جاباما
۱۳۸۹۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تاج: سهمیه ایران در آسیا کسر نمی‌شود

رئیس سازمان لیگ، گفت: پیش‌بینی من این است که سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا کاهش پیدا نکند و ما همچنان ۳.۵ سهمیه در آسیا داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: مهدی تاج در مورد سفرش به مالزی و حضور در جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: یکشنبه آینده راهی مالزی می‌شوم تا در جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تعیین سهمیه‌های فوتبال کشورها شرکت کنم. قرار است روز دوشنبه تعداد سهمیه‌های ایران برای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

وی در مورد اینکه پیش‌بینی می‌کند تعداد سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان‌ آسیا چگونه شود، گفت: پیش‌بینی من این است که تعداد سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان اسیا کاهش پیدا نکند هرچند که نتایج باشگاه‌های ایرانی در این مسابقات خوب نبود با این حال تصور می‌کنم ما همچنان ۳.۵ سهمیه در آسیا داشته باشیم. البته تصور می‌کنم جایگاه لیگ‌مان در آسیا یک پله نزول کند و از لیگ دوم آسیا به رتبه سوم برسیم و سومین لیگ برتر آسیا را داشته باشیم.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به پیش‌بینی‌اش در مورد جایگاه سایر کشورها در آسیا عنوان کرد: فکر می‌کنم ژاپن هم مثل ما یک پله سقوط کرده و به رده دوم نزول پیدا کند. تصورم این است که کره جنوبی یا عربستان به عنوان لیگ برتر آسیا انتخاب شوند اما لیگ برتر ما به رده چهارم نمی‌رسد و ما در آسیا چهارم نخواهیم شد.

رئیس سازمان لیگ در خصوص هزینه‌های۴۰میلیاردی باشگاه استقلال در فصل گذشته عنوان کرد: باشگاه استقلال در مورد سقف بودجه خود به سازمان لیگ توضیحاتی داده است اما ابهاماتی در این پاسخ‌ها وجود دارد که ما در مورد این ابهامات از باشگاه استقلال سؤال کرده‌ایم و همچنان منتظر پاسخ آنها هستیم.

وی با اشاره به عملکرد فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده یکی از مدیران بسیار خوب فوتبال است که از وجود ایشان کمال استفاده را کردیم و رقم ۴۰میلیاردی که در رسانه‌های عنوان شده مربوط به دوران فتح‌الله‌زاده نیست. طبق نظر باشگاه استقلال و خود فتح‌الله‌زاده فصل گذشته استقلال ۲۵ میلیارد تومان هزینه کرده است، البته دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدهی‌هایی دارند که مربوط به دوره‌های گذشته است که فقط مربوط به یک شخص نیست. من به عنوان رئیس سازمان لیگ هیچ‌وقت در مورد اشخاص صحبت نکرده و نمی‌کنم که در مورد جایگاه و تشکیلات باشگاه‌ها صحبت می‌کنم. میزان بدهی‌های ۱۰۰میلیاردی پرسپولیس هم مربوط به دوره‌های مختلف مدیریتی است نه یک شخص خاص.

وی افزود: حساسیت سازمان لیگ بر روی بودجه‌های این فصل لیگ برتر این است که بودجه‌های باشگاه به گونه‌ای اعلام شود که وقتی آنها را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می‌کنیم هماهنگی‌های لازم وجود داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج