۱۳۹۱۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیروزی پرسپولیس درخشان

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک راه آهن را شکست داد.

ایسنا: گل های پرسپولیس را محمد عباس زاده و محمد نوری به ترتیب در دقایق ۱۸ و ۲۷ به ثمر رساندند. شیری تک گل راه‌آهن را به ثمر رساند.

تیم پرسپولیس در این بازی با ترکیب سوشا مکانی، حمید علی عسگر، رضا نورمحمدی، مایکل اومانا، حسین ماهینی، محمد نوری، رضا حقیقی ، هادی نوروزی ،‌امید عالیشاه ، مهدی طارمی و محمد عباس زاده به میدان رفت و قضاوت این بازی را هم مهدی سیدعلی بر عهده داشت.

نیمه اول:

تیم پرسپولیس در این نیمه کنترل بیشتری نسبت به حریفش بر بازی داشت. آن‌ها بارها با نفوذ از جناح راست سعی در رسیدن به دروازه حریفشان داشتند و همین طور روی زدن پاس‌های داخل عمق به داخل محوطه جریمه برنامه ریزی کرده بودند که ثمره این برنامه تاکتیکی تیم پرسپولیس زدن دو گل بود.

تیم راه آهن هم در دقایق ۱۹ و ۳۷ صاحب موقعیت گلزنی شد که از دست داد. در این نیمه تیم راه آهن دروازبانه‌اش را تعویض کرد. دروازبان جدید راه آهن امیر عابدزاده بود که به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد.

نیمه دوم:

تیم پرسپولیس در نیمه دوم رویکرد تهاجمی کمتری داشت و این راه‌آهنی ها بودند که سعی داشتند برای جبران نتیجه دروازه حریف را باز کنند. آن‌ها با نفوذ از کناره ها و ارسال سانتر سعی داشتند مهاجمان خود را صاحب موقعیت کنند اما دفاع پرسپولیس تمام موقعیت‌هایشان را دفع کرد.

از اواسط نیمه دوم پرسپولیسی‌ها که سعی در اداره مسابقه و استفاده از ضدحملات داشتند تا حدودی کنترل کار را مانند نیمه نخست در دست گرفته و بعضا باز هم با روش نیمه نخست یعنی نفوذ از کناره‌ها و یا دادن پاس‌های عمقی صاحب چندین موقعیت گلزنی شدند که نتوانستند آن‌ها را تبدیل به گل کنند.

در مجموع در این نیمه موقعیت‌های گلزنی چندان خطرناکی روی دروازه‌ها خلق نشد، اما شیری که با تصمیم استیلی به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده بود توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج