جاباما
۱۳۹۱۰۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

قیمت نان تا آخر امسال چه وضعیتی دارد؟

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی از واقعی شدن قیمت نان تا پایان سال جاری خبر داد.

خبرآنلاین: بر اساس گفته های مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران قیمت نان تا پایان سال جاری واقعی خواهد شد.

علی قنبری که در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرد و نان در جمع خبرنگاران حاضر شده بود به صراحت اعلام کرد که باید به سمت واقعی شدن قیمت نان حرکت کرد.

آنچه در ادامه می آید بخش هایی از توضیحات علی قنبری، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران است که در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان مطرح کرد:

* با توجه به این که نان مصرف عام مردم است باید با احتیاط برخورد کنیم و پیشنهاد ما این است که قیمت نان را به سمت واقعی شدن هدایت کنیم. به نحوی که قیمت‌ها واقعی شود و به مردم فشار نیاید.

* در این رابطه به مردم یارانه پرداخت می‌کنیم با توجه به این موضوع میزان ضایعات نان نیز کاهش می‌یابد و اهداف مهمی را در رابطه با این موضوع مد نظر داریم.

* باید از تصدی‌گری دولت در رابطه با امر نان و آرد راهکاری اندیشیده و آن را کاهش دهیم.

*قیمت‌ نان خیلی افزایش نمی‌یابد و ما معتقدیم که با واقعی شدن آن و با پرداخت مختصری یارانه به مردم می‌توانیم باری را از دوش مردم برداریم البته در نان‌های مختلف اصلاح قیمت متفاوت خواهد بود.

* 6.7 میلیون تن گندم در سال جاری از کشاورزان می خریم که می‌توانیم این میزان را به 7 میلیون تن برسانیم و در این رابطه حدود 7 هزار میلیارد تومان به کشاورزان پول پرداخت کردیم و امسال در مقایسه با سال گذشته حدود دو میلیون تن گندم بیشتری خریداری کردیم.

* با توجه به بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان کمیته بهبود کیفیت آرد نان شرکت بازرگانی دولتی ایران در سال 85 و با توجه به وضعیت نامناسب تولید نان در کشور پیشنهاد صنعتی کردن تولید نان توسط کارشناسان ارائه و لایحه مربوطه توسط هیات وزیران به مجلس ارسال شد و در جزء یک بند الف تبصره 15 سال 86 قانون بودجه کل کشور به تصویب رسید و آیین نامه اجرایی آن تهیه و جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

* در راستای اجرای طرح مزبور تا کنون 226 طرح نان صنعتی تولید انبوه به بانک‌های عامل معرفی و از بین آنها 77 طرح مورد موافقت بانک قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج