۱۳۹۰۲۲
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

ماموریت غیر ممکن برای والیبال ایران

امشب دو تیم والیبال ایران و فرانسه از ساعت ۲۲:۴۵ به مصاف یکدیگر می روند.

طرفداری: امشب از ساعت ۲۲:۴۵ در شهر کاتویس لهستان و در دور سوم رقابت های والیبال قهرمانی جهان دو تیم فرانسه و ایران به مصاف یکدیگر می روند، دو تیم هرکدام یک بازی در این مرحله انجام داده اند که فرانسه موفق به پیروزی ۳-۰ مقابل آلمان شده و ایران نیز ۳-۰ بازی را به آلمان واگذار کرده است، دو تیم در دور اول این مسابقات با یکدیگر رو به رو شده اند که تیم فرانسه موفق به کسب پیروزی ۳-۱مقابل ایران شود. با توجه به این مطلب که ایران در دیدار با فرانسه نیز در روز خوب خود به سر نمی برد. امشب نیز تیم ایران تنها در صورتی مجوز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب خواهد کرد که:

۱- فرانسه را ۳-۰ شکست دهد و شکست در حتی یک ست نیز باعث حذف ایران می شود.

۲- میانگین هر ست را با ۶ اختلاف امتیاز به سود خود خاتمه دهد تا با برابر شدن ست های برده و باخته تیم های گروه در امتیاز شماری تیم ایران موفق به صعود شود.

این ماموریت، ماموریت غیر ممکنی برای تیم ایران به نظر می رسد ولی اگر تیم ایران در روز خوب خود باشد و دریافت های همیشگی خود را داشته باشد نه تنها توانایی انتقام از فرانسه را دارد بلکه توانایی جبران شکست دیروز و صعود به ۴ تیم برتر را نیز خواهد داشت. البته شرط پیروزی در این دیدار داشتن روحیه قوی بازیکنان است که انتظار می رود توسط کادر فنی قبل از بازی به تیم تزریق شده و بازی دیروز را فراموش کنند.تیم ایران اگر بتواند در این بازی "روزیر" ماشین امتیاز گیری تیم فرانسه را دفاع کرده و اجازه رسیدن توپ های سالم به او را ندهد قطعا برنده این دیدار خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      خودمون رو گول نزنیم دیگه نمیشه رفت به جمع 4 تیم. باید هر سه ست رو 25-16 ببریم. اصلا غیرممکنه.دست همه بازیکنا درد نکنه. فقط بنظر من کادر فنی و شخص آقای کواچ ضعیف عمل میکنه. در هر موقعیتی که تیم گیر میکنه معروف رو با مهدوی، غفور رو با محمودی و میرزاجان پور رو با عبادی پور(که اصلا در سطح تیم ب هم نیست) عوض میکنه. خیلی عجیبه اما چنین چیزی زمان ولاسکو نبود. فکر میکنم هنوز بازیکنا رو نشناخته و ذخیره های ضعیفی دعوت کرده در صورتیکه بهتر از اینها هم داریم.
      به امید پیروزیهای آینده

      پاسخ ها

      • مهمان

        اولا این که باید حداقل هر ست را 25-19 ببریم نه 25-16 تازه میانگین باید 6 امتیاز باشه یعنی حتما هم لازم نیست که 6 امتیاز در هر ست فاصله داشته باشیم. ولی در مورد تعویض ها کاملا با شما موافقم

    • علاقه مند والیبال

      عجول نباشید.واقعا توقع شما چیه ؟ چرا تیم میبره همه عاشق کواچ میشن و میگن بازیکنا عالیند !کافیه یه سر به فیسبوک و توییتر و غیره بزنید. وقتی میبازیم تقصیر کادر فنی و عبادی پور و میرزا و مهدوی که تعویضهای خوبی نیستن!!! درست نیست. ما اولین بار تو تاریخ والیبال که اومدیم توی این مرحله، تجربه آلمان و روسیه لهستان و همینطور ایتالیا و امریکا که حذف شدن رو نداریم .باید واقع بین باشیم صرف چند برد تو مرحله اول و دوم باعث نمیشه تا فینال رفت و قهرمان جهان شد. ببینید برزیل به لهستان باخت بعد از اینکه تمام بازیهاش رو برده بود! یا روسیه که به برزیل 0-3باخت .ورزش برد و باخت داره بخصوص والیبال که قابل پیش بینی نیست.مثل امریکا که فرانسه رو زد بعد به آرژانتین باخت!

      پاسخ ها

      • کاربر

        منم این چیزا رو میدونم که نظر بالا رو دادم اما میخام بگم پتانسیلش رو داریم که توی 4 تا تیم باشیم. وگرنه مثلا از فوتبال چنین انتظاری نداریم. اما یه مربی میخایم که توانایی تبدیل این پتانسیل به نتیجه رو داشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج