالدو سکوت می کند و ترجیح می دهد که اصلا پاسخ ندهد.

همه کنایه های کریس رونالدو به مسی



هفته نامه چلچرا غ: کریستیانو رونالدو مرد سال فوتبال اروپا شد اما تقابل او با لیونل مسی همیشه جالب توجه بوده است. هر چند مسی درباره ادعاهای کریس رونالدو سکوت می کند و ترجیح می دهد که اصلا پاسخ ندهد اما یکی دو باری هم ظرفیتش تمام شده و گفته است که در زمین جواب رونالدو را می دهد یا اینکه یک بار هم گفته بود: «من با بارسا آنقدر کار دارم که وقت پاسخگویی ندارم و مایل نیستم باقی مانده وقتم را بیهوده تلف کنم.»

در هر حال مسی کلا آدم توداری است و مثل رونالدو برونگرا نیست. همان روزی که رونالدو مرد سال فوتبال اروپا در سال 2013 شد، مقابل دوربین ها گفت که نسبت به مسی و اتفاقات پیرامون او، وسواس خاصی دارد.

رونالدو و مسی که بارها کاندیدای توپ طلای جهان شده اند، در مراسمی که فیفا برگزار می کند معمولا کنار هم می نشینند اما یک کلمه هم با هم حرف نمی زنند. هر چند رونالدو در دوئل کلامی حسابی مسی را تیرباران کرده است اما به قول طرفداران مسی، او در زمین هم حرف نمی زند، چه برسد به اینکه بخواهد خارج از زمین با کسی کل کل کند.

رونالدو البته هیچ وقت به مسی رحم نکرده و آخرین حرف های جنجالی او درمورد شبهه دار بودن توپ های طلایی که مسی به دست آورده، بخصوص توپ طلای جام جهانی 2014، بازتاب بسیار گسترده ای در رسانه های جهان داشت. همانطور که گفته بود: «اگر بخواهم در مورد توپ طلای جام جهانی نظر صادقانه خود را بیان کنم، باید به زندان بروم.»

البته این کل کل یا دوئل کلامی از سال 2008 و زمانی که کریس رونالدو هنوز به شهرت این روزها نبود، شروع شده است. در این مطلب مروری داریم بر همه حملاتی که کریس رونالدو به مسی، آن هم به صورت کلامی کرده است:

نوامبر 2008، من برتر از همه هستم

رونالدو در ورزشگاه سائوپائولوی برزیل خطاب به خبرنگاران گفته بود: «اگر بخواهم سه بازیکن برتر حال حاضر جهان را نام ببرم، اینگونه خواهد بود: 1- رونالدو 2- رونالدو 3- رونالدو. هر چند که بازیکنان خوب دیگری نیز وجود دارند، از جمله کاکا، مسی و تورس ولی من همه آنچه را برای شماره یک بودن نیاز است، در اختیار دارم و کسی جلودار من نیست. بهتر است از بین سه گزینه ای که گفتم، هر سه را انتخاب کنید!»

همه کنایه های کریس رونالدو به مسی

ژولای ۲۰۰۹، من از مسی گرانقیمت تر هستم

این جملات او هم جالب هستند: «از اینکه گرانقیمت ترین بازیکن دنیا هستم بسیار خوشحالم. ۹۴ میلیون یورو رقم کاملا عادلانه ای برای خرید من بود. مهم این است که از مسی گرانتر هستم. اگر اینطور نیست بگویید اینطور نیست!»

نوامبر ۲۰۱۰، بارسا به رئال نمی تواند هشت تا بزند

رونالدو پس از هت تریک مقابل اتلتیکو بلیبائو و در شرایطی که مسی هم در پیروزی ۸- صفر برابر آلمریا هت تریک کرده بود، در یک مصاحبه گفت: «ببینم بارسا به ما هم می تواند ۸ تا بزند؟ یا مسی می تواند به رئال سه تا بزند؟» جالب اینجا بود که هفته بعد بارسا با پنج گل رئال را درهم کوبید اما مسی نتوانست هت تریک کند.

فوریه ۲۰۱۱، خودتان می دانید من بهتر هستم یا مسی

رونالدو در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی گفته بود: «من بهترم یا مسی؟ نظری ندارم. خودتان بهتر می دانید کدام بهتر است!» بعد هم خودش جواب خبرنگاران را داد و گفت: «من بهترینم!»

سپتامبر ۲۰۱۱، مسی به من حسادت می کند

پس از شنیدن فریادهای مسی مسی در ورزشگاه دینامو زاگرب، رونالدو در مصاحبه ای گفت: «مرا سیبل خود کرده اند چرا که می دانند من ثروتمند و خوش تیپم. می دانند که من بهترین فوتبالیست دنیا هستم و به من حسادت می کنند. اصلا می دانید چیست؟ مسی به من حسادت می کند!»

اکتبر ۲۰۱۱، طرفداران مسی نامتعادل هستند

پس از رخ دادن اتفاقی مشابه اتفاق ورزشگاه دیناموزاگرب، رونالدو که به قبرس رفته بود، مقابل خبرنگاران گفت: «آنهایی که مسی را تشویق می کردند، یک عده نامتعادل هستند. کسی که از فوتبال خوشش می آید، از کریس رونالدو هم خوشش می آید و کسی که از مسی خوشش می آید، از فوتبال خوشش نمی آید!»

نوامبر ۲۰۱۱، خدا هم می داند من بهترین هستم

رونالدو پس از دریافت کفش طلای اروپا گفت: «این جایزه را با هیچ جایزه دیگری عوض نمی کنم چرا که آن را بدون اینکه کسی بخواهد رأیی بدهد، به دست آورده ام. رقابت با مسی در تمام این سال ها به نفع هر دوی ما شده است. هر کس می تواند نظر خودش را در مورد اینکه چه کسی بهترین بازیکن دنیاست بدهد؛ وقتی خدا نمی تواند همه مردم جهان را راضی کند، من چگونه می توانم این کار را انجام دهم؟ اصلا خدا می داند که من بهترین هستم!»

۱۸ می ۲۰۱۲، من از مسی بهترم!

رونالدو در مصاحبه با سی ان ان جملات عجیبی گفت: «من بهتر از مسی هستم. چگونه می توان یک فراری را با یک پورشه مقایسه کرد؟» البته فراری بهتر از پورشه است. اینکه خودش را فراری می داند و مسی را پورشه هم در نوع خود جالب است.

دسامبر ۲۰۱۲، من شایسته توپ طلا هستم

کریستیانو در مصاحبه با مجله آبولا گفته بود: «من شایسته بردن توپ طلا هستم. با اینحال این مسئله تنها به نظر من بستگی ندارد اما من شایسته توپ طلا هستم!»

ژوئن ۲۰۱۲، مسی هیچ وقت صعود نکرده است

کریس رونالدو در حالی که در یورو ۲۰۱۲ همراه پرتغال به مرحله بعد صعود کرده بود، گفت: «مسی هیچ گاه به چنین مرحله ای از یک رقابت ملی مهم رسیده است؟ تا جایی که یادم می آید، او همراه آرژانتین در کوپا آمریکا در کشور خودش حذف شده است. خوشحالم که همچنان در یورو ۲۰۱۲ به رقابت ادامه می دهم.» البته آن روزها فرا نرسیده بود که پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۴ در مرحله مقدماتی حذف شود.

فوریه ۲۰۱۳، مسی هرگز به من رأی نمی دهد

این صحبت های رونالدو هم در نوع خودش جالب بود: «تعجب نکردم از اینکه مسی به من در انتخاب بهترین بازیکن سال رأی نداده است. او سال گذشته هم به من رأی نداده بود. البته من هم به او رأی نمی دهم. مسی هرگز به من رأی نمی دهد و در این روزها تصمیم می گیرم که از این به بعد هرگز به مسی رأی ندهم.»

اوت ۲۰۱۴، اگر حقیقت را بگویم، باید به زندان بروم

توپ های طلای سال گذشته فوتبال جهان به رونالدو رسید. وقتی رسانه ها درباره مسی از کریس رونالدو که کلا خوب زخم زبان می زند، می پرسند؛ او حاضرجوابانه می گوید: «چی؟ از مسی؟ اگر بخواهم در مورد آخرین توپ طلای او (جام جهانی ۲۰۱۴) نظر صادقانه خودم را بگویم، باید به زندان بروم! اگر حقیقت را بگویم جایم زندان است. چهار توپ نتیجه لابی های فیفا و یوفاست!»

شما فکر می کنید این دوئل کلامی یکطرفه به پایان می رسد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آزاده

      مسی انقد بافرهنگه که رونالدو رو اصلا لایق جواب دادن نمیدونه....خدایی یه ورزشکار حرفه ای با یه اخلاق حرفه ای یعنی مسی

      پاسخ ها

      • hamed

        دختر برو به آشپزیت برس
        کریس برتر از هر فوتبالیستی
        هورمون که فوتبال بلد نیس

      • بدون نام

        من رونالدو رو به مسی ترجیح میدم اما واقعا آدم مغرور و افاده ای تشریف دارن

      • Pouya2220

        همه این مصاحبه ها رو الکی یه چیزی بهش اضاف کردن... رونالدو هرگز به صورت مستقیم از مسی توی یه کلکل نام
        نبرده هرگز و هرگز و من متأسفم برای رسانه ای که تمام تلاشش رو میکنه تا خیرترین بازیکن جهان مغرورترین انسان تاریخ شناخته بشه چراکه درواقع این مسی نیست که به رونالدو حسادت میکنه بلکه طرفدارهای مسی هستن ... مسی و رونالدو هرگز خصومتی نداشتن البته اگر شما و امثال شما که رسانه دستتونه گند نزنید بهش... رونالدو بسیار با شوخ طبعی و مودبانه با مسی حرف زده در صورتی که شما میگین روی صندلی در مراسم های فیفا هرگز با هم صحبت نکردن ولی همین پارسال بود که مترجم گوشی مسی خراب شد و رونالدو تمام صحبت های مجری رو برای مسی ترجمه کرد ... مسئله رونالدو مسی نیست بلکه مردمی هستن که حتی آب خوردنشو با مسی مقایسه میکنن و همین باعث شده که رونالدو همواره بگه که بهترین چون اگر نگه اینقدر این جملات مسی بهتره مسی فلان مسی بهمان ها باعث میشه حتی خودش هم بی نظیر بودن خودشو یادش بره ... (صاحب کامنت دلگیر نشو لطفا من روی صحبتم با شما نبود... با نویسنده این مطلب مزخرف هست که قصد تشدید تنش بین طرفدارای این دو بازیکن میشه)

    • بدون نام

      واقعا ..... جواب ابلهان خاموشيست ......

      پاسخ ها

      • hamed

        ؟

    • کاربر

      تازه به دوران رسیده و درخت هر چه بارش بیشتر سرش پایینتر مشخصه که تو خالی هستی

    • ليلا

      راستش اول طرفدار مسي بودم ولي وقتي رونالدو از بچه هاي غزه ياد كرد و پرده از روابط پشت پرده فوتبال دنيا و رابطه مستقيم جوايز و اسراييل را علني كرد ، نظرم به كل عوض شد تازه به پسرام هم ميگم ديگه مسي را دوست نداشته باشن حالا جدا از گل مسخره اي كه به ما زد

      پاسخ ها

      • من

        بیشتر این اخبار صحت نداشتن از جمله کمک مسی به اصرائیل..

      • eiman

        كاملا حرفات درسته

      • Fatimah

        جناب آقا/ خانم نظر من،با شمام. تا نباشد چيزكي مردم نگويند چيزها. ديگه ما از پسرا كه بيشتر فوتبال نگاه نميكنيم كه! اونا همه ميگن رونالدو بهترينه.

    • بدون نام

      فقط رونالدو...

    • کفش طلا

      از آن بترس که سر به توی دارد .
      رونالدو درسته آدم مشوش و عصبی نشون میده ولی خیلی اخلاقیاتش از مسی بهتره .خیلی واسه بهترین شدن زحمت کشیده .خیلی کارای مشابه کمک به بچه های غزه انجام داده .

      پاسخ ها

      • Fatimah

        جيگرتو. دقيقاً هردو جمله اول رو من خواستم بگم. الحق كه حرف دلمو زدي. مسي عاشق هم تيميا و از اون مهمتر طرفداراشه. وا3 تيم وكشورش جون ميده. غيرت داره بچه م. تازه قهرمانياشم مديون همبستگي تيمي ميدونه با اين كه فقط خودش همه چيزه. خيلي در اين باره متواضعه.

    • بشق

      فقط رونالدو امروز هم هت ریک کرذ

    • بشق

      همین مسی به اسراییل حمایت مالی میکنه اما رونالدو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شرمنده می خواستم + بدم اشتباهی منفی دادم عجیب تر اینکه دو تا منفی داد

    • بدون نام

      اخه یکی ب من بگه کجای رونالدو از مسی بهتره؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!عکسای قبل از مشهور شدنشو دیدیم که ب چیش مینازه البته از ادمی که قبلا رفتگر بوده باید چنین انتظاری رو داشت تازه ب دوران رسیده
      در ضمن اگه تو فیس نمیرید پس دهنتونو ببندید مسی مستقیم اخبار رو رد کرد
      مسی#1

    • eiman

      رونالدو كبيرو عشق است .آخه رونالدو كجا ، مسي كجا!!!! مسی که هر 2 هفته یه بار میره اسرائیل برای دست بوسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به شما چه آخه

    • مسیییییییییییییییییی

      رونالدو پووووووووووووووه رونالدو انقد قمپز میاد چرا تو جام 4 گل از المان خورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • نیمار

      خواهشا برید تو فیسبوک اونجا میبینید مسی مستقیم کمکشو ب اسرائیل رد میکنه و انقدر رونالدو رونالدو نکنین هیچ پخی نیست مسی خودش میدونه چرا حرف نمیزنه اگه چیزی بگه جدی بایستی بره زندان و حتما همه میدونن چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      برو خودتو جمع کن رونالدو داره اب میبرتد

    • بدون نام

      عششششششششششقم لیییووووووووووووووووووووووووونلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل مسسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
      ی دونس

    • مژده

      مسی کلا آدم بدی نیس,البته اگه عقلو شعورو شخصیتو فاکتور بگیریم!!

    • ویران

      اگر کسی از خودش تعریف کرد یعنی داره چیز هایی رو که نداره با لاف زدن جبران میکنه!

    • طنز

      فقط استوره فوتبال استاد اسدی رو عشق است و بس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اسطوره

    • eiman

      روووووووووونالدو رونالدو رونالدو چقد حسود داري

      پاسخ ها

      • Fatimah

        همون.

    • طغرل ایرادپرور

      نشون دادی خیلی عقده ای هستی کریس...خوب شد توپ طلا رو بردی امسال بعد 4سال وگرنه سکته میکردی!

    • بدون نام

      بازی ضعیف مسی تو جام جهانی و به خصوص فینال نشون داد که چه جور بازیکنی هست اگر به جای مسی توز رو می بردن ارژانتین صددرصد قهرمان میشد

    • FARZAD

      از خود راضی.

    • محمد

      مسی. بیشتر قابل احترام و سر و سنگینتر از رونالدو هست.

      این خصوصیات آدمای بزرگ است...ا

      پاسخ ها

      • تارا

        اخ گفتی

    • علی

      انسان هایی که ادعا میکنند مطمئن باشید دوستان به هیچ جا نمیرسند کسانی توی دنیا هستند که بهتر از مسی و رونالدو هستند در خیلی چیزها ولی هیچکس انهارا ندیده.من طرفدار مسی و رونالدو بودم ولی با دیدن چنین مصاحبه ای دشمن رونالدو هستم و اونو مثل شیطان برا خودم میدونم و مسی رو مثل فرشته.
      واقعلا برای رونالدو متاسفم و اینو بدونید رونالدو در 95درصد اظهاراتش خیت شده یا بهتره بگم شکست خورده و دهنشو بسته.

      پاسخ ها

      • تارا

        نظرت و مسی و بارسا هزار تا لایک دارن

    • بدون نام

      ارزش بازیکن به توپ طلاست که اونم مسی بیشتر از رونالدو هست

    • بدون نام

      شما که میگین مسی با اسرائيل هستش و ادعای فوتبالی بودن میکنین بدونین مسی هم از اون روزنامه که اینو گفته شکایت کرده هم این خبر رو تکذیب کرده رونالدو با این غروری که داره از نظره اخلاقی از مسی خیلی پایین تره

    • پرهام

      خوش حالم که رونالدو واقعیت ها رو برای برخی ها روشن کرد

    • بدون نام

      اصلا شما میدونید که مسی یکی از طرفدار های مرلین منسون هستش که الکی به رونالدو گیر میدین

    • emrah

      اصلا به شما چه که مسی طرفداره اسراییله چرا کل کلتون در حد ادمای سطح پایینه درباره ی بازیشون نظر بدید نه زندگی شخصیشون

    • مصی

      آخه دارید چیمیگید؟؟؟
      درباره بهترین بودن مسی و رونالدو دارید بحث میکنید،حالا مثلا مسی به اسرائیل کمک کرد اخخخخخه...یا رونالدو طرف اسرائیل باشه دیگه ستاره نیست؟؟؟؟
      فوتبال ینی لذت،لذت فوتبال ینی خلاقیت و تکنیک،خلاقیت و تکنیک ینی (کیریس رونالدو)
      مسی ستارس ولی رونالدو فوق ستارس،اصلا میخوام بدونم تو دنیا کسی هست که این تکنیک و است ایل رونالدو رو داشته باشه؟؟؟؟ خب بایدم تعریف کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته که فوتبال به قدرت بدنی بستگی داره اما خلاقیت و ذهن از همه چی مهم تره

    • sajad

      زلاتان میگه من بهترین بازیکن جهانم چون مسی از ۱سیاره دیگه اومده و رونالدو در حد مقایسه با من نیست

    • بدون نام

      مسی ذات فوتبال دارد اگر موافقید لایک کنید

    • farzin

      حالم بهم خورد از غرور مسخرش مسی ده برابر از رونالدو بهتره خیلیم متواضعه

    • نیایش

      هر چیزی میخواین بگین نمیتونید با حرفای مسخرتون چیزی رو عوض کنید همینه که هست یعنی خودتون غرور ندارین جعمش کنید بابا رونالدو بهترینه تا چشتون دراااااااااا

    • بدون نام

      االبیی

    • علی

      من نه طرفدار مسیم نه رونالدو ولی خداییش کسایی که از رونالدو الان دیدم دارن تعریف میکنن غیر منطقی حرف میزنن اصلا جوابی ندارن

    • یوسف

      رونالدو نه تکنیک داره نه خلاقیت فقط نوچه مارسلوی مارسلو نباشه اون هیچی نیست. اما مسی با اون تکنیک پا ب توپ بازی سازی واون پاسهای عمقی ک ادمو ب حیرت میندازه خدایش نابغه ست کیف میکنه ادم از حرکات فوق زمینی مسی...رونالدو خر کیه مرتیکه از خود راضی

    • مهدی

      مسی زیر سایه ژاوی و اینیستا مسی شد اونا پیر شدن جز سه بازیکنم دیگه نمیتونه بشه درضمن رونالدو بیشتر از اینکه به فکر تکنیک باشه به فکر اینه رئاله حذف نشه مسی چرا تو تیم ملی هیچه فینالو به شیلی باختن

    • نیما

      جمع کنین احمق ها آخه رونالدو خخخخ اگه عرضه میداشت مسی رو شکست میداد از لحاظ روان شناسی یک انسان پست وقتی حرفای چرت میزنه و شروع به خورد کردن کسی که نمیتونه شکستش بده میکنه که از اون خییییلی پایین تره و بد جور حسودیش میشه از انسان های حسود متنفرم اگه یکم تحصیل کرده بود می فهمید که روان پریشه خودشو داره مسخره میکنه مرتیکه ده تا زن داره از سر این اخلاق گندش یدونشون حتی باپولی که داره نتونستن باحاش بسازن از سر همین کارای بچه بازیشه در زمن قیافش دیدنی بود وقتی مسی توپ طلا رو برد بازیکن به اخلاقشه به رفتارشه به روانشه به توپ طلاشه به آدم بودنشه ولی متا سفانه رونالدو فااااقد همه چیز هست من به شخصه رونالدو رو هم دوست دارم فقط از انسان های حسود خوشم نمیاد حالابیاین بگین با اسرائیل همکاری داره یکم سطح اطلاعاتتون رو ببرین بالا یکم خنگ بازی در نیارین آخه این موضوع به طور قانونی تکذیب شد هر کی میگه نه بی عقله چون کلشو کرده تو برف هرچی میخواد به زبون میاره در هر صورت هم از لحاظ رفتاری که ۱۰۰%مسی بالاتره هم از لحاظ مدرک جایزه اعتبار محبوبیت ثابت شده ویگه نه رونالدو نه طرفداراش نمیتونن اینو عوض کنن چون دیگه ثابت شده حالا هرکی میخواد بگه باز رونالدو عقل خودشو زیر سوال برده

    • چیاکو

      خدای الکی قزاوت میکنین کسی که از خودش تعریف میکنه یعنی چیزی کم داره (رونالدو میگه من بهترین بازیکن تاریخم )خخخخخخخخخخخخخهههههخخخ . مسی میگه باید دیگران در مورد ما قضاوت کنن

    • بدون نام

      وات د فاز رونالدو ؟؟؟؟؟

    • سپنتا

      رونالدو احمق

    • مسی متواضع ترین فوتبالیست تاریخ!

      خدایی رونالدو میتونه از دو نفر دریبل کنه؟ مه جون مادرتون میتونه؟ فقط داره با پنالتی و پاس همتیمی هاش گل میزنه طرفدار پله هستم ولی مشی از رونالدو بهتره. اون توپو از زمین خودی میبره دروازه حریف و بازیسازی میکنه اما دونالدو به اطف هم تیمی هاش گل میزنه. رونالدو بهترین بازیکن جهانه چون که مسی زمینی نیس!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج