جاباما
۱۳۹۱۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زمان اردوی تیم ملی مشخص شد

سرمربی تیم ملی ایران از برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های پرتغالی حاضر در لیگ قهرمانان خبر داده و باید دید کدام یک از سه تیم شرکت کننده در این مسابقات حریف شاگردان کی‌روش خواهند شد.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی ایران از برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های پرتغالی حاضر در لیگ قهرمانان خبر داده و باید دید کدام یک از سه تیم شرکت کننده در این مسابقات حریف شاگردان کی‌روش خواهند شد.

کارلوس کی‌روش امروز (پنجشنبه) در نشستی که با نبی، دبیرکل فدارسیون فوتبال داشت از برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم‌های پرتغالی و البته نمایندگان فوتبال این کشور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خبر داد.

اگرچه کی‌روش از رقبای احتمالی شاگردانش برای بازی‌های تدارکاتی پیش از جام‌ ملت‌های آسیا نامی نبرده اما از آنجایی که وی به تیم‌های پرتغالی حاضر در لیگ قهرمانان اشاره کرده، باید انتظار رویارویی تیم ملی ایران با حداقل یکی از سه تیم برتر فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال پرتغال را داشت.

اولین رقیب احتمالی تیم ملی ایران در فوتبال باشگاهی پرتغال که در لیگ قهرمانان اروپا هم حضور دارد، بنفیکا است که فصل گذشته با کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در مهمترین تورنمنت باشگاهی قاره سبز را کسب کرد. قرمزپوشان پایتخت پرتغال، فصل گذشته در حالی با ۷۴ امتیاز در لیگ ۱۶ تیمی پرتغال به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند که با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌ خود ۷ امتیاز فاصله داشتند.

دومین رقیب پرتغالی احتمالی ایران اسپورتینگ لیسبون است، تیمی دیگر از پایتخت پرتغال که فصل گذشته با ۶۷ امتیاز نایب قهرمان شد و همچون بنفیکا به طور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد.

سومین و آخرین حریف تدارکاتی احتمالی شاگردان کی‌روش در پرتغال، پورتو است که فصل پیش با ۶۱ امتیاز سوم شد و جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را با حضور در مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها کسب کرد.

در فصل جدید لیگ دسته اول پرتغال و در چهار هفته‌ای که از آغاز این رقابت‌ها گذشته است، بنفیکا با کسب ۱۰ امتیاز و تنها بر حسب تفاضل گل نسبت به تیم‌های اول و دوم جدول، در رده سوم قرار دارد. پورتو هم مانند بنفیکا فصل را خوب شروع کرده و تنها به خاطر تفاضل گل با سه تیم بالانشین جدول، رده چهارم را در اختیار دارد. شرایط اسپورتینگ لیسبون اما با دو مدعی دیگر لیگ پرتغال فرق دارد و این تیم با کسب تنها یک پیروزی و شش امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

از میان سه نماینده پرتغال در لیگ قهرمانان اروپا، در این هفته که اولین هفته از مرحله گروهی رقابت‌ها بود، تنها پورتو پیروز از میدان خارج شد. بنفیکا در خانه باخت و اسپورتینگ در خانه ماریبور اسلوونی به کسب تساوی بسنده کرد.

اردوی تدارکاتی تیم ملی ایران در پرتغال در فاصله روزهای ۱۲ تا ۲۳ مهر در شهر لیسبون برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج