۱۳۸۹۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

والیبال قهرمانی جهان - لهستان

مصاحبه معروف با زورزی درباره تیم فرانسه

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: در دیدار با فرانسه درمرحله اول شناخت زیادی از این تیم نداشتیم و نتیجه را واگذار کردیم.

خبرگزاری فارس: سعید معروف در مصاحبه‌ای با آندره زورزی، کارشناس، تحلیل‌گر و خبرنگار سایت فدراسیون جهانی در مورد شکست مقابل فرانسه در دور نخست مسابقات اظهار داشت: فکر می‌کنم ما همیشه مقابل این تیم‌ها به مشکل می‌خوریم، چون زیاد با آنها بازی نکردیم. ما فرانسه را خوب نمی‌شناختیم و فکر می‌کنم این موضوع یکی از عوامل شکست ما مقابل فرانسه بود.

وی افزود: ما در چند سال اخیر با تیم‌های برزیل، روسیه، ایتالیا، آمریکا و ... چندین بار بازی کرده‌ایم و اطلاعات کاملی از آنها داریم. البته نباید فراموش کنیم که فرانسه تیم قدرتمندی است و نتایج خوبی در این تورنمنت کسب کرده است. علاوه بر تمام این‌ها باید بگویم که ما برای بازی با فرانسه به خوبی آماده نشده بودیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در ادامه ابراز امیدواری می کند که ایران بازهم خیلی زود با فرانسه مصاف دهد که این موضوع تعجب زورزی را به همراه داشت.

تحلیل‌گر والیبال فدراسیون جهانی سوالی را مطرح کرد مبنی بر اینکه آیا فکر نمی‌کنی بازی با تیمی مانند فرانسه که بازیکنان بلند قد و دفاع خوبی دارد سخت است و باید تمرکز ویژه‌ای داشته باشید؟ سعید معروف هم در پاسخ به وی گفت: بله؛ سال گذشته که با ولاسکو کار می‌کردیم وی تاکید زیادی روی این موضوع داشت. وی نکات مهمی را در این خصوص به ما گوشزد کرد بود و گفته بود که باید تمرکزمان را تا آخرین لحظه حفظ کنیم. خواسته بود که روی امتیازهایی که کسب می‌کنیم تمرکز داشته باشیم.

معروف ادامه داد: ولاسکو می‌گفت که نباید بی‌ثبات باشیم تمرکز خود را از دست بدهیم. ما پیشرفت خوبی داشتیم و الان بهتر از قبل هستیم، اما بازهم نقاط ضعفی در این خصوص داریم که باید آنها را برطرف کنیم. فرانسه در دیدار مرحله اول با دفاع خوبش ما را کشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج